quote:Op zondag 2 juli 2006 00:16 schreef Paul_NL het volgende:
Deze spelers zullen waarschijnlijk nooit meer een WK spelen:
Cafu
Ronaldo
Pauleta
Figo
Zidane
Thuram
Makalele
Ayala
Cocu
Beckham
Van der Sar
Roberto Carlos
Emerson
Raul
Canavaro
Veel spelers die de laatste 10 jaar het mondiale voetbal mede bepaald hebben zullen er in 2010 niet meer bij zijn waarschijnlijk
vd Sar hoort er echt wel bij, wat een koning!quote:Op zondag 2 juli 2006 00:30 schreef sampoo het volgende:
Grappig dat je v/d Sar erbij zet. Niemand buiten Nederland zal die naam op het oog hebben maar hij zo best nog 1 WK mee kunnen. Als Cocu dit WK kan meedoen dan kan een keeper dan ook mits hij de beste van het land is.
Ook nog Nestaquote:Op zondag 2 juli 2006 00:27 schreef Ricky_ het volgende:
Fabien Barthez. Allesandro del Piero. Ruud van Nistelrooy. Pavel Nedved.
Maar niet ieder WK stoppen spelers die een decennium lang bepalend waren in de voetballerij (Zidane bijvoorbeeld).quote:
Ben ik niet met je eens ik denk dat als je teruggaat in de geschiedenis dat er vergelijkbare namen waren.quote:Op maandag 3 juli 2006 03:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar niet ieder WK stoppen spelers die een decennium lang bepalend waren in de voetballerij (Zidane bijvoorbeeld).
Wie in 2002 dan?quote:Op maandag 3 juli 2006 03:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens ik denk dat als je teruggaat in de geschiedenis dat er vergelijkbare namen waren.
Zou het zo niet weten.quote:
Keepers worden maar steeds beter als ze ouder worden.quote:Op maandag 3 juli 2006 03:28 schreef cultheld het volgende:
WK, he golfer? Dan is Sar 40 of zo? Ik denk dat ie dan beter als keeperstrainer mee kan.
Raul heeft zelf al aangegeven er het volgende WK niet meer bij te zijn. Hij hoopt op Euro 2008 de beker te pakken en zo afscheid te nemen.quote:Op maandag 3 juli 2006 09:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat doet Raúl in dat rijtje? Die kan nog wel twee WK's spelen...
Youri Djorkaeffquote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 20:19 schreef Paul_NL het volgende:
Keane, Simeone, Batistuta, Maldini, Suker en Dasailly waren de grote namen. De rest vooral meevoetballers. Zeker geen bepalende spelers
Hierro niet bepalend?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:24 schreef Paul_NL het volgende:
Inderdaad. Zij waren niet bepalend bij hun nationale team en bij hun club.
Hierro was recordinternational, enige tijd recordtopscorer, jarenlang aanvoerder van Spanje en Real. Maar bepalend was hij inderdaad niet.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:24 schreef Paul_NL het volgende:
Nee, Hierro is niet jarenlang captain van zowel club als land geweestquote:Op maandag 3 juli 2006 20:24 schreef Paul_NL het volgende:
Volgens je eigen criteria mogen er dan ook nog wel een paar weg..... Pauleta bijvoorbeeld.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:16 schreef Paul_NL het volgende:
Deze spelers zullen waarschijnlijk nooit meer een WK spelen:
Cafu
Ronaldo
Pauleta
Figo
Zidane
Thuram
Makalele
Ayala
Cocu
Beckham
Van der Sar
Roberto Carlos
Emerson
Raul
Canavaro
Veel spelers die de laatste 10 jaar het mondiale voetbal mede bepaald hebben zullen er in 2010 niet meer bij zijn waarschijnlijk
Die ben ik vergeten die anderen nietquote:Op maandag 3 juli 2006 20:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, Hierro is niet jarenlang captain van zowel club als land geweest.
Ja en dan houdt het op. Pauleta presteert beter in het nationale team dan bij zijn clubs, daarom waarschijnlijkquote:Op maandag 3 juli 2006 20:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Volgens je eigen criteria mogen er dan ook nog wel een paar weg..... Pauleta bijvoorbeeld.
Emerson? Ayala?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:33 schreef Paul_NL het volgende:
[..]
Ja en dan houdt het op. Pauleta presteert beter in het nationale team dan bij zijn clubs, daarom waarschijnlijk
Ah, Luis Enrique. Is ook geen aanvoerder van Barcelona geweest nee...quote:
Emerson mag nog niet eens in de schaduw van Dunga staan!quote:Op maandag 3 juli 2006 20:34 schreef Paul_NL het volgende:
Emerson is de beste nummer 5 sinds Dunga en Ayala is al jarenlang een van de beste verdedigers ter wereld
Pauleta scoort inderdaad veel in kwalificatiereeksen, vooral tegen kleintjes. Pure afmaker en daarin is hij ook goed, maar als Portugal naar vermogen speelt is hij vaak een dissonant. Dat maakt hij dan goed via goals.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:33 schreef Paul_NL het volgende:
[..]
Ja en dan houdt het op. Pauleta presteert beter in het nationale team dan bij zijn clubs, daarom waarschijnlijk
Goede speler, maar die zijn er wel meer geweest in Spanje.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah, Luis Enrique. Is ook geen aanvoerder van Barcelona geweest nee...
Ja jezus zegquote:Op maandag 3 juli 2006 20:38 schreef Paul_NL het volgende:
[..]
Goede speler, maar die zijn er wel meer geweest in Spanje.
Gevalletje "uit het oog, uit het hart". Die namen zijn echt niet minder dat de namen die nu in het lijstje staan. 4 jaar later zal denk ik alleen Figo,Zidane en Ronaldo als grote namen worden herrinnerd.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:19 schreef Paul_NL het volgende:
Keane, Simeone, Batistuta, Maldini, Suker en Dasailly waren de grote namen. De rest vooral meevoetballers. Zeker geen bepalende spelers
Ze horen beide alle jarenlang tot de uitblinkers bij zowel hun land als hun club. Ik vind ze vrij bepalendquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Volgens jouw criteria is Canavaro alles behalve bepalend. Cafu ook niet.
Waar komt dat beste vijf nu weer vandaan? Ik vind dat Luis Enrique een uitmuntende voetballer is geweest die Barcelona smoel heeft gegeven. Ik vroeg ook wat het boeide wie toen de trainer was.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:28 schreef Paul_NL het volgende:
Het boeit omdat jij denkt dat Enrique bij de beste 5 voetballers van zijn generatie hoort en daar klopt niks van.
Ah, weer een nieuw criterium. Dennis Bergkamp was dus ook maar een middelmatige voetballer.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:36 schreef Paul_NL het volgende:
Voor een uitmundende voetballer heeft hij overigens ook verdomd weinig gewonnen
Buiten Nederland zal men Luis Enrique niet minder herrinerren dan Bergkamp.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:57 schreef Paul_NL het volgende:
Maar won geen 3 Europa Cups maar wel een gouden medaille.
Over 20 jaar weet niemand meer wie Luis Enrique was terwijl Bergkamp onvergeetelijk is
Enrique is om te beginnen al nooit genomineerd voor Europees voetballer van het jaar en scoorde niet een van de mooiste WK goals allertijden. Alleen daarom al blijft Bergkamp bekend en in Engeland zal men Bergkamp in elk geval ook nooit vergeten?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:48 schreef sampoo het volgende:
Buiten Nederland zal men Luis Enrique niet minder herrinerren dan Bergkamp.
Interessant, daar moeten we een topic over openen...quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:23 schreef Omnifacer het volgende:
Vergeet Jan Ceulemans niet...
Maar wat interessant is: welke spelers zullen de komende 10 jaar gezichtsbepalend zijn? Ik noem enkele namen: Fernando Torres, Puyol, Iniesta, Van Persie, Terry, Gilberto, Cicinho, Iker, Cesc, Ribery, Milevskyi
Edit: ik vergeet er een hoop... Schweinsteiger, Podolski, Ibrahimovic, Lahm, en misschien dat Zwitserland met zijn goede lichting ook wel een rol gaat spelen (Djourou, Senderos, Degen, Yakin, en zo hebben ze er nog een paar)...
Wie waren die negen beteren in de selectie destijds dan??quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:36 schreef Paul_NL het volgende:
Ik vind dat hij zo rond de 10e plaats thuis hoort in het lijstje van 2002. Dat is ongeveer zijn niveau.
Voor een uitmundende voetballer heeft hij overigens ook verdomd weinig gewonnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |