quote:Op zondag 2 juli 2006 10:53 schreef freud het volgende:
Viel spass in ieder geval!
nee, die heeft HM2 al hoorquote:
Dat is de OP, die telt nietquote:
Dat doe je fout, het isquote:
Kijk ook eens naar de tijd die tussen de LP en de OP zat.. Precies een uurquote:Op zondag 2 juli 2006 12:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat is de OP, die telt niet
en het ging mij meer om te tijd die tussen OP en Fipo zat!
quote:
Goed!quote:Op zondag 2 juli 2006 13:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]ik doe met je mee....koffie zetten dan :p
Koekje erbij? Ik heb stroopwafelsquote:
Pak je keukenrol, of papieren zakdoekjes, of je vingerquote:
Ik heb Bolletje Landoogst, lekker knapperige notenkoekenquote:
nee je broek weer aandoen zonder afvegen, das lekkerquote:
in je blote kont naar de douche rennen en daar een regeling treffenquote:Op zondag 2 juli 2006 13:18 schreef pea4fun het volgende:
[..]
nee je broek weer aandoen zonder afvegen, das lekker![]()
Die waar je de kruimels van terugvindt op plekken waarvan je niet dacht dat er kruimels konden komen?quote:Op zondag 2 juli 2006 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb Bolletje Landoogst, lekker knapperige notenkoeken![]()
Met je broek op je enkels en dan op de gang iemand tegenkomen...quote:Op zondag 2 juli 2006 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in je blote kont naar de douche rennen en daar een regeling treffen
Boejje, dit is een studentenhuisquote:Op zondag 2 juli 2006 13:21 schreef pea4fun het volgende:
Met je broek op je enkels en dan op de gang iemand tegenkomen...![]()
Ehmm nee, dat is vies. Bordje eronderquote:Op zondag 2 juli 2006 13:20 schreef pea4fun het volgende:
Die waar je de kruimels van terugvindt op plekken waarvan je niet dacht dat er kruimels konden komen?![]()
Boeie, het is een studentenhuisquote:
Ja, ook weer zoquote:
Succesquote:Op zondag 2 juli 2006 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ook weer zo
Ik ga studeren met de Tour op de achtergronden een pot koffie
Doeiekes allemaal
Gefeliciteerd! heb je veel foto's gemaakt? Was er een proffotograaf en heb je de kunst afgekeken?quote:Op zondag 2 juli 2006 14:06 schreef LWaS het volgende:
mijnzus is getrouwd afgelopen vrijdag
[afbeelding]
veel foto's ja, en er was een prof en een aantal amateurs (waaronder ikk). En zoals die man fotografeert, met die spullen, ddaar moet ik nog ff voor oefenen (en sparen!quote:Op zondag 2 juli 2006 14:25 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! heb je veel foto's gemaakt? Was er een proffotograaf en heb je de kunst afgekeken?
Vertel vertel...wat voor spullen?quote:Op zondag 2 juli 2006 14:33 schreef LWaS het volgende:
[..]
veel foto's ja, en er was een prof en een aantal amateurs (waaronder ikk). En zoals die man fotografeert, met die spullen, ddaar moet ik nog ff voor oefenen (en sparen!)
Het spul zegt weinig over de kwaliteiten van de fotograaf hoor. Was een keer op een opening van een gebouw, en die fotograaf maakte me een bagger foto's met zjin dure spul. Ik vond het knap dat hij met zulke goeie spullen, het zo kon verknallen.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:33 schreef LWaS het volgende:
veel foto's ja, en er was een prof en een aantal amateurs (waaronder ikk). En zoals die man fotografeert, met die spullen, ddaar moet ik nog ff voor oefenen (en sparen!)
Ik stond op het koopunt ja!!quote:Op zondag 2 juli 2006 15:20 schreef freud het volgende:
Wat een eer jongens en meisjes. Ik word er helemaal warm van van binnen
.
Ik ben door de modjes ingehuurd om dit soort mede-fokker gedrag te toetsenquote:Op zondag 2 juli 2006 15:28 schreef HMaster-II het volgende:
Ik stond op het koopunt ja!!Lui mormel... wel sluiten niet openen
![]()
Ik rol je door de modder![]()
Maar ik heb weer credits te pakken bij de modsIk ben wel verzorgend voor de rest van de groep
![]()
Dus ik heb weer het goede voorbeeld gegeven.quote:Op zondag 2 juli 2006 15:44 schreef freud het volgende:
[..]
Ik ben door de modjes ingehuurd om dit soort mede-fokker gedrag te toetsen. Ik ging blind af op de goedheid van de FOTters
.
Hier nog 1quote:Op zondag 2 juli 2006 15:09 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemiddag op deze warme doch best prettige zondagmiddagHet was tof fotograferen vanmorgen
quote:Op zondag 2 juli 2006 15:51 schreef An24 het volgende:
[..]
Hier nog 1plaatjes schieten kan best vemoeiend zijn....en dan vervolgens bij thuiskomst met slim hoofd op een terrasje gaan zitten om alsnog bijna te verbranden
![]()
Precies. Ik ben een soort undercover mod, en jij hebt de test doorstaanquote:Op zondag 2 juli 2006 15:47 schreef HMaster-II het volgende:
Dus ik heb weer het goede voorbeeld gegeven.Ik roeleer
![]()
Neequote:
Ah, ik was al bangquote:
tofquote:Op zondag 2 juli 2006 16:26 schreef Puckzzz het volgende:
Yeey, ik heb simpleviewer door![]()
alleen de eerste link doet het nog maar(die van Toeps), maar het was dan ook bij wijze van test
http://members.home.nl/puckzz
nu kan ik de rest gaan doen
en ja de FP wordt ook nog opgeleukt later
Ik vind hem nu al mooi de fp.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:26 schreef Puckzzz het volgende:
Yeey, ik heb simpleviewer door![]()
alleen de eerste link doet het nog maar(die van Toeps), maar het was dan ook bij wijze van test
http://members.home.nl/puckzz
nu kan ik de rest gaan doen
en ja de FP wordt ook nog opgeleukt later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |