Ik neem aan goed, maar kan er geen garantie op geven. Ik heb het ding zelf even in gebruik gehad voor navigatie doeleinden, toen functioneerde de accu prima. Maar zoals gezegd, daarna heeft ie een hele tijd ongebruikt in de kast gelegen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:38 schreef SterkStaaltje het volgende:
Staat van de batterij?
Zoals in de OP vermeld staat zit er geen lader meer bijquote:Op zondag 2 juli 2006 00:04 schreef MrWes het volgende:
Waar op te halen, indien in de buurt en als het apparaat nog compleet is (oplader alles d'r op en d'r aan) 45 euro geboden.
Heb je de navigatie spullen er ook nog bij?
.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:27 schreef Troel het volgende:
Heb je al een digicam geregeld voor een foto?
Die zijn helaas niet compatible, maar thnx anywayquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:04 schreef Chinless het volgende:
Ik heb waarschijnlijk nog wel een nieuwe desktop lader / houder van HP
iig was deze voor een HP5450 dus moet je ma ff na kijken
Ik wil m idd nog even laten staan ja, vind 40 euro aan de lage kantquote:Op zaterdag 8 juli 2006 08:30 schreef ViSioN_TFH het volgende:
Ik begrijp dat TS graag meer dan 40 eu er voor wil hebben, wat zijn goed recht is, maar ondertussen haak ik af
Yups. Het schijnt dat software op PDA's verloren gaat als er langere tijd geen spanning op de batterij gestaan heeft. Dit was mij overigens ook niet bekend. Aangezien het feit dat ik nu dus geen lader voorhanden heb om e.e.a te testen bied ik m dus ook kaal aan.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 08:44 schreef TiepJoop het volgende:
ik snap een ding niet. Je zegt dat er navigatie software op stond, maar doordat hij nu al geruime tijd in een kast ligt zal dat er niet meer opstaan
Nog interesse? 50 mag je m hebbenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:40 schreef Chinless het volgende:
Als je nu zeg, okej Chinless 45 euro is goed, kom ik hem vandaag halen
Yupquote:
Nope, helaas geen BTquote:Op zondag 23 juli 2006 09:48 schreef Ku_Klux_Kloon het volgende:
Ik geloof niet dat hij Bluetooth heeft of wel ? Jammerwas me anders wel een ritje naar Mestreech waard.
edit: hoe kom ik nu ineens bij Mestreech ?
nope, helaasquote:Op zondag 23 juli 2006 22:53 schreef Sparco het volgende:
Ik ¤ 55 ex. (ik neem aan dat er wel een gps muis bijzit toch?)
Genoteerd, je hebt mailquote:Op zondag 23 juli 2006 22:08 schreef Rev- het volgende:
bied 50!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |