owwwww, hoe noem je iets dan wat heel veel mensen zo vinden, een mening? Wat maakt het een feit dan? Wie kan daar over oordelen? Jij? En dan noem je jezelf nog objectief?quote:Op zondag 2 juli 2006 05:06 schreef Re het volgende:
[..]
owwww het is niet zijn mening maar een feit?,
gebruik van argumentatie is niet je sterkste punt heb ik wel gezien dus ja.... ik gebruik dooddoeners en cliché's op de juiste momenten, nu jij nog
uhmm je vriendje noemt je leek hoor, ik nietquote:Op zondag 2 juli 2006 05:09 schreef Odysseuzzz het volgende:
Dat ik een leek zou zijn is natuurlijk een zwaktebod.![]()
Dat ik werkelijk geen idee heb van waar ik allemaal verstand van heb is namelijk een totaal andere zaak.![]()
Jaaaaa, neuken, doeiquote:Op zondag 2 juli 2006 05:11 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Ahhh, ik voel me nu buitengesloten![]()
[..]
Wohahahaha!!!![]()
!!! De arrogantie
OMFG
![]()
Hou op !!
Alsof iemand daar op zit te wachten! Je hebt wel een hele hoge dunk van jezelf ofniet?
[..]
Oeh, nou ik heb niemand ergens op uiterlijkheden aangevalt. Ik had het over uitstraling, dat is iets anders dan uiterlijkheden. Weet je het verschil wel? Van Dale in de buurt iemand?Bovendien, als je model bent moet je dit soort kritiek kunnen verdragen. Je bent al de hele nacht bezig om je te verdedigen hiertegen, te mooi om waar te zijn.
Als je echt een professionele instelling hebt ging je hier niet eens op in, maar je arrogantie maakt dat je overkomt als een pauper (héérlijk woord
), denkt heel wat voor te stellen, gaat lopen janken als er kritiek komt terwijl je zelf nog zegt dat mensen kritiek mogen geven. Zit je aan de waterpijp daar ofzo
Ik zou mijn hond nog van je aftrappen. Maar ik gok zo dat je vriendje een roodfiltertje aanzet (en nu maar hopen dat ie niet kleurenblind is).quote:Op zondag 2 juli 2006 05:12 schreef MissBliss het volgende:
En nu ga ik slapen neuken, dus adios amigos![]()
uhmmm je staat alleen in je kritiek, en schijten ach, zelfs met een PhD lukt dat aardig hoorquote:Op zondag 2 juli 2006 05:13 schreef SpiceP het volgende:
[..]
owwwww, hoe noem je iets dan wat heel veel mensen zo vinden, een mening? Wat maakt het een feit dan? Wie kan daar over oordelen? Jij? En dan noem je jezelf nog objectief?
je bent echt te dom om te schijten gast.
en jij mag doodquote:Op zondag 2 juli 2006 05:14 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Ik zou mijn hond nog van je aftrappen. Maar ik gok zo dat je vriendje een roodfiltertje aanzet (en nu maar hopen dat ie niet kleurenblind is).
Het is duidelijk dat je aan de waterpijp zit.quote:Op zondag 2 juli 2006 05:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
uhmmm je staat alleen in je kritiek, en schijten ach, zelfs met een PhD lukt dat aardig hoor
Aha, daar ging het dus al mis! Nee, ik blijf erbij jullie zijn opzettelijk over een hele andere foto blijven doorzeuren.quote:Op zondag 2 juli 2006 05:12 schreef MissBliss het volgende:
Als je zegt dat er veel geblurred is... Ja, er IS NIKS GEBLURRED, dus zeik niet
En ook niks kunstmatigs wazigs aan, zie het origineel dat ik gepost heb... Oh daar heb ik niks over gehoord verder, behalve: Goh, wat rood...
[..]
Uuuuuhm... Het gezeik begon over die foto hoor... Over die andere foto heb ik niks anders gehoord dan ' De randen bij het gezicht zijn wazig'... Nou aan die foto is er helemaal niks gefotoshopt, dus je hebt het toch echt fout
Ja, maar oppassen he! We moeten hier niet nog meer kloons hebben!! Jullie zijn samen wel genoeg.quote:En nu ga ik slapen neuken, dus adios amigos![]()
Krijg je zometeen foto's met een blauw en groenfilterquote:Op zondag 2 juli 2006 05:19 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ja, maar oppassen he! We moeten hier niet nog meer kloons hebben!! Jullie zijn samen wel genoeg.![]()
Je bedoelt mensen die zomaarquote:Op zondag 2 juli 2006 03:42 schreef SpiceP het volgende:
[..]
(over overdreven aandacht gesproken, mensen die graag aandacht willen lopen toch zo te koop met wie ze zijn? )
[..]
Maar jij bent dan ook een stomme poep homo!quote:Op zondag 2 juli 2006 11:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat was wel een interessante middernacht-rel. Heerlijk om terug te lezen.
Voor wat het waard is, ik sta aan MB/Re's kant![]()
Beter dan een kutkloonquote:Op zondag 2 juli 2006 11:39 schreef Odysseuzzzz het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een stomme poep homo!![]()
Kloon van wie?!quote:
Weet ik veel. Je bent gewoon zo'n farce dat je wel een kloon moet zijn van iemand.quote:
Ik ben in ieder geval niet zo'n attention whore als jullie van ShowChat allemaal zijn!quote:Op zondag 2 juli 2006 11:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weet ik veel. Je bent gewoon zo'n farce dat je wel een kloon moet zijn van iemand.
Hallo, babette.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:42 schreef babette21 het volgende:
300 posts over één foto.... wat een kút-rel
goeiemorgen allemaal
G'morning!quote:Op zondag 2 juli 2006 11:42 schreef babette21 het volgende:
goeiemorgen allemaal
Niet? Wat doe je hier dan nogquote:Op zondag 2 juli 2006 11:43 schreef Odysseuzzzz het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval niet zo'n attention whore als jullie van ShowChat allemaal zijn!![]()
Dan tief je toch lekker opquote:Op zondag 2 juli 2006 11:43 schreef Odysseuzzzz het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval niet zo'n attention whore als jullie van ShowChat allemaal zijn!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
Schatjequote:Op zondag 2 juli 2006 11:42 schreef babette21 het volgende:
goeiemorgen allemaal
Het gaat wel goed hoor.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
poepie
hoe is 't met je...? ik las laatst tussen de bedrijven door over die crematie...
quote:Op zondag 2 juli 2006 05:28 schreef Odysseuzzz het volgende:
Even voor de mensen die ook geen idee hebben over welke foto we het eigenlijk hebben:
[afbeelding]
MB is een kloon dat is iig duidelijk.
een tjah??quote:Op zondag 2 juli 2006 11:47 schreef Dizer het volgende:
Het gaat wel goed hoor.
Die crematie...Wat een tjah..
![]()
quote:En ik heb mijn voet gekenusd gister met voetbal op het strand![]()
met mij ook goed. zuslief is vrijdag getrouwd en dat was helemaal super:quote:EN met jou?![]()
Je weet wel. Zelfmoord. Wat een geval. Zichzelf ppgehangenquote:
dat zijn geen leuke dingen nee...quote:Op zondag 2 juli 2006 11:54 schreef Dizer het volgende:
Je weet wel. Zelfmoord. Wat een geval. Zichzelf ppgehangen. Ik mis die eikel! Dat ie zo iets doet, ik snap het niet! Is niks voor hem.
ik had je er graag naast gehadquote:Oeh... de bruiloft... ik had er graag bij willen zijn![]()
Extreme MakeOver? Vertel...quote:Op zondag 2 juli 2006 11:56 schreef babette21 het volgende:
ik had je er graag naast gehad
men was toch al in shock na mijn Extreme MakeOver, dus een Irakees ernaast had ook nog wel gekund
Lachen om sneue types als jij!quote:
Ik bén Paltos niet, mongool!quote:Op zondag 2 juli 2006 11:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh... opeens vind ik Paltos niet meer zo lief
Zeg, als je zo gaat doen, dan mag je helemaal optiefen.quote:
Nee, jullie doen aardig hierquote:Op zondag 2 juli 2006 12:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg, als je zo gaat doen, dan mag je helemaal optiefen.
Die foto was niet tof, en daarmee lukt het je niet om geliefd te worden hier. Misschien ander taktiek!quote:
ik heb (nog) geen foto's, waarschijnlijk pas als m'n zus terug is van huwelijksreis (4 weken).quote:Op zondag 2 juli 2006 11:58 schreef Dizer het volgende:
Extreme MakeOver? Vertel...
Better: FOTO's in mijn mailbox graag
Oehquote:Op zondag 2 juli 2006 12:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb (nog) geen foto's, waarschijnlijk pas als m'n zus terug is van huwelijksreis (4 weken).
mja ik was nogal gestyled enzo, en da's men niet zo van mij gewend
maar ik kreeg tig keer te horen dat ik er vaker zo bij mag lopen, dus kennelijk werd 't goedgekeurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |