Volgens mij is deze hele etappe razend interessant . . .quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:45 schreef Stansfield het volgende:
Vanaf hoelaat begint het echt leuk en spannend te worden?? Ik moet eerst nog naar school wat inleveren en ben dan rond 2 uur half 3 weer thuis. Hopelijk begint het dan echt leuk te worden.
Maar herbert zal me natuurlijk wel weer bijpraten voor de mensen die later ingeschakeld zijn.![]()
Bijpraten doen ze op de Belg ook welquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:45 schreef Stansfield het volgende:
Vanaf hoelaat begint het echt leuk en spannend te worden?? Ik moet eerst nog naar school wat inleveren en ben dan rond 2 uur half 3 weer thuis. Hopelijk begint het dan echt leuk te worden.
Maar herbert zal me natuurlijk wel weer bijpraten voor de mensen die later ingeschakeld zijn.![]()
Niet alleen het bijpraten trek ik niet meer, ook elke keer als er een kano in beeld komt krijg ik zo een benauwd gevoelquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bijpraten doen ze op de Belg ook wel. Trok de NOS gister niet zo goed
.
quote:"Het is allemaal zo saai, voorspelbaar en steriel"
ma 17/07/06 - Johan Demuynck heeft nog niet bepaald kunnen smullen van de Tour de France . "Niemand valt Floyd Landis aan en Tom Boonen reed in de proloog zijn benen kapot."
Johan Demuynck is de laatste Belg die een van de drie grote rondes op zijn naam bracht: de Giro d'Italia in 1978. Welke indruk maakt de Tour op hem, wilde Sporza Radio weten? "Een eigenaardige indruk", zegt Demuynck.
"De favorieten komen niet los", vindt Demuynck. "Ze wachten altijd maar af, ze durven niks te ondernemen. Ik snap bijvoorbeeld de tactiek van Rabobank niet. Michael Rasmussen, die aanvalt en tot de orde wordt geroepen, idem met Oscar Freire. Het lijkt erop dat Rabo iedereen te vriend wil houden en hoop dat het steun zal krijgen als het die nodig heeft. Ik vind dat Denis Mensjov uit zijn kot moet komen en zeggen "En nu is het aan mij"."
"Allez, wat is dat nu voor een manier van koersen?" Phonak kreeg de wind van voren, omdat het de gele trui van Floyd Landis aan Oscar Pereiro gunde. Demuynck ziet absoluut geen graten in die tactiek. "Iemand die geel pakt, moet zijn ploeg een hele dag op kop laten rijden. Allez, wat is dat nu voor een manier van koersen?", zegt Demuynck.
"Je mag toch geel pakken, je in het peloton zetten en de koers ondergaan? Phonak heeft gelijk dat het het geel niet verdedigt.Alles wordt zo gedirigeerd tegenwoordig. Er gebeurt niks meer in de koers. Ze vallen aan en vragen in hun microfoontje meteen om hulp. Het is saai, voorspelbaar en steriel geworden."
"Landis wint de Tour, denk ik. Niemand valt hem aan. Misschien kan Mensjov nog iets. Wat Cadel Evans van Davitamon nog kan? Die onderneemt ook te weinig..."
"Robbie McEwen zie ik in Parijs met de groene trui staan", zegt Demuynck ook. "Hij is de beste spurter, eentje uit de oude doos die geen locomotief nodig heeft. Zoals Patrick Sercu vroeger. Tom Boonen had in de proloog niet voluit mogen gaan. Hij reed er zijn benen kapot. Dan zat hij vijf dagen in die gele trui te boksen en in de tijdrit van 50 km deed hij het wel goed, maar hij had er weer dikke benen door. Het loopt voor geen meter, die hele ploeg is kapot."
Kans is veel te groot dat het Landis/Menchov/Sastre/Kloden/Evans/Leipheimer sextet gewoon samen blijft tot halverwege de alpquote:Op maandag 17 juli 2006 16:38 schreef Arcee het volgende:
Morgen beginnen we pas echt, SOK! Het wordt spannend.
Ik moet werkenquote:Op maandag 17 juli 2006 16:50 schreef opgebaarde het volgende:
ik heb zin in morgen :'p
weer doping.....als het maar geen Rabo renner is.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Mogelijk dopinggeval in Tour
Uitgegeven: 26 juli 2006 18:55
Laatst gewijzigd: 26 juli 2006 18:58
PARIJS - Bij de zondag beëindigde Ronde van Frankrijk is zeer waarschijnlijk één wielrenner betrapt op doping. De overkoepelende organisatie UCI liet woensdag weten dat in één geval de uitslag van een test "ongewoon" is geweest.
Een naam werd in de mededeling niet genoemd, evenmin welke stof is aangetroffen dan wel om welke etappe het zou gaan. Er komt nog een contra-expertise.
jammer
En wat als het wel een Rabo renner is?? Of van een andere ploeg?? Waarom zou het erger zijn als het een Rabo is??quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:25 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
weer doping.....als het maar geen Rabo renner is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |