quote:Op zondag 2 juli 2006 09:30 schreef Lanvin het volgende:
Heb je zelf een bordje met "stiltegebied" in je tuin staan? Zo niet, niet zeuren![]()
Wat dacht je van een Meerkoet?quote:A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
5 uur opstaan vind ik dan weer net iets te vroeg, heb 's avonds ook dingen te doenquote:Op zondag 2 juli 2006 09:29 schreef pussydeluxe het volgende:
Hier precies hetzelfde.
Ik word al een paar weken geregeld rond 5 uur wakker door die vogels.
Oplossing: eerder naar bed gaan en er lekker vroeg uit.
Zou het eigenlijk niet weten. Voor mij allemaal hetzelfdequote:Op zondag 2 juli 2006 09:41 schreef Chou het volgende:
Kauwen of Kraaien, wat zijn het?
roeken dusquote:Op zondag 2 juli 2006 09:41 schreef Chou het volgende:
Kauwen of Kraaien, wat zijn het?
quote:Op zondag 2 juli 2006 10:22 schreef Chou het volgende:
[..]
Ja hoor en dan met z'n vieren achter een kat aan, zie je die vrouw en kinderen al voor je?
quote:Op zondag 2 juli 2006 11:00 schreef Sala-adin het volgende:
jullie moeten gewoon jullie bek houden het is de natuur en wij mensen hebben hun leefgebied ingenomen en daar betalen we nu een prijs voor
Is dat zoiets als homo-seksuele bovenbuurmannen hebben?quote:Op zondag 2 juli 2006 10:57 schreef Rock-shocker het volgende:
[afbeelding]
Ik word hier iedere ochtend wakker gemaakt door hij-werkzaamheden. Nou, geloof me, dan vind je die vogeltjes niet meer zo erg hoor
oeh yeah, talk dirty to me babèquote:Op zondag 2 juli 2006 11:18 schreef Rock-shocker het volgende:
Hei dan. Whatever. Stelletje taalfascisten hier op Fok.
Geil hè!quote:
Past ie toch niet in neem dan een luchtbuksquote:Op zondag 2 juli 2006 13:48 schreef Xenwolfie het volgende:
STOP DIT DING IN DE VOGEL ZIJN REET EN HIJ GAAT WEG
[afbeelding]
Ga jij maar eens je halve nachtrust missen, terwijl je in je belangrijkste tentamenweek zit.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:56 schreef Nee het volgende:
Joooonges, aanstellertjes hier.
Ach zeik niet man school is voor homo's!quote:Op zondag 2 juli 2006 15:08 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Ga jij maar eens je halve nachtrust missen, terwijl je in je belangrijkste tentamenweek zit.![]()
Ga nou maar weer gauw aan je dynamicaquote:Op maandag 3 juli 2006 16:02 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Ach zeik niet man school is voor homo's!
![]()
Sterf, herriemakende gedrochten! :'Dquote:
Goed idee, TS paalt gewoon zo,n vogel hard in den aarsch.quote:
Ze beginnen al rond 4.. soms eerder soms later..quote:Op zondag 2 juli 2006 09:29 schreef pussydeluxe het volgende:
Hier precies hetzelfde.
Ik word al een paar weken geregeld rond 5 uur wakker door die vogels.
Oplossing: eerder naar bed gaan en er lekker vroeg uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |