Ach, niemand zal veel punten gehaald hebbenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:03 schreef -skippybal- het volgende:
Godver de godver!! Vandaag gewoon weer vergeten!!!!![]()
Ik kan al die spelletjes niet mee bijhouden in deze tijd van het jaar![]()
Zo vlug overschouwend is 6 punten het maximum (Zjwegel, die Boonen en Zabel op de goede plek had). Daarachter een hoop met 4 of 5 punten.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:15 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ach, niemand zal veel punten gehaald hebben
Crea, Bruce.quote:
tja, als je twee regels omzet, moet je natuurlijk ook de cijfertjes aanpassen.quote:
Hij won er tijdens de DL ook en gaat het deze Tour weer makenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:41 schreef Zwansen het volgende:
Mayo winnen op de Alp. Laat me niet lachen.
1. Zabriskie.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:47 schreef BVO het volgende:
1. Landis.
2. Zabriskie.
3. Hincapie.
4. Rogers.
5. Leipheimer.
ik kan me een ander jaar herinneren dat hij in de voorbereiding super reed berg op........ vervolgens was het een drama in de tourquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij won er tijdens de DL ook en gaat het deze Tour weer maken.
Iemand noemen die niet meedoetquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:55 schreef dndiek het volgende:
1 Rogers
2 Zabriskie
3 Landis
4 McGee
5 Ekimov
Heel snel ingevuld en niet meer naar gekekenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het is wel een verrassing dan als die wint![]()
Van mij mag het aangezien er geen wielrenners die op 1 staan op moment van schrijven.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:19 schreef Brahimov het volgende:
Dit was hem geworden, mocht er nog met handen over harten gespreken kunnen worden.
If not: tant pis
1. Zabriskie
2. Landis
3. Hincapie
4. Leipheimer
5. Rogers
Dan wil ik McGee ruilen voor Hincapiequote:Op donderdag 6 juli 2006 22:55 schreef dndiek het volgende:
1 Rogers
2 Zabriskie
3 Landis
4 McGee
5 Ekimov
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |