Nee.quote:
Nha, ik leg het nog 1 keer uit.quote:
DAN WAT?!quote:Op zondag 2 juli 2006 01:18 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nha, ik leg het nog 1 keer uit.![]()
Kijk naar het aantal zzz aan het einde van mijn naam.![]()
Als Zhendar met mijn 'dubbelganger' post dan zijn dat er 4 en als ik het ben zijn het er 3.![]()
En als hij er niet mee stopt. DAN DAN DAN.![]()
![]()
![]()
Ja DAT snapte ik wel... Maar ik geloof niet dat JIJ een nieuwe user bent, jij bent ook een kloon.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:18 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nha, ik leg het nog 1 keer uit.![]()
Kijk naar het aantal zzz aan het einde van mijn naam.![]()
Als Zhendar met mijn 'dubbelganger' post dan zijn dat er 4 en als ik het ben zijn het er 3.![]()
En als hij er niet mee stopt. DAN DAN DAN.![]()
![]()
![]()
Ja, hoor ik hier zo erg thuis dat ik een kloon lijk? Of waarom denken zoveel van jullie dat?quote:Op zondag 2 juli 2006 01:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja DAT snapte ik wel... Maar ik geloof niet dat JIJ een nieuwe user bent, jij bent ook een kloon.
Geen idee, maar ik had het gevoel vanaf je eerste post hier.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:23 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, hoor ik hier zo erg thuis dat ik een kloon lijk? Of waarom denken zoveel van jullie dat?![]()
Oke, tja gevoelens. Als je er over wilt praten.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik had het gevoel vanaf je eerste post hier.
Ik ook. Het is ook té toevallig dat er vlak na elkaar een Ovidius en een Odysseuzzz ten tonele verschijnen...quote:Op zondag 2 juli 2006 01:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik had het gevoel vanaf je eerste post hier.
Odyseuzzz is mythisch, Ovidius een mens van vlees en bloed???? Ik snap je redenering niet.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ook. Het is ook té toevallig dat er vlak na elkaar een Ovidius en een Odysseuzzz ten tonele verschijnen...
Dat weet ik nog niet.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:35 schreef Odysseuzzz het volgende:
Waar wil je een tattoo?
Iddquote:Op zondag 2 juli 2006 01:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ook. Het is ook té toevallig dat er vlak na elkaar een Ovidius en een Odysseuzzz ten tonele verschijnen...
Bupaquote:Op zondag 2 juli 2006 00:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij wordt anders wel gejat door iemand:
Frankrijk - Brazieligië - napraat
Kloon van wie dan?quote:Op zondag 2 juli 2006 01:46 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Hee, SpiceP
Ik krijg deze mensen niet duideliojk dat ik geen kloon ben.![]()
Ja zelfs daar willen ze niks over zeggen, dus ik denk dat het een flauw grapje is.quote:
Ovidius schreef graag over mythische figuren. Vandaar de link.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:37 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Odyseuzzz is mythisch, Ovidius een mens van vlees en bloed???? Ik snap je redenering niet.
wtfquote:Op zondag 2 juli 2006 01:49 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Maar let trouwens maar op want er is een Odysseuzzzz. (Met 4 z-tjes aan het einde van zijn naam. En die doet net of ie mij is.) Leuk he Fok!![]()
Aha, nha daar dacht ik ook meteen aan.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ovidius schreef graag over mythische figuren. Vandaar de link.
Maar deze Odyzeuzzz is geen kloon. Dat ie overeenkomsten heeft met Ovidius kan toch? Zo zijn er wel meer namen die enige overeenkomsten hebben. Is nog geen reden om iemand een kloon te noemen.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ovidius schreef graag over mythische figuren. Vandaar de link.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |