abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 juli 2006 @ 18:53:04 #51
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_39514442
Leuke etappe vandaag.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_39516861
Jammer van Valverde natuurlijk. Was erg benieuwd of hij al had kunnen winnen of dat zijn tijdrit nog iets te zwak zou zijn geweest.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Moderator dinsdag 4 juli 2006 @ 20:19:58 #53
8781 crew  Frutsel
pi_39517173
inderdaad jammer dat valverde eruit is...
ben wel benieuwd wie zich nu echt gaat ontpoppen tot potentieel tourkandidaat..
als nu voor de bergetappes het meutje amerikanen ook één voor één afhaakt
pi_39517248
Was een mooie dagje, gelukkig viel de drukte allemaal reuze mee in Valkenburg.

Hier een foto die ik heb genomen toen het peleton voorbij kwam.

pi_39517898
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 20:21 schreef Mr-Malarini het volgende:
Was een mooie dagje, gelukkig viel de drukte allemaal reuze mee in Valkenburg.

Hier een foto die ik heb genomen toen het peleton voorbij kwam.

[afbeelding]
had ook wel willen komen maar die trein had welbekende problemen bedankt ns , en verder denk ik dat de mensen liever van het zonnetje hebben genoten , 300.000 mensen waren er maar las ik terwijl ze zeker op het dubbele hadden gerekend
  dinsdag 4 juli 2006 @ 20:42:24 #56
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_39518025
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 20:19 schreef Frutsel het volgende:
inderdaad jammer dat valverde eruit is...
ben wel benieuwd wie zich nu echt gaat ontpoppen tot potentieel tourkandidaat..
als nu voor de bergetappes het meutje amerikanen ook één voor één afhaakt
mechov in vuelta vorm is een kandidaat. Heb nog niet het idee dat hij die vorm heeft..
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_39518325
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 20:39 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

had ook wel willen komen maar die trein had welbekende problemen bedankt ns , en verder denk ik dat de mensen liever van het zonnetje hebben genoten , 300.000 mensen waren er maar las ik terwijl ze zeker op het dubbele hadden gerekend
Wij stonden er echt van te kijken. Van te voren werd gezegd dat heel Valkenburg zou worden afgesloten en iedereen in Maastricht zou moeten parkeren. Echter wij hebben de auto gewoon in Valkenburg gezet en hebben nergens in de file gestaan. Ook bleef het erg lang leeg waar wij stonden, en dat was maar vier km van de finish.

Wat een reclamecaravan trouwens, dat had ik nou nooit verwacht. De meest rare voertuigen, jammer dat er maar eentje met een brandslang was, want wat was het heet (niet dat ik daar wat van gemerkt heb sinds ik de hele dag in de schaduw heb gezeten).
  dinsdag 4 juli 2006 @ 21:32:20 #58
127004 maril
Smeetsfan
pi_39519623
Voor Erik is de tour voorbij

Er zijn ook Dombo,s onder wielerpubliekm deze man dacht dat hij Dekker zo hielp,

[ Bericht 40% gewijzigd door maril op 04-07-2006 21:56:05 ]
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_39520490
Ik weet dus niet waar Dekker precies neerviel, maar ik denk dus dat deze man Dekker aan de kant probeerde te trekken. Want je wilt natuurlijk niet nog eens overreden worden door een volgwagen.

Gelukkig heeft Dekker niks ernstigs, zoals gebroken botten of een hersenschudding. Het zal natuurlijk wel allemaal een hoop pijn doen en voordat hij weer compleet hersteld is zal nog wel een flinke tijd duren.
pi_39520726
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 22:00 schreef Mr-Malarini het volgende:
Ik weet dus niet waar Dekker precies neerviel, maar ik denk dus dat deze man Dekker aan de kant probeerde te trekken. Want je wilt natuurlijk niet nog eens overreden worden door een volgwagen.

Gelukkig heeft Dekker niks ernstigs, zoals gebroken botten of een hersenschudding. Het zal natuurlijk wel allemaal een hoop pijn doen en voordat hij weer compleet hersteld is zal nog wel een flinke tijd duren.
Dan nog kan je beter er voor gaan staan te zwaaien.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 22:07:38 #61
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_39520756
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 20:52 schreef Mr-Malarini het volgende:

[..]

...

Wat een reclamecaravan trouwens, dat had ik nou nooit verwacht. De meest rare voertuigen, jammer dat er maar eentje met een brandslang was, want wat was het heet (niet dat ik daar wat van gemerkt heb sinds ik de hele dag in de schaduw heb gezeten).
Mooi is dat hé.
En Mart met z'n "dit gebeurt nergens!!" Heeft die op de Alp zeker nooit gekeken. Dat is helemaal feest Met z'n allen flink aan het bier en renners die ook gewoon aan meegenieten zijn terwijl ze helemaal kapot zijn. McEwen die bijvoorbeeld een wheelie maakt en renners die gewoon even stoppen om te vragen of je nog wat water voor ze over hebt
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  dinsdag 4 juli 2006 @ 22:09:34 #62
127004 maril
Smeetsfan
pi_39520825
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 22:00 schreef Mr-Malarini het volgende:

Hij heeft wel een hersenschudding
btw Dekker reed achteraan en die reclames rijden vooruit en die volgwagens waren alert.
pi_39521053
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 22:09 schreef maril het volgende:

[..]
btw Dekker reed achteraan en die reclames rijden vooruit en die volgwagens waren alert.
Die hebben ook al vaker valpartijen meegemaakt, dus die weten ook wel dat er nog iemand kan liggen.
En ik mag toch aannemen dat de ploegleiders in de Tour allemaal voldoende ervaring hebben om hier rekening mee te houden.
pi_39521106
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 22:09 schreef maril het volgende:

[..]

Hij heeft wel een hersenschudding
Hmmm, dat heeft die dokter in Verviers dan vergeten te zeggen bij de NOS.

Ik probeer die man ook niet te verdedigen, je moet van zo'n iemand afblijven als je er geen verstand van hebt, maar ik probeer alleen te bedenken wat die gedacht heeft.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 22:21:02 #65
127004 maril
Smeetsfan
pi_39521202
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 22:18 schreef Mr-Malarini het volgende:

[..]

Hmmm, dat heeft die dokter in Verviers dan vergeten te zeggen bij de NOS.

Ik probeer die man ook niet te verdedigen, je moet van zo'n iemand afblijven als je er geen verstand van hebt, maar ik probeer alleen te bedenken wat die gedacht heeft.
als iemand in de gaten moet worden gehouden en ic ligt lijkt mij dat wel logisch.
***OUR*DE*FRANCE****************** 1/2
**** Dekker zwaar gehavend uit de Tour
**In de derde etappe is een abrupt eind
gekomen aan de laatste Tour de France
van Erik Dekker.De 35-jarige Raborenner
en viervoudig ritwinnaar kwam zwaar ten
val en werd per ambulance afgevoerd.

De verwondingen van Dekker oogden zeer
ernstig,maar in het ziekenhuis bleek de
schade nog mee te vallen:een gescheurde
lip,een hersenschudding,enkele gebroken
tanden en een paar fikse schaafwonden.

Teammanager Theo de Rooij had Dekker op
de grond zien liggen."Hij lag er slecht
bij",zei De Rooij terneergeslagen."Het
is ook een zware klap voor de ploeg.Hij
is iemand die met zijn enorme inzet en
relativeringsvermogen een ploeg over
een dood punt kan tillen." ...
pi_39521810
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 22:21 schreef maril het volgende:

:een gescheurde
lip,een hersenschudding,enkele gebroken
tanden en een paar fikse schaafwonden.
gebroken tanden dus als verreweg het ernstigste en als enige onherstelbaar.
Tenminste niet meer in originele staat.

Zonde, zo'n afscheid gun je natuurlijk niemand, maar toch zeker Dekker niet.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 22:39:33 #67
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_39521937
Weet iemand of ze vandaag over het circuit van spa-Francorchamps zijn gereden? Bij de giro was dit wel het geval
Net efkes anges
pi_39522015
Nee, ze lieten wel beelden van het circuit zien.
pi_39522090
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 22:39 schreef Sjoerd102 het volgende:
Weet iemand of ze vandaag over het circuit van spa-Francorchamps zijn gereden? Bij de giro was dit wel het geval
Hier staat een redelijk goed overzicht van de route en zowel Spa als Francorchamps komen er in voor.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_39522102
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 22:36 schreef Bruce117 het volgende:

[..]

gebroken tanden dus als verreweg het ernstigste en als enige onherstelbaar.
Tenminste niet meer in originele staat.

Zonde, zo'n afscheid gun je natuurlijk niemand, maar toch zeker Dekker niet.
Zonde idd.
Maar een valpartij ligt in een klein hoekje. En er zijn altijd veel kleine hoekjes in een wielerwedstrijd
pi_39522418
Jammer van Dekker en Valverde
  dinsdag 4 juli 2006 @ 22:56:19 #72
40566 Ericr
Livewrong
pi_39522660
En waarschijnlijk O'Grady ook nog. Als het zo doorgaat wint mijn held Walter Beneteau echt deze Tour.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 22:58:14 #73
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_39522766
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 22:56 schreef Ericr het volgende:
En waarschijnlijk O'Grady ook nog. Als het zo doorgaat wint mijn held Walter Beneteau echt deze Tour.
Wat is er met de Plou-man gebeurt?
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  dinsdag 4 juli 2006 @ 22:59:35 #74
40566 Ericr
Livewrong
pi_39522844
De Plou-man is mijn Forest Parents renner. Walter vond ik te bekend en kan het ook op eigen kracht. Heeft ook al meegezeten in een ontsnapping.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 23:09:51 #75
145703 Banzaii
Leuk ook !
pi_39523298
Dekker moet in ziekenhuis blijven

VERVIERS (ANP) - Erik Dekker zal nog zeker een dag in het ziekenhuis van Verviers moeten blijven. Daar werd de Raborenner dinsdag opgenomen na een ernstig val, waardoor hij vooral verwondingen aan het gezicht opliep.

Dekker knalde volgens ooggetuigen als een lappenpop over het stuur heen en smakte tegen het asfalt. De routinier, die aan het eind van het seizoen stopt, heeft onder meer een hersenschudding, een gescheurde bovenlip en zware schaafwonden. Deze zijn onder narcose schoongemaakt. Behalve een paar tanden heeft hij niets gebroken.

http://angel.regioportals(...)6-215.onlineBild.jpg
Banzai
Ben er zo blij mee echt waar, eerlijk, ben er zo blij mee ....(BertVisscher)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')