Ik zagquote:
Argentinië dat Wereldkampioen basketbal wordt voor Amerikaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:10 schreef Leatherface het volgende:
Canada als torenhoge favoriet op het olympisch ijshockeytoernooi er al voortijdig uit. En nu dit.
What's happening in this world?
Ze wonnen al de olympische titel, de Argentijnen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Argentinië dat Wereldkampioen basketbal wordt voor Amerika
Correctie, er is nog een favoriet over...Italie. Al voor het toernooi heb ik voorspeld dat Italie wereldkampioen zou worden, en ze komen nou aardig in de buurt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:17 schreef Raphaelo29 het volgende:
nou is de laatste favoriet weg.....laat Portugal maar WK worden, dan zijn we tenminste uitgeschakeld door de Wereldkampioenen![]()
enneueh alles beter dan Duitsers vooropgesteld
Die bedoelde ik ookquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:16 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ze wonnen al de olympische titel, de Argentijnen.
Italie, Duitsland heeft nog nooit van ze kunnen winnen op een WK.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:21 schreef nexhil het volgende:
maareh wie moet nu dan die vieze moffen aanpakken?
quote:
Heb je weinig aan als je overal schreeuwt dat je wereldkampioen gaat wordenquote:
Ja daar zullen ze in Brazilië veel troost aan hebbenquote:
Dan hebben ze het meer verdiend dan die schoppers van Portugal, en die vallers van Oranje.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:21 schreef Ayaxola het volgende:
Stel je voor dat Duitsland nu wereldkampioen wordt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |