Bron aub.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:42 schreef Quickie_Butt het volgende:
3 seconden is ook te lang, wetenschappelijk bewezen
alleen boze en verliefde mensen kijken 3 sec of langer, netjes is het om na 1 hooguit 2 seconden weg te kijken... hij had dus groot gelijk
Desmond Morris - "De naakte aap" / "De andere sexe"quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:58 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Bron aub.![]()
Komt me bekend voor maar dan met een andere bevolkingsgroep.![]()
Dus je wil zeggen dat het normaal is om meteen beginnen te schreeuwen als iemand je 3 seconden aankijkt?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:42 schreef Quickie_Butt het volgende:
3 seconden is ook te lang, wetenschappelijk bewezen
alleen boze en verliefde mensen kijken 3 sec of langer, netjes is het om na 1 hooguit 2 seconden weg te kijken... hij had dus groot gelijk
En dan ook nog eens krom in een stoel zittend met maximaal aangespannen spierenquote:Op zondag 2 juli 2006 02:00 schreef Maikuuul het volgende:
Had de verdachte deze kledij aan ?
[afbeelding]
Ochja meestal zegt zulk soort volk wat kijk je om stoer te doen
Wat is dat voor mager ventje?quote:Op zondag 2 juli 2006 02:00 schreef Maikuuul het volgende:
Had de verdachte deze kledij aan ?
[afbeelding]
Ochja meestal zegt zulk soort volk wat kijk je om stoer te doen
De username van deze user is: WC_TubRyderquote:Op zondag 2 juli 2006 02:18 schreef GSi het volgende:
[..]
Wat is dat voor mager ventje?
Als je ondervoed bent komen de lijnen van je buikspieren ook wel naar voren ja.. De persoon in kwestie durft vast niet zijn shirt nog verder omhoog te doen omdat mensen dan zien dat ie daarboven alsnog een onderontwikkeld kippeborstje heeft.
Jij dacht dus: DIe man is sterker, ik rij er heel snel vandoor in mijn opgepimpte opel ?quote:Op zondag 2 juli 2006 02:23 schreef Syll het volgende:
Ohw. Dat valt nog mee.
Vorige week reed ik in mijn autootje, raampjes over.. Ik wil een straat inrijden via een uitrit. Steekt er ineens zo'n neger over op fiets. Dus ik gil keihard; 'Hey zwarte, Er ligt niet voor niks een fietspad man!'. En toen was ik bijna dood. Hij rende van de fiets af en stond agressief op mijn auto te rammen. Teringlijers die Rotterdammers..
Doet me denken aan die mop van die oude man in de metro die een punker met een gekleurde hanenkam aan zit te kijken.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:31 schreef Skazminko het volgende:
Verhaaltje:
Wat kijk je man!!!?!?!?![]()
![]()
![]()
Ik schoot in de lach en hij riep weer: wat kijk je man!!!?
![]()
Neen. Ik reed weg. In mijn oude hyundai. En even later kwamk 'm bij de AH tegen. En toen begon ie weer te zeuren. En toen zei ik; 'JO, does rustig man, er liggen niet voor niets fietspaden!, maak dr gebruik van'.quote:Op zondag 2 juli 2006 02:34 schreef Logitik het volgende:
[..]
Jij dacht dus: DIe man is sterker, ik rij er heel snel vandoor in mijn opgepimpte opel ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |