okeequote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:50 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hmm. Ik wilde eens goed over je roddelen.![]()
Uitstekend. Beetje oververhit, maar dat is niet zo ergquote:
Nee dat niet, maar ikw as op zoek naar die mooie meisjes hier, zie alleen maar mooie vrouwenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:59 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Uitstekend. Beetje oververhit, maar dat is niet zo erg.
Hoe'st met jou? Ben je niet misselijk na al dat ijs?
Jij zit weer met je mobiel te fokken ?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:00 schreef JDude het volgende:
hallo. JD, Biz, mcD, peet, KS, rpp groeten u vanuit danspaleis boerhaave te voorhout. de alcohol vloeit (te) rijkelijk ende de frituur is present. veertien punt gif.
*frituur aanzetquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:14 schreef Jimbo het volgende:
Bier hier !godverdomme ,. en snel !
ik zal je missen schat , is stofje naast jequote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoi Jimbo.
Ik ga lekker in bed liggen nu, met de airco en TV aan.
Trusten alvast.
Nee. Ik heb wel mijn teddybeerquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zal je missen schat , is stofje naast je?
trustequote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoi Jimbo.
Ik ga lekker in bed liggen nu, met de airco en TV aan.
Trusten alvast.
nee ikquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zal je missen schat , is stofje naast je?
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:18 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee. Ik heb wel mijn teddybeer.
probeer je me hier te beledigen ?quote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
probeer je me hier te beledigen ?
ja nu hoeft het neit meerquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:20 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
. Sorry, je bent niet zo dik... Maar schuif eens op anders val ik van je Fatboy.
*giechelquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ikw as op zoek naar die mooie meisjes hier, zie alleen maar mooie vrouwen [afbeelding]
op het bed, ik leg haar er altijd onder, ruimtebesparendquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:27 schreef Jimbo het volgende:
pff dribbel je liegt
iedereen weet dat pussy nu in sexy lingery op mn bed licht![]()
dat klopt, maar stinkende-homo's-topic gaat een beetje verquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:27 schreef Croupouque het volgende:
Misleidende titel.
Dan open je je eigen topicquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:33 schreef Nitrane het volgende:
[..]
dat klopt, maar stinkende-homo's-topic gaat een beetje ver
M'n timing was dit keer zeer aardig te noemen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:31 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Als je het over de duvel hebt trap je hem, of in dit geval 'háár', op de staart.
geen slecht idee. met enkele fotos van jou in het topic gaat dat helemaal in orde komenquote:
ow je maakt me uit voor stinkhomo hihi aww wat doe je me aanquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:49 schreef Nitrane het volgende:
[..]
geen slecht idee. met enkele fotos van jou in het topic gaat dat helemaal in orde komen![]()
die 1:1 schaal is genoeg om jou anus 20cm op te rekkenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:51 schreef Dribbel_ het volgende:
M'n grote zwarte immitatie dwc_ruffryder dildo 1:1 schaal
wquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:54 schreef Nitrane het volgende:
[..]
die 1:1 schaal is genoeg om jou anus 20cm op te rekken![]()
jouwquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:54 schreef Nitrane het volgende:
[..]
die 1:1 schaal is genoeg om jou anus 20cm op te rekken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |