Waar zie jij second skin staan?quote:Op zondag 2 juli 2006 11:10 schreef spanks het volgende:
Wat wil je voor de powerbook met second skin? Daarin heb ik wel interesse!
Ik heb wel een losse Mighty Mouse voor je, als dementor hem niet los verkooptquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:58 schreef Bellerophon het volgende:
Mighty Mouse ook los?
voor hoeveel verkoop je de mighty mouse?quote:Op zondag 2 juli 2006 11:26 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik heb wel een losse Mighty Mouse voor je, als dementor hem niet los verkoopt
Bod genoteerd.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:35 schreef GiSaE het volgende:
¤550,- bij deze
inclusief?quote:Op zondag 2 juli 2006 12:26 schreef tonks het volgende:
35 euro?
is goed, mail je gegevens maar even, mail staat in mijn profiel, tevens weer een schop voor dit topicquote:
Je kunt het ook netjes vragen.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:59 schreef Markster het volgende:
foto
Wat boeit dat nou weer ? Google eens op PB 14" en je hebt een plaatje. Deze is heus niet opeens paars met geel hoor.quote:Op zondag 2 juli 2006 15:56 schreef Markster het volgende:
Zou ik alstublieft een foto mogen zien van uw apparaat, meneer Dementor ?
Misschien zitten er wel krassen op.quote:Op zondag 2 juli 2006 15:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou weer ? Google eens op PB 14" en je hebt een plaatje. Deze is heus niet opeens paars met geel hoor.
Alsof je dat op een foto kan zien. Dan moeten de krassen wel heel bont zijn. Bovendien, als je 'm op komt halen en er zitten krassen op, dan kan je 'm alsnog daarmee confronteren, want dat had ie niet gezegd van tevoren dus dan zou je 'm ook niet hoeven te nemen, maar ik ga er alweer veel te serieus op in.quote:
Ik zag Tucano, dus dacht automatisch aan second skin.quote:
Waarom ook mijn vraagquote:Op zondag 2 juli 2006 19:24 schreef Het_Biertje het volgende:
offtopic verwijderd.
Het is hier om de hoek.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:27 schreef Dementor het volgende:
Ommoord.
Kan altijd nog in de stad worden afgesproken.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:57 schreef progressive het volgende:
okee 650 en kom ik hem vanavond halen:)
chlamydia apeding planet punt en elquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:48 schreef Dementor het volgende:
Heb je msn swetsenegger dan kunnen we even praten?
Eerste post vanaf de als nieuwe powerbook. Ben er oprecht blij mee dementor.quote:
Damn, dat ik deze heb gemist!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eerste post vanaf de als nieuwe powerbook. Ben er oprecht blij mee dementor.
Maar uh.... wat had je voor wachtwoord ingesteld voor user user?
Zo verdelen wij maccers alles in volmaakte harmoniequote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:57 schreef ChOas het volgende:
[..]
Damn, dat ik deze heb gemist!
Naja, ik was je een jaar ofzo geleden te snel af met die mini
sudo passwd user ?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zo verdelen wij maccers alles in volmaakte harmonie
Maar hij is echt als nieuw!
Nu alleen dat wachtwoord nogIk heb geen zin om OSX opnieuw te installeren
To change the OS X administrator password if you have forgotten the current password:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |