abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39444292
Gebeurd op 26/06/2006 Wij hebben gisterennamiddag 26/06/2006 ingegrepen op de Astridplaats toen een mens van een jaar of 65 werd aangevallen.

Wij gingen de kaarsen vervangen daar voor Guido, en die man van 65 geraakte in discussie met enkele allochtonen die daar stonden te lachen op de plaats waar Guido gestorven is.

Die mens vroeg voor wat respect te tonen voor het slachtoffer.

En het hek was van de Dam, wij Christenen zijn rasisten, verstoten hen enz..

Die mens verdedigde zich en van het één kwam het ander......

Zover tot de dicussie begon over hun hoofddoek met die man, toen begonnen een 5-tal jongeren die mens te duwen en aan zijn armen te trekken.

Mijn vrouw vroeg om die mens gerust te laten en zij had het ook geweest.

Wij waren er zelfs niet bij betrokken.....

De ene zei tegen mijn vrouw, we maken U kapot, dit aan de ingang van het hotel.

Ik maakte mij boos en zei dat ze mijn vrouw moesten gerust laten, er waren nog een 4-tal (oude) Belgen.

Op een minuut stonden er zeker 50 rond ons.

Er stonden 2 autobussen van De Lijn, ik denk dat die mensen de politie hebben gebeld.

Ik belde ook de 101 (om 16u53), maar inmiddels waren er 2 auto's aangekomen.

Enkele van die mensen waren toen tegen mij begonnen, één agent kwam ertussen OM ONS naar ons voeten te geven.

Het was al een lichte schermutseling.

Ik heb die mens er snel tussenuit gehaald.

En toch bleven die verder doen.

Maar de politie was kwaad op de AUTOCHTONEN en zonder reden.

Verschillende mensen kwamen ons bedanken dat we die man uit die situatie hebben gehaald.

Mijn vrouw zei het tegen de politie en duiden die jongeren aan die zeiden dat ze ons kapot gingen maken.

Ze lieten ze gewoon vertrekken.

Inmiddels waren er al een 8-tal combi's en enkele ploegen te voet aangekomen, waaronder met honden. Er werd NIKS gedaan, voor hetzelfde was er met die man weer hetzelfde gebeurd op dezelfde plaats.

Ik had toen al woorden met die politie omdat die niks deden want er was nog niks gebeurd.

De ploeg van VTM zat in hun auto wat verder in de Gemeentestraat.

Ik zei het hen en ze kwamen als het gedaan was.

De mensen vonden het daar allemaal een echte schande, en als ze allen weg waren, toen was de politie daar massaal.

Dit is de realiteit hoe snel je er zelf tussen zou hangen, en ze trokken en duwden langs alle kanten, gelukkig heb ik buiten wat roepen mij toch rustig gehouden of wij konden nog mee naar het bureel.

En ik ben niet bang want ik heb 5 jaar bij de Commando's geweest in en heb ook tijdens de crisis in Zaïre gezeten.

Ik hoop dat de vroegere Rijkswacht terug komt, want de hedendaagse politie, ik denk dat die alleen nog bekeuringen schrijven en verder niks

En dit is geen show, het is echt gebeurd deze namiddag.

We overwegen nog om klacht neer te leggen tegen de politie met een 5-tal mensen, ze wachten gewoon af, en dan is het weer te laat

En vanaf nu help ik ook NIEMAND meer of mijn eigen familie.
pi_39444337
Schande!
pi_39444527
wat een enorm onduidelijk verhaal, en wat kut om te lezen met al die enters

maar als ik het goed begrijp kwam de politie, en deden ze niks anders dan dreigen de slachtoffers op te pakken en lieten ze die marokkanen hun gang gaan? klinkt alsof je in nederland bent
pi_39444621
ik denk dat het een duitser is jongens !!!!

wel triest verhaal, voortaan maar wat commando-klappen uitdelen
pi_39444672
quote:
Op zondag 2 juli 2006 11:26 schreef mic_forever het volgende:

wel triest verhaal, voortaan maar wat commando-klappen uitdelen
Nee, hij heeft het over Zaire(Congo), tis een Belg, denk alleen dat hij niet echt Nederlands machtig is.
pi_39444957
Maar indiaan het is dus gebeurd op op 26-06-2006, maar goed tis inmiddels 2-07-2006.

Dus in andere woorden, als het in de namiddag is gebeurd, heb je aardig lang over je topic gedaan.

Niet echt een strakke Commando actie.
  zondag 2 juli 2006 @ 11:58:22 #7
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_39445309
Ik snap er werkelijk geen sikkepit van
pi_39445586
Volgens mij is het gewoon Vlaams hoor. Wat ik lees:

TS ging naar gedenkplaats voor de vermoorde buschauffeur in Antwerpen. zie: Man sterft na agressie op bus De Lijn in Antwerpen.

Deze buschauffeur is mishandeld door een groep Marokkanen, en overleden. Blijkbaar waren er op die gedenkplaats ook groepen allochtonen aanwezig die nogal lacherig deden over de vermoorde man. (Waarschijnlijk een beetje het zelfde gedrag als sómmige Marokkanen ten toon spreidde na de moord op van Gogh).

Een oudere man vroeg die allochtonen wat meer respect op te brengen voor de overledene. Hierop betichtte de allochtonen de man van racisme. Nadat het altijd gevoelig liggende onderwerp ter sprake kwam gedroegen de allochtonen zich aggresief tegenover de oude man.

TS en wederhelft namen het op voor die oude man, toen werden de allochtonen nog aggresiever en ontvingen ts en wederhelft bedreigingen. Uiteindelijk is er politie bijgekomen, maar die trad niet op tegen de allochtonen.

Omstanders hebben TS bedankt voor zijn optreden. TS is boos op politie, valt wat voor te zeggen.

Dit is kort samengevat hoe ik het lees, snap niet zo goed wat er niet aan te begrijpen is.
<b>Facing what consumes you is the only way to be free.
Released from those poisonous fears.
Resurrected once and for all.</b>
  zondag 2 juli 2006 @ 12:33:13 #9
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_39446064
Dus, zoals je het OOK kunt interpreteren:

Groepje Marokkanen waren op de herdenking. Deden niks verkeerd.
Ouwe belg van 65 (waarschijnlijk racistisch), heeft een hekel aan die Marokkanen, omdat de daders dus ook Marokkaans waren.
Ouwe Belg spreekt de jongens aan / scheld ze uit / scheert ze allemaal over 1 kam.
Marokkanen zijn zich van geen kwaad bewust, maar worden boos doordat die typische ouwe Belg vooroordelen toont, juist bij een herdenking.
Marokkaanse jongens duwen de man en trekken aan zijn armen.
Vrouw van TS bemoeit zich ermee, dom. Jongens bedreigen haar nu.
TS zelf is bang en belt politie. (een echte commando had dit al opgelost, maargoed)
Politie weet hoe rasistisch die Belgen (kunnen) zijn, en trappen er niet in.
Die Belgen wilden natuurlijk dat de Marokkanen geboeid meegenomen worden.
Het was allemaal loos alarm, gewoon een klein opstootje, veroorzaakt door de ouwe Belg.
Had ie z'n mond maar moeten houden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gluckskafer op 02-07-2006 12:44:35 ]
pi_39446560
quote:
Op zondag 2 juli 2006 12:33 schreef Gluckskafer het volgende:
Dus, zoals je het OOK kunt interpreteren:

Groepje Marokkanen waren op de herdenking. Deden niks verkeerd.
Ouwe belg van 65 (waarschijnlijk racistisch), heeft een hekel aan die Marokkanen, omdat de daders dus ook Marokkaans waren.
Ouwe Belg spreekt de jongens aan / scheld ze uit / scheert ze allemaal over 1 kam.
Marokkanen zijn zich van geen kwaad bewust, maar worden boos doordat die typische ouwe Belg vooroordelen toont, juist bij een herdenking.
Marokkaanse jongens duwen de man en trekken aan zijn armen.
Vrouw van TS bemoeit zich ermee, dom. Jongens bedreigen haar nu.
TS zelf is bang en belt politie. (een echte commando had dit al opgelost, maargoed)
Politie weet hoe rasistisch die Belgen (kunnen) zijn, en trappen er niet in.
Die Belgen wilden natuurlijk dat de Marokkanen geboeid meegenomen worden.
Het was allemaal loos alarm, gewoon een klein opstootje, veroorzaakt door de ouwe Belg.
Had ie z'n mond maar moeten houden.
Zo kan je het ook interpreteren inderdaad. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Feit blijft dat ik het altijd fout vind om met een groepje handtastelijk te worden richtin een bejaarde.
<b>Facing what consumes you is the only way to be free.
Released from those poisonous fears.
Resurrected once and for all.</b>
pi_39446647
quote:
Op zondag 2 juli 2006 11:26 schreef mic_forever het volgende:
Ojee!! wat nu
  zondag 2 juli 2006 @ 13:03:58 #12
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_39446842
quote:
Op zondag 2 juli 2006 12:53 schreef I_will_be_heard het volgende:

[..]

Zo kan je het ook interpreteren inderdaad. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Feit blijft dat ik het altijd fout vind om met een groepje handtastelijk te worden richtin een bejaarde.
Het is ook niet goed te praten als het een 40er ofzo was.
Maar je weet, sommige bejaarden kunnen heel racistisch zijn wat dat betreft. In Belgie helemaal natuurlijk.
Hij zal wel een opmerking gemaakt hebben, waardoor bij die jongens de emmer deed overlopen.
  zondag 2 juli 2006 @ 20:40:16 #13
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_39456937
De commando's

Ghehehe!
pi_39456997
Ik kan hier werkelijk geen touw aan vastknopen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_39457081
quote:
Op zondag 2 juli 2006 20:40 schreef nsfw het volgende:
De commando's
[afbeelding]

Ghehehe!
Zou die ook het amputatiespel kennen?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  Spellchecker zondag 2 juli 2006 @ 20:51:11 #16