Beetje jammerquote:
Ik word er alleen irritant van als het zo stervens druk in de winkel is, dan staan bijna alle paden vol met karrenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:38 schreef Alicey het volgende:
Ik heb soms ook wel dat ik besluiteloos ben, en er dus lang over doe. Wat is daar nou zo erg aan?
Nog erger zijn die karren van de jeugd die de vakken weer bij vullen.....quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik word er alleen irritant van als het zo stervens druk in de winkel is, dan staan bijna alle paden vol met karren
Ik probeer er wel op te letten dat ik de doorgang niet/zo min mogelijk belemmer. Ook ben ik het afgeleerd om veel boodschappen ineens te doen, dus zal ik niet zo vaak een kar gebruiken. Eik alleen wanneer ik zware dingen nodig heb (Kattenbakvulling, waspoeder etc.)quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik word er alleen irritant van als het zo stervens druk in de winkel is, dan staan bijna alle paden vol met karren
Ja, maar als dat nou eens nodig isquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:44 schreef LowJoe het volgende:
[..]
Nog erger zijn die karren van de jeugd die de vakken weer bij vullen.....![]()
Vooral eten doe ik ook inderdaad lang over.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:13 schreef Viking84 het volgende:
nee dat is niet erg, maar wel als je met mensen bent die wel snel klaar zijn. Het enige waar ik lang over doe soms is beslissen wat voor avondeten ik zal nemen. Voor de rest hoef ik echt geen kwartier bij de fruitafdeling staan te dubbenuiteindelijk is mijn vriend zijn moeder maar een handje gaan helpen.
voor de zeurpieten btw: het is niet mijn vriend in de zin van levenspartner, maar in de zin van beste vriend maar dat klinkt een beetje geforceerd, terwijl 'een vriend' weer niet genoeg zegtzucht, ingewikkeld
lesbische mensen gaan ook met mannen om zonder met ze naar bed te gaan, het zijn niet allemaal mannen haatstersquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:21 schreef tonks het volgende:
Nee ik dacht dat Viking84 lesbisch is (wat ook zo is blijkbaar) want ze zegt net dat het niet HAAR vriend is maar EEN vriend!
Was jij ook met je vriend?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:09 schreef nVincible het volgende:
Ik had er vanochtend ook last van. Ik wou in 5 minuten mijn boodschapjes halen, maar dan wordt je elke keer 20 minuten vertraagd door zo'n dik takkewijf met een wagentje, terwijl iemand anders met een wagentje ernaast staat te denken welke kaas hij deze keer gaat kopen.
Zulke mensen mogen van mij permanent slapen door middel van acute loodvergiftiging.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:12 schreef DennisMoore het volgende:.
On-topic: ga 10 minuten voor sluitingstijd, ruimte zát.
Pech.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:08 schreef GioStyle het volgende:
Zulke mensen mogen van mij permanent slapen door middel van acute loodvergiftiging.![]()
Wij willen ook op tijd naar huis.![]()
Pallets sorteren, jong.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:01 schreef Paulusch het volgende:
Daarvoor heb ik een toeterrr op m'n palletwagen.
Die mensen pissed kijken, ook als ze niet aan de kant gaan rijd ik gewoon door.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |