Laten we een actie potje maken:quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:47 schreef Yoni het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat je gewoon mee moet gaan BBQen
Ik doneer een groepsknuffel van de dames aan Freudquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:58 schreef An24 het volgende:
[..]
Laten we een actie potje maken:
help Feud de zomer door, motiveer hem voor een BBQ en deponeer hier u gift![]()
![]()
![]()
FrauBitch komt niet dus dan is het al minder leukquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:00 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik doneer een groepsknuffel van de dames aan Freud![]()
Zeg Debsterr-ding, hou jij het lijstje met mensen die betaald hebben een beetje bijquote:
Dat is idd heel stom van FBquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
FrauBitch komt niet dus dan is het al minder leuk
Alleen als je me geen Debsterr-ding meer noemtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg Debsterr-ding, hou jij het lijstje met mensen die betaald hebben een beetje bij
Het is niet dat ik niet wil, maar ik ben redelijk snel single als ik zou gaan, laten we het daar op houden.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:58 schreef An24 het volgende:
[..]
Laten we een actie potje maken:
help Freud de zomer door, motviveer hem voor een BBQ en deponeer hier u gift![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:14 schreef freud het volgende:
[..]
Het is niet dat ik niet wil, maar ik ben redelijk snel single als ik zou gaan, laten we het daar op houden.
[..]
Het is niet dat ik niet wil, maar ik ben redelijk snel single als ik zou gaan, laten we het daar op houden.
Het was aardig bedoeld hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Alleen als je me geen Debsterr-ding meer noemt.
[..]
Dusssquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:14 schreef freud het volgende:
[..]
wat opzich al een reden zou zijn single te worden danquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:14 schreef freud het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:40 schreef freud het volgende:
Het begint een beetje fout te gaan zo. Dit is:
A. Geen R&P
B. SC
C. SC
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:40 schreef freud het volgende:
Het begint een beetje fout te gaan zo. Dit is:
A. Geen R&P
B. SC
C. SC
Indeed, we lijken de LPF/D66/VVD/CDA/etc wel...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:03 schreef Yoni het volgende:
R&P, thee/koffiekransje.. moet kunnen. Tis toch al een zooitje in FOT
* HMaster-II GatlingGun in stelling brengtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |