had ook wel willen komen maar die trein had welbekende problemen bedankt nsquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:21 schreef Mr-Malarini het volgende:
Was een mooie dagje, gelukkig viel de drukte allemaal reuze mee in Valkenburg.
Hier een foto die ik heb genomen toen het peleton voorbij kwam.
[afbeelding]
mechov in vuelta vorm is een kandidaat. Heb nog niet het idee dat hij die vorm heeft..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:19 schreef Frutsel het volgende:
inderdaad jammer dat valverde eruit is...
ben wel benieuwd wie zich nu echt gaat ontpoppen tot potentieel tourkandidaat..
als nu voor de bergetappes het meutje amerikanen ook één voor één afhaakt
Wij stonden er echt van te kijken. Van te voren werd gezegd dat heel Valkenburg zou worden afgesloten en iedereen in Maastricht zou moeten parkeren. Echter wij hebben de auto gewoon in Valkenburg gezet en hebben nergens in de file gestaan. Ook bleef het erg lang leeg waar wij stonden, en dat was maar vier km van de finish.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
had ook wel willen komen maar die trein had welbekende problemen bedankt ns, en verder denk ik dat de mensen liever van het zonnetje hebben genoten , 300.000 mensen waren er maar las ik terwijl ze zeker op het dubbele hadden gerekend
Dan nog kan je beter er voor gaan staan te zwaaien.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:00 schreef Mr-Malarini het volgende:
Ik weet dus niet waar Dekker precies neerviel, maar ik denk dus dat deze man Dekker aan de kant probeerde te trekken. Want je wilt natuurlijk niet nog eens overreden worden door een volgwagen.
Gelukkig heeft Dekker niks ernstigs, zoals gebroken botten of een hersenschudding. Het zal natuurlijk wel allemaal een hoop pijn doen en voordat hij weer compleet hersteld is zal nog wel een flinke tijd duren.![]()
Mooi is dat hé.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:52 schreef Mr-Malarini het volgende:
[..]
...
Wat een reclamecaravan trouwens, dat had ik nou nooit verwacht. De meest rare voertuigen, jammer dat er maar eentje met een brandslang was, want wat was het heet (niet dat ik daar wat van gemerkt heb sinds ik de hele dag in de schaduw heb gezeten).
Hij heeft wel een hersenschuddingquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:00 schreef Mr-Malarini het volgende:
Ik weet dus niet waar Dekker precies neerviel, maar ik denk dus dat deze man Dekker aan de kant probeerde te trekken. Want je wilt natuurlijk niet nog eens overreden worden door een volgwagen.
Gelukkig heeft Dekker niks ernstigs, zoals gebroken botten of een hersenschudding. Het zal natuurlijk wel allemaal een hoop pijn doen en voordat hij weer compleet hersteld is zal nog wel een flinke tijd duren.![]()
Die hebben ook al vaker valpartijen meegemaakt, dus die weten ook wel dat er nog iemand kan liggen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:09 schreef maril het volgende:
[..]
btw Dekker reed achteraan en die reclames rijden vooruit en die volgwagens waren alert.
Hmmm, dat heeft die dokter in Verviers dan vergeten te zeggen bij de NOS.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:09 schreef maril het volgende:
[..]
Hij heeft wel een hersenschudding
btw Dekker reed achteraan en die reclames rijden vooruit en die volgwagens waren alert.
als iemand in de gaten moet worden gehouden en ic ligt lijkt mij dat wel logisch.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:18 schreef Mr-Malarini het volgende:
[..]
Hmmm, dat heeft die dokter in Verviers dan vergeten te zeggen bij de NOS.
Ik probeer die man ook niet te verdedigen, je moet van zo'n iemand afblijven als je er geen verstand van hebt, maar ik probeer alleen te bedenken wat die gedacht heeft.
gebroken tanden dus als verreweg het ernstigste en als enige onherstelbaar.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:21 schreef maril het volgende:
:een gescheurde
lip,een hersenschudding,enkele gebroken
tanden en een paar fikse schaafwonden.
Hier staat een redelijk goed overzicht van de route en zowel Spa als Francorchamps komen er in voor.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:39 schreef Sjoerd102 het volgende:
Weet iemand of ze vandaag over het circuit van spa-Francorchamps zijn gereden? Bij de giro was dit wel het geval
Zonde idd.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:36 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
gebroken tanden dus als verreweg het ernstigste en als enige onherstelbaar.
Tenminste niet meer in originele staat.
Zonde, zo'n afscheid gun je natuurlijk niemand, maar toch zeker Dekker niet.
Wat is er met de Plou-man gebeurt?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:56 schreef Ericr het volgende:
En waarschijnlijk O'Grady ook nog. Als het zo doorgaat wint mijn held Walter Beneteau echt deze Tour.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |