Ja, dat zal ze lerenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Tering wat een lucht. Het hele huis stinkt naar rook terwijl we juist expres alle deuren, ramen en roosters dicht hebben gedaan aan de kant van de achtertuin.
Voor een keer okee maar niet elke avond als het mooi weer is![]()
Je kan hier verdomme nooit lekker in de tuin zitten![]()
Krijg echt de neiging om een Jeu de boules bal in hun vuurkorf te leggen![]()
Klacht: Vuurkorf van de buren doet huis stinken
Kan het bericht niet meer vinden maar dat hadden een paar van die gasten een keer gedaan en toen waren ze een beetje gewond geraakt door rond vliegende metaal stukjesquote:
1988, Ik neem aan dat we het over het huis van je pappie en mammie hebben?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als je hele huis naar rook stinkt!Is geen pretje hoor!
Je huis ontvluchten omdat de buren een vuurkorf aan hebben staan gaat gelijk wat ver vind ikquote:
Wat moet ik dan zeggen: het huis van mijn ouders... dat doet weer vermoeden dat ik er niet woon/verblijf en dan krijg je van die reacties van: ga dan naar je eigen huis lamlul!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:22 schreef D-Y het volgende:
[..]
1988, Ik neem aan dat we het over het huis van je pappie en mammie hebben?![]()
waarom ben je dan niet thuis?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen: het huis van mijn ouders... dat doet weer vermoeden dat ik er niet woon/verblijf en dan krijg je van die reacties van: ga dan naar je eigen huis lamlul!
Misschien wil je vader dit soort dingen dan liever zelf posten.. hij heet toch Surveillance-Frits?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen: het huis van mijn ouders... dat doet weer vermoeden dat ik er niet woon/verblijf en dan krijg je van die reacties van: ga dan naar je eigen huis lamlul!
Ooh ik doe vaak genoeg dingen die anderen niet prettig vinden. Ben beroepsmatig al meerdere malen met de dood bedreigd dus daar maak ik me geen zorgen overquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:28 schreef Mickeys het volgende:
ga dan naar je eigen huis...
maar jij doet zeker nooit iets wat een ander irriteert? Mister Bromsnor pas beter bij je
Hoezo zou mijn vader dit willen posten... omdat het zijn huis isquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:28 schreef D-Y het volgende:
[..]
Misschien wil je vader dit soort dingen dan liever zelf posten.. hij heet toch Surveillance-Frits?![]()
Is goed johquote:
Tuurlijk kan dat, zal ik ook zeker doen. Maar dan kan ik mijn klacht hier nog wel neer spammen.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:31 schreef Bubblicious het volgende:
Kijk, ik kan misschien helemaal gek zijn hoor... maar is het niet een idee om je frustratie met je buren te delen, in plaats van met ons? is je probleem ook misschien opgelost..
en wat te denken van 4kg tnt!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Krijg echt de neiging om een Jeu de boules bal in hun vuurkorf te leggen![]()
Was het er maar zoeen. Dit is er eentje met hout erin.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:58 schreef Maikuuul het volgende:
Is dat zoeen ding met olie trin ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |