Zijn vrouw is inj verwachting.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:49 schreef Evertjan het volgende:
Waarom zit Sjors niet meer in Frankrijk? mag hij niet meer van de NCRV voor de NOS werken in Frankrijk?
Zijn vrouw is inj verwachting.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:49 schreef Evertjan het volgende:
Waarom zit Sjors niet meer in Frankrijk? mag hij niet meer van de NCRV voor de NOS werken in Frankrijk?
ik heb het ook gehoord.!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij noemde FOK!
Blablabla .. door veel Fokkers wel goed voorspeld zou kunnen zijn.
Ze lezen de prono hier mee ofzo
Check!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij noemde FOK!
Wie is HIJ ?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij noemde FOK!
Jurgenquote:
Erm; volgens mij die gast die altijd alle interviewtjes doet en nabeschouwingen. Weet z'n naam niet zo 1,2,3. Altijd in het begin van het eerste uur na de eerste update en plaatjes.quote:
Ik kom hier m'n bed voor uit hoor!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:39 schreef tong80 het volgende:
Ik heb dit jaar nog niet kunnen luisteren, dus ik heb geen idee
Ik had cursussen en zo helaas.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:31 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik kom hier m'n bed voor uit hoor!
Op m'n werk plan ik alle afspraken voor een uur of 3, daarna kan de radio dan wat harder aan.
Trumpet Cross is de openingsmuziek van Radio Tourquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:37 schreef el_salvador het volgende:
[..]
trumpet cross - rein van der broek
De NOS CD van de Tour de Francequote:Op maandag 3 juli 2006 13:58 schreef dolfg het volgende:
[..]
Geen idee, hij is iig op cd te krijgen dus die zal wel ergens rondzwerven.
Zit klaar voor weer 4 uur RtdF!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |