Hoe krijg ik een fornuis aan als ie uit is?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:14 schreef veldmuis het volgende:
Fornuis?
Hallo! Ik heb geen jaren '60 ketelquote:
Bij ons zit er een vonk-unit op!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:15 schreef Xebber het volgende:
[..]
Hoe krijg ik een fornuis aan als ie uit is?
oh het is geen slechte mopquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:21 schreef Dribbel_ het volgende:
stiekem toch een aanteker
En dan je peuk tegen het belknopje houden of wat?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:24 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
bij de buren aanbellen
En het huis uit gaan ? hij ? muwoaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:24 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
bij de buren aanbellen
Niet een kaars, z'n peuk.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:33 schreef LOLBOY het volgende:
je neemt een 9V batterij en je verbindt een dun koperdraadje met de 2 polen. Als het gaat gloeien maak je hier een stukje papier mee aan. met die brandend stukje papier doe je een kaars aan.
Op voorwaarde dat je een 9V batterij hebt natuurlijk
Misschien kan je dat blad papier ook tegen een gloeiende lamp houden, weet ik veel? ...
als jij jezelf nou ff in de fik steekt en bij hem langs gaatquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:33 schreef LOLBOY het volgende:
je neemt een 9V batterij en je verbindt een dun koperdraadje met de 2 polen. Als het gaat gloeien maak je hier een stukje papier mee aan. met die brandend stukje papier doe je een kaars aan.
Op voorwaarde dat je een 9V batterij hebt natuurlijk
Misschien kan je dat blad papier ook tegen een gloeiende lamp houden, weet ik veel? ...
maar ik rook nietquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:34 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
als jij jezelf nou ff in de fik steekt en bij hem langs gaat![]()
Mooi, dan stinkt het ook niet.quote:
maar dan rook je welquote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:36 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Mooi, dan stinkt het ook niet.
TS, ik heb een gouden idee! Zoek op http://www.pd5hw.nl/p2000/ op waar brand is, en ga daar heen!
Of: Red de kat uit de boom in Lelystad, als ze je met geld willen belonen vraag je in plaats van geld om een vuurtje.quote:PRIO 2 RUNDERWEG/OOSTRANDDREEF LELYSTAD DIER IN NOOD 342. kat op 10 mtr hoogte in boom
het is een dilemma !!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:38 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
maar dan rook je welen toch weer niet
![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:43 schreef veldmuis het volgende:
Of ik weet nog een goeie dan moet je een scheet laten en dan weglopen en dan terugkomen en ruiken en dan niks denken maar weer weglopen naar de keuken ofzo en dan denken van "hmm, rook ik wat" en dan denk je van"ja, ik rookte!" en dan is het ook weer klar!
En hoe krijg je die aan zonder vuur?quote:Op zondag 2 juli 2006 01:18 schreef Playdoh het volgende:
Hou hem ff in de bbq
Hier is de bbq nog warm hoorquote:Op zondag 2 juli 2006 03:00 schreef Bananenman het volgende:
[..]
En hoe krijg je die aan zonder vuur?
Dat is best nog wel een puike tip. Dat werkt inderdaad.quote:Op zondag 2 juli 2006 04:30 schreef FantasTies het volgende:
Voor een gasfornuis aan te steken heb je alleen een vonkje nodig, pak dus de lege aansteker, gas aan en vonken maar
OF niet natuurlijk en loopt ie nu als dwaas te zoeken naar vuurquote:Op zondag 2 juli 2006 04:39 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dat is best nog wel een puike tip. Dat werkt inderdaad.
Helaas is de peuk van TS al uren geleden gedraaid en waarschijnlijk ook wel opgerookt.
met een vonkje krijg je een fornuis wel aan , of is jouw vuursteentje ook leeg ?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:13 schreef Xebber het volgende:
Mijn peuk is dus gedraaid, aansteker is leeg, napalm heb ik hier niet in de buurt en de cafetaria's zijn dicht.
Wat nu?![]()
Thuis.quote:Op zondag 2 juli 2006 10:27 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
zaterdag 11 uur en cafetaria'szijn al dicht? waar woon jij?
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:15 schreef Xebber het volgende:
[..]
Hoe krijg ik een fornuis aan als ie uit is?
geen jaren 60 ketel.. maar wel een jaren 60 fornuisquote:
lucifer?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:13 schreef Xebber het volgende:
Mijn peuk is dus gedraaid, aansteker is leeg, napalm heb ik hier niet in de buurt en de cafetaria's zijn dicht.
Wat nu?![]()
Kijk eens naar de tijd van posten?quote:Op zondag 2 juli 2006 15:40 schreef Zwoerd het volgende:
Zet een scheerspiegel in de zon, zoek het brandpunt op en hou je peuk daarin.
Knap van je zegquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |