Kijk dat zijn pas interessante vragen, ik heb namelijk net in de pricewatch zitten kijken en alle eerste kaarten die ik zie zijn de non-Silencers. Ik zal er wel naast zitten, maar bij bijvoorbeeld Salland staat de Silencer gewoon nog voor 180¤ te koop (met minimaal 10 dagen levertijd).quote:Op maandag 3 juli 2006 20:42 schreef eL. het volgende:
Jij hebt er 120¤ voor betaald ? En wat is er belachelijk aan de vraagprijs ?
Én waar heb je hem gekocht ?
En jij krijgt hem geleverd ? Kun je bovenstaande vragen niet gewoon even beantwoorden, in plaats van zo te lopen zuigen en zeuren ?quote:Op maandag 3 juli 2006 22:46 schreef friemel het volgende:
omdat de kaart uitgerangeerd is.
Dat klopt en de 7900GT die ik nu heb gekocht is over twee maanden ook weer uitgerangeerd. Wat wil je hiermee nou bereiken? Ik heb al een bod van 95 euro dus mijn prijs is zo slecht nog niet...quote:Op maandag 3 juli 2006 22:46 schreef friemel het volgende:
omdat de kaart uitgerangeerd is.
Aangezien het bod van 95 euro op MP is teruggetrokken ben je de hoogste bieder.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:31 schreef liquid-orange het volgende:
Misschien dat ik dan een andere cpu koeler moet, maar da's ook geen ramp.
Ik bied 85 euro.
Mij maakt het niet uit als ik hem maar kwijt ben. Hoe spreken we af?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:01 schreef -Japser- het volgende:
en anders heb ik ook nog wel interesse voor die prijs
Als je 'm daarvoor wilt opsturen heb je een deal.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:32 schreef dahei het volgende:
Kick, bied maar vanaf 75 euro. Ik hoor niets meer van de andere geinteresseerden...
Dat is nog minder dan mijn bodquote:Op dinsdag 11 juli 2006 07:41 schreef savale het volgende:
75 inclusief!
Je bod is genoteerd, maar 75 ex is echt mijn laagste prijs...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 07:41 schreef savale het volgende:
75 inclusief!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |