Ik ook!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:32 schreef Adelante het volgende:
Ik dacht dat er een FOK!user was vermoord
2 of 3 keer per dag. Maar ik heb het al zo lang ik me kan herinneren, alleen het word nu erger.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:37 schreef Pure-Poison het volgende:
Hoe vaak spoel je met listerine? Toen ik net een tongpiercing had moest ik met een speciaal spul spoelen wat ik van de piercer had meegehad,mijn tong ging er ook geel/wit ranzig uit zien,ik moest er mee stoppen omdat ik er blijkbaar niet tegen kon.Mischien moet je ff langs de shop gaan waar jehem hebt laten zetten of bellen ofzo.
Een wat?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:32 schreef schatje het volgende:
Een tongschrapper gebruiken.
Tongschraper. Die zijn speciaal gemaakt om de bacterien van je tong af te schrapen. Je kan ook een stukje flos gewoon strak tussen je vingers trekken en die over je tong halen, al zal dat lastig worden met je piercing.quote:
Dat denk ik ook. Waar koop je die dingen?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tongschraper. Die zijn speciaal gemaakt om de bacterien van je tong af te schrapen. Je kan ook een stukje flos gewoon strak tussen je vingers trekken en die over je tong halen, al zal dat lastig worden met je piercing.
pure misleidingquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:37 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik dacht: wel een titel die pakkend is!
je kan ze kopen bij de drogist of een apotheekquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:43 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Waar koop je die dingen?
Dan doe je t ook goed .. sommige mensen poetsen hun tanden voor frisse adem, maar dat is gewoon facking doelloos omdat alle stank van je tong komt.. ik poets em dus ook altijd..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:51 schreef Schuifpui het volgende:
Dacht altijd dat ik de enige was die mn tong probeerde te poetsen.![]()
Tis alleen opletten dat je niet te diep gaat.![]()
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:22 schreef tong80 het volgende:
Schrik me kapot mens. Sloot net alle ramen en deuren. Trok de telefoon eruit. Sloot me op in de badkamer. Na een half uur realiseerde ik me dat de Topic titel misschien niet goed was geïnterpreteerd.
Wil je dat nooit meer doen ?
OK, maar er stond natuurlijk geen uitroepteken achter, dat wilde ik eerst doen maar ik besloot dat toch maar niet te doen vanwege de mogelijke reacties, je weet wel: mensen die gelijk 112 bellen enzoquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:22 schreef tong80 het volgende:
Schrik me kapot mens. Sloot net alle ramen en deuren. Trok de telefoon eruit. Sloot me op in de badkamer. Na een half uur realiseerde ik me dat de Topic titel misschien niet goed was geïnterpreteerd.
Wil je dat nooit meer doen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |