Ja, vind ik ookquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:59 schreef BVO het volgende:
[..].
Ah en: Rafaaaaaaaaa. Wat een held is het toch
!
DISCO INFERNAAA!!!!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:59 schreef BVO het volgende:
[..].
Ah en: Rafaaaaaaaaa. Wat een held is het toch
!
Wat was 'ie goedquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Mooie wedstrijd, gezien?
Pfffff, je moest eens weten.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
Dizer-mannetjes vallen heulemaal niet op moslimmeisjes![]()
![]()
Heb er afgelopen week weer een aantal keer naar geluisterdquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
DISCO INFERNAAA!!!!![]()
Ja, ik weet dat ik zoiets elke keer doen, maar ik kan mezelf gewoon niet inhouden.
Ja, op gras (maar ik denk ook niet dat hij het toernooi gaat winnen).quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat was 'ie goed. Op gras nog wel.
Vrees wel dat hij op 'de lijst' staat. Die van het wielrennen onder meer, van die Spaanse dopingarts
.
Uhu, er staan ±200 sporters op; 56 wielrenners en een x aantal voetballers en tennissers.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja, op gras (maar ik denk ook niet dat hij het toernooi gaat winnen).
Is dat zo, ook voor tennis?
Geen idee.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:03 schreef babette21 het volgende:
he een filmpje met Alicia Silverstone, dat was toch wel 'n beetje een jeugdheldin van Babetje
[ja ik beken, ik was Aerosmith-fan... en toen kwam ook nog 's Clueless![]()
]
waar is dat kind gebleven, heb ik geen jaren geen film met haar gezien
# Stormbreaker (2006) (post-production) .... Jack Starbrightquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:03 schreef babette21 het volgende:
he een filmpje met Alicia Silverstone, dat was toch wel 'n beetje een jeugdheldin van Babetje
]
Ik heb die serie best vaak gezien.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:03 schreef babette21 het volgende:
]
Wat een Dizer-achtige foutquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
DISCO INFERNAAA!!!!![]()
Ja, ik weet dat ik zoiets elke keer doen, maar ik kan mezelf gewoon niet inhouden.
Nee, sorry. Ik wil je niet verdrietiger maken dan je nu al bent. Het is echt beter om het niet te weten.quote:
Ja, ik wil Dizer best zijn enzo. Zoals hij is, gewoon tegen het perfecte aan.quote:
ja, zover was ik ook alquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:05 schreef Svensational het volgende:
imdb-lijstje
serie heb ik juist nooit gezien, kán alleen maar 'n slechte rip-off van de film zijnquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:06 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb die serie best vaak gezien.![]()
Maar daar zat geen Alicia meer in.
[afbeelding]
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:09 schreef Bupatih het volgende:
MissBliss is terug van Rock Werchter. En het was heel erg tof. Gisteren was ze er ook al voor Muse en een beetje Editors, maar die laatste misten ze (omgereden en fout gereden enzo).
Ze hebben nog een heel leuk bandje ontdekt in de marqee-tent: Mogwai uit Glasgow. Vette gitaarmuziek.
En ze heeft BloodyLotte ook nog gezien!
beetje stoken in 'n goed huwelijk he, jij lamlulquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:06 schreef Bupatih het volgende:
Nee, sorry. Ik wil je niet verdrietiger maken dan je nu al bent. Het is echt beter om het niet te weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |