als dat iets meer als 10 jaar geleden was tussen die 2 spanjaarden dan was het dat gevalquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:04 schreef -skippybal- het volgende:
En waar en wie was dat toen toen die twee gingen afstappen om te vechten, omdat ze er tijdens de koers achterkwamen dat ze allebij dezelfde neukte![]()
Misschien wel als 'ie gaat vertellen over dat met De la Fuentequote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:08 schreef MaxPower het volgende:
Klinkt als een smakelijke anekdote. zou Herbert die nog aanhalen vanmiddag?
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:10 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Misschien wel als 'ie gaat vertellen over dat met De la Fuente![]()
Nee, want elke keer als De la Fuente in beeld komt begint 'ie daaroverquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:29 schreef Bartoli het volgende:
[..]
is toch mooi vertelt die eindelijk eens iets nieuws
ow ja das waar. Gelukkig dat Voeckler nog niet in beeld is geweest anders kregen we dat met zijn pa weerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee, want elke keer als De la Fuente in beeld komt begint 'ie daaroverVoor de rest van z'n carriėre.........
"Ik vraag me af waar z'n vader is??"quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:32 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ow ja das waar. Gelukkig dat Voeckler nog niet in beeld is geweest anders kregen we dat met zijn pa weer
quote:Leonardo Sierra (ontdekker Rujano) en Ramon Gonzalez Arrieta (man Sommariba) waren een beetje in de rondte aan het zwaaien in de vuelta van 1995
Die van Blijlevens was idd Julich.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:45 schreef Bartoli het volgende:
btw dat van die knokpartij wat ik bedoelde was in de Vuelta van '95. Heb dat even nagevraagd op 2cycle.
[..]
john je valt steeds in herhalingquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:33 schreef JohnDDD het volgende:
twee spuiters en slikkers van het eerste uur
Vandaar ook 3 keer D.quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:38 schreef maril het volgende:
Waar is je BB verhaal?
Denk het niet, reed een tegenvallende proloog.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:49 schreef kevin6188 het volgende:
Zubeldia kanshebber morgen?
Om met John te spreken, die heeft de verkeerde dokter momenteel.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:49 schreef kevin6188 het volgende:
Zubeldia kanshebber morgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |