Het was net 33 graden in mijn slaapkamer. Nu dus boven alle ramen op alle kamers open en de deuren.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:48 schreef Tally het volgende:
Ik hoop dat het strax nog zo fris is..
Het raam staat open boven
Mooi weer? Mooi weer? Noem je dit mooi weer? Ik heb de hele dag zin in sex maar geen puf om het uit te voeren!quote:Op zondag 2 juli 2006 20:36 schreef MissHobje het volgende:
lekker heet jah.... maar niet klagen he!! is het eindelijk mooi weer
Whehehehe hier nog 1quote:Op zondag 2 juli 2006 20:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Mooi weer? Mooi weer? Noem je dit mooi weer? Ik heb de hele dag zin in sex maar geen puf om het uit te voeren!
Fellali ? die zijn wel snel.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:33 schreef Armageddon het volgende:
Wat is het godteringheet hè?
Vraagje! Ik mot een autoot hebben 2e hands en een beetje snel graag!
*zucht* die mannen van tegenwoordig, heb je ook geen donder aan met dit weerquote:Op zondag 2 juli 2006 20:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Mooi weer? Mooi weer? Noem je dit mooi weer? Ik heb de hele dag zin in sex maar geen puf om het uit te voeren!
Nee vrouwen zijn lekker actief .quote:Op zondag 2 juli 2006 20:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
*zucht* die mannen van tegenwoordig, heb je ook geen donder aan met dit weer![]()
Dood moeten ze, allemaal! Behalve ik dan.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
*zucht* die mannen van tegenwoordig, heb je ook geen donder aan met dit weer![]()
Zelf van op de bank liggen wordt je al moequote:Op zondag 2 juli 2006 20:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ow jawel hoor! Mot je er wel iets chemisch in flikkeren.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zal wel weerquote:Op zondag 2 juli 2006 21:49 schreef Armageddon het volgende:
Tally! Nog geneukt?
doe maar een liter of 5.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:54 schreef Jimbo het volgende:
biertje iemand ?
quote:Op zondag 2 juli 2006 21:49 schreef Armageddon het volgende:
Tally! Nog geneukt?
Nee te warmquote:Op zondag 2 juli 2006 22:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Vanmorgen..
En vanmiddag met mezelf
Jullie?
Neah, maar gewoon. Dat hij niet de TS is ofzo, dat we hem enigzins kunnen negerenquote:Op maandag 3 juli 2006 08:03 schreef Q. het volgende:
Ja. In OO.
Ik heb geen invloedquote:Op maandag 3 juli 2006 08:05 schreef Q. het volgende:
Zorg dat hij een ban krijgt.
Mja..quote:Op maandag 3 juli 2006 08:03 schreef GI het volgende:
Kunnen we geen topic openen zonder die Renesite ?
Ik vind het zo'n duidelijk 17 jarig pubertjequote:Op maandag 3 juli 2006 08:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja..
Ik vind het leuk om met hem te spelen
Da geeft niets..quote:Op maandag 3 juli 2006 08:07 schreef GI het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n duidelijk 17 jarig pubertje.
Kan je hem niet leren heel stilletjes te spelen ?quote:Op maandag 3 juli 2006 08:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Da geeft niets..
Die zijn vaak makkelijker om mee te spelen
Als ze ouder worden krijgen sommige een eigen mening
Goedemorgen Missquote:Op maandag 3 juli 2006 08:14 schreef miss_bleu het volgende:
mogguh!
Ik kan je niets beloven maar ik zal mn best doen..quote:Op maandag 3 juli 2006 08:15 schreef GI het volgende:
[..]
Kan je hem niet leren heel stilletjes te spelen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |