Casper en Galvez gok ik elk jaar weer op, en dat pakt zich nu eindelijk eens uit. Freire was ik gewoon vergeten, en had ik waarschijnlijk voor Galvez gedaan. Voor de rest zijn het vrij standaard keuzes denk ik.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hoe kwam je op die keuzes
gokken of echte kennis ?
Wat heeft dit met kennis te maken?quote:Op zondag 2 juli 2006 18:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hoe kwam je op die keuzes
gokken of echte kennis ?
Nou. Gefeliciteerd met jouw rabo-shirt.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:06 schreef Jelminho het volgende:
[..]
Casper en Galvez gok ik elk jaar weer op, en dat pakt zich nu eindelijk eens uit. Freire was ik gewoon vergeten, en had ik waarschijnlijk voor Galvez gedaan. Voor de rest zijn het vrij standaard keuzes denk ik.
weten dat die renners goed hard kunnen rijden. ik heb geen kennis. en was dus rogers gister vergeten met de proloog en nog een paar echte tijdrijdersquote:
Deelnemer: Jesper2005quote:Op zondag 2 juli 2006 18:06 schreef Jelminho het volgende:
[..]
Casper en Galvez gok ik elk jaar weer op, en dat pakt zich nu eindelijk eens uit. Freire was ik gewoon vergeten, en had ik waarschijnlijk voor Galvez gedaan. Voor de rest zijn het vrij standaard keuzes denk ik.
okequote:Op zondag 2 juli 2006 18:20 schreef Jelminho het volgende:
Nee dat is dus de rukker die ze allemaal heeft. 1 t/m 9. Ik 'slechts' 7de.
Was te verwachten natuurlijk, bij sprintetappes moet je ze alle 9 hebben.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:20 schreef Jelminho het volgende:
Nee dat is dus de rukker die ze allemaal heeft. 1 t/m 9. Ik 'slechts' 7de.
Kan je niet beloven te stoppen met die irritante huilsmilie? Zeg dan gewoon dat je het een verrassende keuze vindt ofzo.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Julich, Hincapie, Garzelli, Rasmussen en Dekker?
Mwa, Rasmussen mag in een etappe als vandaag met recht een rare keuze genoemd worden.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kan je niet beloven te stoppen met die irritante huilsmilie? Zeg dan gewoon dat je het een verrassende keuze vindt ofzo.
In dit spel bestaan geen rare keuzes.
Zelfs dat niet. Misschien opvallend, maar raar bestaat niet in dit spel.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwa, Rasmussen mag in een etappe als vandaag met recht een rare keuze genoemd worden.
Maar goed, dat betreffende user de regels niet kende is een goed excuus.
Ik kan niets beloven methodmich, emo.gifquote:Op zondag 2 juli 2006 18:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kan je niet beloven te stoppen met die irritante huilsmilie? Zeg dan gewoon dat je het een verrassende keuze vindt ofzo.
In dit spel bestaan geen rare keuzes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |