Wat ergquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:08 schreef miss_bleu het volgende:
sow in de bijlmer
Jaquote:
zit binnen, heb nergens last vanquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja
Alleen voor de lunch is het ideaal , de amsterdamse poort.
Het gaat ook niet om last van hebben , ik vind het gewoon geen fijne omgevingquote:
geen last vanquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om last van hebben , ik vind het gewoon geen fijne omgeving
Shit.... laat de koffiepoeder weer staanquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:43 schreef Tally het volgende:
Je moet ook niet zo snuiven Missy..
Jullie hebben een afdelings-gotik...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:20 schreef miss_bleu het volgende:
men iedereen stapt hier van zijn geloof afde gotik van de afdeling heeft vandaag wit aan
tis wel een man hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:46 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Jullie hebben een afdelings-gotik...![]()
Mogen wij die een keertje lenen?
hmmmm...Ruilen tegen een ras Amsterdamse kantinejuf?quote:
Ieuw die zijn ergerquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:58 schreef Bimmel het volgende:
[..]
hmmmm...Ruilen tegen een ras Amsterdamse kantinejuf?
smogquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Blareugh, warm en shizzle.
Och, hier aan de kust waait het nog enigszins door naar het binnenland.quote:
uhuh, adem halen is voor mij geen pretje. Litteken van die klaplong begint nu te trekken met dit weerquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:45 schreef NJ het volgende:
Damn, wat is het benauwd.
Whehe. Maar ik kan er echt slecht tegen. Als het zo richting de 25 graden gaat heb ik het al slecht naar m'n zin eigenlijk. Zal blij zijn als het straks september is.quote:
geil tal?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:42 schreef Tally het volgende:
Hier is het bloedheet..
Zo zit je in je uppie..
En zo is de kamer gevuld
GRMBL... Ik wil gevuld worden
Check. In slaapkamers moet het gewoon een graad of 10-15 zijn. Is voor je slaap ook het beste.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:02 schreef GI het volgende:
Overdag kan ik het wel hebben. Als het s'nachts maar koud is.
quote:
Ik heb geen last van de warmtequote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:43 schreef Jarno het volgende:
Waar je de energie voor hebt met dit weer, Tal.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:08 schreef Tally het volgende:
[..]
En dat terwijl ik vannacht toch aardig wat heb gehad
3 keer gewoon
Ik heb ook niet getrokkenquote:
speekselmenssappenzweet uitwisselen!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:25 schreef GI het volgende:
Jaja, en anders neuk je heerlijk. We weten het Tally.
Die heeft de hele week vrij.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:31 schreef miss_bleu het volgende:
waar is arma trouwens?
Ik ben inderdaad nieuwsgierig. Het is kennelijk een hele goede titel.quote:
Yep.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:31 schreef miss_bleu het volgende:
iedereen aan het lunsje?
Kunnen ze dat niet automagisch doen ?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:42 schreef miss_bleu het volgende:
mja moet ik alles weer om gaan zetten wat met automatisch incasso gaat. En dat is veel
Uhm DUH! Het is een sexsitequote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:43 schreef miss_bleu het volgende:
Ik mag hier niet eens op fastfw![]()
is not allowed because it is is categorized as: adult
Ik zou ffw niet in mijn internethistory @ work willen hebben...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:45 schreef miss_bleu het volgende:
nou ennou kan ik geen leuke quotes van Tal opzoeken daar
Ze gaat als een dolle hond tekeer!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |