Ik aanvankelijk ook niet, maar je moet dus zoeken op Gál ipv Gal.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:07 schreef RayMania het volgende:
Hmm ik wilde Gálvez ook nemen, zocht ik op Galvez, kon die hem niet vinden![]()
.
Ik had hetzelfdequote:Op zondag 2 juli 2006 11:07 schreef RayMania het volgende:
Hmm ik wilde Gálvez ook nemen, zocht ik op Galvez, kon die hem niet vinden![]()
.
5 t/m 15 eindigen is leuk voor als je voor de dagoverwinning gaat, niet voor de $$$.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Zabel heeft een hele team dat voor hem rijdt, hij heeft al goede resultaten neergezet in sprints dit jaar. Zabel moet dus iets raars uithalen wil hij niet in de top 10 eindigen bij een massasprint.
Je zult maar eens zien dat Zabel de etappe wint.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
5 t/m 15 eindigen is leuk voor als je voor de dagoverwinning gaat, niet voor de $$$.
Al rijdt het hele peloton voor Zabel, hij blijft een stuk langzamer dan McEwen, Hushovd, Bennati, Boonen en Freirequote:Op zondag 2 juli 2006 11:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Zabel heeft een hele team dat voor hem rijdt, hij heeft al goede resultaten neergezet in sprints dit jaar. Zabel moet dus iets raars uithalen wil hij niet in de top 10 eindigen bij een massasprint.
Dan zijn veel mensen genaaidquote:Op zondag 2 juli 2006 11:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je zult maar eens zien dat Zabel de etappe wint.![]()
Ik hoop met je meequote:Op zondag 2 juli 2006 11:20 schreef mbn het volgende:
Ik hoop dat David Kopp hoog gaat eindigen vandaag.
quote:
Nee.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:39 schreef Nyrem het volgende:
Luciano Pagliarini doet toch ook mee?
Ach, je weet het nooit. Dat zijn van die kleine dingetjes waar je mazzel mee moet hebben, anders win je nooit zo'n shirtje. En ik wil mijn collectie verdubbelen.quote:
ik ben het ook alweer vergetenquote:Op zondag 2 juli 2006 11:53 schreef -Mo- het volgende:
Shit, ik heb mijn team niet veranderd na de proloog van gister.
Idd, dan denk ik ook eerder aan Fred Rodriguez.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:31 schreef mbn het volgende:
Ach, sprintaantrekkers komen wel vaker in de top 10. Steegmans zou dat ook best kunnen doen, al is het mijn keus niet.
ooops net de regels gelezen, je mag dus per etappe een nieuw team neerzetten, achja dan maar voor een dagsuccesje gaan. Maarja ik moest het wel snel doen anders had ik wederom een etappe gemistquote:Op zondag 2 juli 2006 14:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Julich, Hincapie, Garzelli, Rasmussen en Dekker?
Ach, misschien pleurt ie wel op z'n muil in de laatste kilometer, dan heb je het goed gedaan.quote:
De regels gelezen van Rondemaster? Het gaat om de top 15 in een rituitslag, de rest boeit niet.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:28 schreef Venco16 het volgende:
Vandaag niet zo'n erg groot team, moest hete namelijk even snel doen gister. Niet zo veel tijd. Rasmussen heb ik erbij zitten omdat die dan misschien wat puntjes pakt voor bolletjes trui..
quote:Op zondag 2 juli 2006 17:37 schreef Ericr het volgende:
Ruk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |