Genoteerd.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:31 schreef liquid-orange het volgende:
Misschien dat ik dan een andere cpu koeler moet, maar da's ook geen ramp.
Ik bied 85 euro.
Ik hoor het wel!quote:Op zondag 2 juli 2006 13:34 schreef eL. het volgende:
-edit- even iemand tippen.
Ja klopt, ik laat het sowieso hier even weten, ik denk dat degene in de zon hangt ergens.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:19 schreef dahei het volgende:
Ik hoor het wel!
Hij heeft groot gelijk!quote:Op zondag 2 juli 2006 16:44 schreef eL. het volgende:
[..]
Ja klopt, ik laat het sowieso hier even weten, ik denk dat degene in de zon hangt ergens.
Okidoki!quote:Op maandag 3 juli 2006 10:15 schreef eL. het volgende:
geen interesse
Ik zou het echt niet weten. Maar het is zowiezo lastig om een AGP kaart te vergelijken met een PCI-E kaart.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:09 schreef Het_Biertje het volgende:
is deze sneller dan een 6800Ultra AGP ?
In de pricewatch staat hij gewoon als 6600GT Silencer voor 128 euro. Een vraagprijs van 100 euro is dan inderdaad niet zo raar, zeker niet als je bedenkt dat de kaart bijna nieuw is.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:54 schreef eL. het volgende:
Btw, je prijs is top hoor. Die kaart uit de pricewatch is volgens mij de non-Silencer, de Silencer was vorige maand niet meer verkrijgbaar en zou ook wsl niet terugkomen, ik heb toen zelf besloten de 7600 GT Silencer te nemen.
Maar goed, misschien zit ik er naast en is de Silencer wel weer leverbaar en zelfs (opeens) 60¤ goedkoper geworden. Succes met je verkoop natuurlijk !
-edit- ik weet het eigenlijk wel zeker ook, bij Salland is hij ook (nog) niet leverbaar en 180¤
In jouw post maakte ik niet op dat je geinteresseerd was. Waarom vind je mijn vraagprijs belachelijk? Jij bied een 9800Pro die niet eens een echte was voor 50 euro aan?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:26 schreef friemel het volgende:
wel dus, mijne is vandaag opgestuurd. ik had je kaart willen kopen, maar niet voor de belachelijke vraagprijs, stom dat mijn post is weggedit.
Kijk dat zijn pas interessante vragen, ik heb namelijk net in de pricewatch zitten kijken en alle eerste kaarten die ik zie zijn de non-Silencers. Ik zal er wel naast zitten, maar bij bijvoorbeeld Salland staat de Silencer gewoon nog voor 180¤ te koop (met minimaal 10 dagen levertijd).quote:Op maandag 3 juli 2006 20:42 schreef eL. het volgende:
Jij hebt er 120¤ voor betaald ? En wat is er belachelijk aan de vraagprijs ?
Én waar heb je hem gekocht ?
En jij krijgt hem geleverd ? Kun je bovenstaande vragen niet gewoon even beantwoorden, in plaats van zo te lopen zuigen en zeuren ?quote:Op maandag 3 juli 2006 22:46 schreef friemel het volgende:
omdat de kaart uitgerangeerd is.
Dat klopt en de 7900GT die ik nu heb gekocht is over twee maanden ook weer uitgerangeerd. Wat wil je hiermee nou bereiken? Ik heb al een bod van 95 euro dus mijn prijs is zo slecht nog niet...quote:Op maandag 3 juli 2006 22:46 schreef friemel het volgende:
omdat de kaart uitgerangeerd is.
Aangezien het bod van 95 euro op MP is teruggetrokken ben je de hoogste bieder.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:31 schreef liquid-orange het volgende:
Misschien dat ik dan een andere cpu koeler moet, maar da's ook geen ramp.
Ik bied 85 euro.
Mij maakt het niet uit als ik hem maar kwijt ben. Hoe spreken we af?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:01 schreef -Japser- het volgende:
en anders heb ik ook nog wel interesse voor die prijs
Als je 'm daarvoor wilt opsturen heb je een deal.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:32 schreef dahei het volgende:
Kick, bied maar vanaf 75 euro. Ik hoor niets meer van de andere geinteresseerden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |