Ik wil Klaas Samplonius terug. Of anders gewoon Govert van Brakel, da's ook een vakman.quote:'Dat was Tony Christy met Yellow River. (NOS RADIO TOURFLITSSS) In de tour draait het allemaal om gele truien, Jacq. Hoe is het met de koplopers?'
En met Willem Ruis en de Kneetstory ja dat was echt die goede oude tijd.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:41 schreef nr.126 het volgende:
En toch he,
Vroeger vond ik Radio Tour toch leuker, zo ten tijde van Koos Postema, eind jaren 80.
Goede herinneringen aan, zomers aan het werk op het land, zo'n klein middengolf radio'tje in m'n borstzak.
Toen kwamen steevast nog de Amazing Stroopwafels voorbij.![]()
Ik ben het met je eens, op één of andere manier maakten ze er een leuker programma van. Met spelletjes, leuke gasten en items zoals met Ab Kaashoek, 'naar wij dachten.' Ik denk ook dat door alle bezuinigingen ze er minder van kunnen maken. Of ze waren destijds creätiever kan ook natuurlijk.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:41 schreef nr.126 het volgende:
En toch he,
Vroeger vond ik Radio Tour toch leuker, zo ten tijde van Koos Postema, eind jaren 80.
Goede herinneringen aan, zomers aan het werk op het land, zo'n klein middengolf radio'tje in m'n borstzak.
Toen kwamen steevast nog de Amazing Stroopwafels voorbij.![]()
Ja die maakte van een windstille dag met een wandeletappe, een in storm en regen gereden majestueuze helletochtquote:Op zondag 23 juli 2006 11:21 schreef ultra_ivo het volgende:
En Theo Koomen natuurlijk.
Als Theo er nu zou zijn geweest zou hij volledig door de mand vallen, omdat wij ook alles zienquote:Op zondag 23 juli 2006 11:21 schreef ultra_ivo het volgende:
En Theo Koomen natuurlijk.
Heeft Willem Ruis ook Radio Tour de France gedaan? Zou kunnen maar dat kan ik me niet herinneren. Wel Langs de lijn, samen met ....? (nog voor Koos Postema)quote:Op zondag 23 juli 2006 00:50 schreef maril het volgende:
[..]
En met Willem Ruis en de Kneetstory ja dat was echt die goede oude tijd.
![]()
Ik ben nog even aan het zoeken geweest maar ik bedoelde Tom Blom.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:01 schreef tong80 het volgende:
Ruis heeft samen met Postema en Meurders langs de Lijn gedaan. Hij heeft ook radio tour de Frans gepresenteerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |