Hij won er tijdens de DL ook en gaat het deze Tour weer makenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:41 schreef Zwansen het volgende:
Mayo winnen op de Alp. Laat me niet lachen.
1. Zabriskie.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:47 schreef BVO het volgende:
1. Landis.
2. Zabriskie.
3. Hincapie.
4. Rogers.
5. Leipheimer.
ik kan me een ander jaar herinneren dat hij in de voorbereiding super reed berg op........ vervolgens was het een drama in de tourquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij won er tijdens de DL ook en gaat het deze Tour weer maken.
Iemand noemen die niet meedoetquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:55 schreef dndiek het volgende:
1 Rogers
2 Zabriskie
3 Landis
4 McGee
5 Ekimov
Heel snel ingevuld en niet meer naar gekekenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het is wel een verrassing dan als die wint![]()
Van mij mag het aangezien er geen wielrenners die op 1 staan op moment van schrijven.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:19 schreef Brahimov het volgende:
Dit was hem geworden, mocht er nog met handen over harten gespreken kunnen worden.
If not: tant pis
1. Zabriskie
2. Landis
3. Hincapie
4. Leipheimer
5. Rogers
Dan wil ik McGee ruilen voor Hincapiequote:Op donderdag 6 juli 2006 22:55 schreef dndiek het volgende:
1 Rogers
2 Zabriskie
3 Landis
4 McGee
5 Ekimov
7 punten.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:38 schreef Arcee het volgende:
Tijdrit:
1. Zabriskie
2. Landis
3. Gonchar
4. Hincapie
5. Savoldelli
Heb het niet voor het vertellen, maar dat je hem uberhaupt met zijn ruggewervel hebt neergezetquote:
Wat is er met zijn ruggenwervel? Ben je niet in de war met O'Grady?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:12 schreef maril het volgende:
Heb het niet voor het vertellen, maar dat je hem uberhaupt met zijn ruggewervel hebt neergezet![]()
Het maakt overigens voor jou gezie de uitslag helemaal niets uit![]()
O ja das waar ach, een pot natquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat is er met zijn ruggenwervel? Ben je niet in de war met O'Grady?
Valt nog niet tegen, 2 en 4 juiste plaats, Gonchar iig genoemd.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:06 schreef Ambrosius het volgende:
Tijdrit
1. Hincapie
2. Landis
3. Gonchar
4. Rogers
5. Zabriskie
Wat het verdict ook wordt: dank!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:22 schreef maril het volgende:
[..]
Van mij mag het aangezien er geen wielrenners die op 1 staan op moment van schrijven.![]()
Ik heb het immens druk. Misschien heb ik dinsdag even tijd, maar ik vrees ervoor. Vanaf dinsdagavond ben ik sowieso elf dagen weg.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:25 schreef Wombcat het volgende:
Nieuwe stand?
Wordt:quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:38 schreef Lortnoc het volgende:
18/7
1. Mayo
2. Rasmussen
3. Landis
4. Menchov
5. Evans
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij won er tijdens de DL ook en gaat het deze Tour weer maken.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik kan me een ander jaar herinneren dat hij in de voorbereiding super reed berg op........ vervolgens was het een drama in de tour
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |