abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 juli 2006 @ 22:09:51 #1
111528 Viajero
Who dares wins
pi_39434248
Ik heb een vraag voor iedereen die in Amerika (USA) is geweest of Amerikanen kent.

Ik wordt als ik hier ben zo twee, drie keer per week vergeleken met Acteurs, in Europa eigenlijk bijna nooit, en als het al gebeurd in Europa dan meestal door Engelsen of Australiers.

Het meest hoor ik Matt Damon, maar ook vaak Willem Dafoe, (die twee kan ik ook nog enigszins begrijpen) en verder Tom Cruise, Leonardo di Caprio (die twee beschouw ik als een belediging) Kevin Bacon en vorige week zelfs Mick Jagger!

Grootste compliment heb ik gekregen van een Engelse vriend die vindt dat ik lijk op Chet Baker

Overkomt dat jullie ook vaak? Wat zit hierachter? Zoveel lijk ik nou ook weer niet op die acteurs, waar komt die drang vandaan om toch daarmee te komen?

Als je dit buiten de USA meemaakt mag je natuurlijk ook reageren
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_39434455
Chet Baker en Mick Jagger zijn nou niet bepaald acteurs te noemen.

Verder is het gewoon zo dat de Amerikaanse cultuur veel meer een sterrencultuur is, die echt georienteerd is op de grote namen en gezichten. Logisch dat ze je daar dan mee willen vergelijken.
pi_39434513
Ik vind je nog het meest lijken op de vlag van Nieuw Mexico
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  zaterdag 1 juli 2006 @ 22:18:10 #4
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_39434542
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 22:17 schreef Seneca het volgende:
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  PR/Manusje van alles zaterdag 1 juli 2006 @ 22:18:16 #5
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_39434547
Komt waarschijnlijk doordat je echt west-europese uiterlijk hebt ofzoiets. En dan val je al zeer snel op tussen die Amerikanen.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zaterdag 1 juli 2006 @ 22:34:07 #6
111528 Viajero
Who dares wins
pi_39435005
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 22:17 schreef Seneca het volgende:
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  zaterdag 1 juli 2006 @ 22:39:03 #7
111528 Viajero
Who dares wins
pi_39435143
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 22:15 schreef filmfreek het volgende:
Chet Baker en Mick Jagger zijn nou niet bepaald acteurs te noemen.
Met zo'n userid zou je het moeten weten ja.. ik had idd beter sterren kunnen zeggen.
quote:
Verder is het gewoon zo dat de Amerikaanse cultuur veel meer een sterrencultuur is, die echt georienteerd is op de grote namen en gezichten. Logisch dat ze je daar dan mee willen vergelijken.
Daar zit wel wat in ja. Wordt jij daar ook met acteurs vergeleken? (als je daar geweest bent)
pi_39437061
Ben er nooit lang genoeg geweest om echt met Amerikanen kennis te maken, maar je hoort wel vaker dat Amerikanen mensen vaak met grote sterren vergelijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')