Ik weet het.quote:
Wil je soms even aan mijn worteltrekken?quote:
Eigenlijk totaal niet. Of ben ik nu weer eng?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wil je soms even aan mijn worteltrekken?![]()
![]()
!!!
!!!!!!
![]()
![]()
!! ROFLCOPTER!!! Ik ben zóó grappig!!
![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:59 schreef Bupatih het volgende:
"de pruik op van een bok"
Creatief, dat dan weer wel.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Neuh, bij nader inzien toch niet.
Ik was in de war met de Lorenz-curve.
Nou, wat heb ik me vermaakt zeg.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wtf?! Ik ben er nu toch, dus het is gezellig tot op het bot, ja?!![]()
![]()
Je hebt mijn dag helemaal geweldig gemaaktquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik weet het.
Zo! Ik heb je niet meer genegeerd! Zo beter?
Aha, en ben je nu rechts geworden?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Die ken ik wel, nog een examen over gemaakt een maandje of anderhalf terug.
Aandachtsgeil?quote:
Ik ben niet rechts, ik was het niet en ik ben het ook niet geworden.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:06 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha, en ben je nu rechts geworden?![]()
![]()
Je ava B!![]()
Ik dacht al iets te herkennen.quote:
Omdat je lief en geweldig tof bentquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:08 schreef Bupatih het volgende:
Waarom wil iedereen toch altijd aandacht van mij?![]()
(Ik weet het antwoord wel, hoor, rekels!![]()
)
Aha, want ik hoorde iemand zeggen dat als je economie snap dat je dan rechts wordt of bent.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ben niet rechts, ik was het niet en ik ben het ook niet geworden.
Niet mij in ieder gevalquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:09 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha, want ik hoorde iemand zeggen dat als je economie snap dat je dan rechts wordt of bent.![]()
ja, dit kan dus niet he.......quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:48 schreef Bupatih het volgende:
Een moedervlek op je tieten
Hee, ik vraag ook alleen maar naar de bekende weg lieverd.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Niet mij in ieder geval.
Al is het wel zo dat de meeste economen liberaal zijn. Maar dat is wat anders dan rechts.
Ik moest gelijk denken aan dit geweldig topic!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:08 schreef Airelle het volgende:
rechts1 (het ~)
1 de groep politici die behoudend zijn <=> links
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik moest gelijk denken aan dit geweldig topic!
Links of rechts...
Ik zat het topic zo door te lezen en ik moest gewoon lachen om mijn eigen grap!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:32 schreef Bupatih het volgende:
Vroeger was links de hand van mijn vader waar hij klappen mee uitdeelde. [afbeelding]
"*BAF* Hier heb je een linkse!"
"Ah, bedankt, pa! [afbeelding]"
1 moedervlek, 2 tieten.....quote:
Je zag het? Wat ben je toch alert op die dingen.quote:
quote:
quote:
Je kan het ook zien als een moedervlek (het ding, een moedervlek dus) die zich op elke tiet bevindt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
1 moedervlek, 2 tieten.....
tenzij het 'n heeeeeele grote moedervlek is, maar dan lijkt 't me eerder en pigmentvlek![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:16 schreef liefie_ het volgende:
sow ik heb een milkshake met verse aarbeitjes gemaakt
naja voor mn mama eigenlijk maar ik heb zelf ook een paar slokjes
Altijd, Erik. Altijd. Oog voor detail.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je zag het? Wat ben je toch alert op die dingen.
nou ik heb er een links en een rechtsquote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Altijd, Erik. Altijd. Oog voor detail.
moet je even bij mama zeuren want mijn slokjes zijn opquote:
mooi hequote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:21 schreef Svensational het volgende:
best tof
laten we allemaal zo praten
met verschillende regels
ja hoeft niet ofzo hoor
maja wie ben ik
Zijn dat niet gewoon tepels?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ik heb er een links en een rechts
eerlijk verdeeld
vrij symetrisch ook
anders was het zo vreemd natuurlijk
helaas nietquote:
En het erge is, ik zit de hele tijd sarcastisch te reageren, en ze hebben het niet eens door.quote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wens jullie allemaal
na dit lekkere maal
een flinke kwaal
Zodat jullie ons niet meer kunnen lastig vallen
met die ingegroeide nagel
of de ongelijkheid van je ballen
Een moedervlek op je tieten
Of stekende pijn in je oren
Nee, ik hoef het niet te horen
Als jullie bij ons langskomen op visite!
Ik herken het. En dan heb je zelf eens iets waar je over wilt praten, en dan walsen ze er overheen met hun eigen drama.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:24 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
En het erge is, ik zit de hele tijd sarcastisch te reageren, en ze hebben het niet eens door.. Alleen maar aandacht voor zichzelf. Bah.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik herken het. En dan heb je zelf eens iets waar je over wilt praten, en dan walsen ze er overheen met hun eigen drama.
nou als iemand wil ruilen?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik herken het. En dan heb je zelf eens iets waar je over wilt praten, en dan walsen ze er overheen met hun eigen drama.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |