Hey, werk jij bij DC Sparquote:
Oh god, ja.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:58 schreef MrKickass het volgende:
En dan ook nog de gedachte dat ze naar je gezicht zitten te staren...
Zo heb ik een week ruzie gehad met m'n hedendaagse ex-vriendin omdat ze om het kwartier vroeg "wat is er?/Waarom kijk je zo?/Heb ik iets misdaan?/LACH NOU EENS EEN KEER"
Stimmtquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:42 schreef Detroit het volgende:
Herkenbaar... Mensen die dat zeggen zouden heel snel..... Tja... van een berg af moeten vallen ofzo...
Ocharme, ze kreeg haar dagelijkse dosis aandacht niet?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:46 schreef MrKickass het volgende:
[..]
Btw, mijn ex-biatch werd boos omdat ik niet "zag" dat ze boos keek...wtf omg lmao!
Ja... dat was dus echt één van de BIG REASONS waarom ik haar heb laten vallen...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:48 schreef Detroit het volgende:
[..]
Ocharme, ze kreeg haar dagelijkse dosis aandacht niet?
Ja maar jij bent dan ook een negerquote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Inderdaad, er wordt ook altijd aan me gevraagd of ik boos ben ofzo. Néé, ik kijk gewoon zo.
.
Je moet toch ook geconcentreerd kijken als je een foto maakt. Je kan toch niet zomaar als een Maikuuul in de snoepwinkel in het rond schieten met een big smile van hier tot weet ik waar.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:59 schreef Alexxxxx het volgende:
ik schijn boos te kijken tijdens het foto's maken.
Das dus best heel vaak
haha, wat een gewéldige zin, het is warm, en mijn gezich zit zo het makkelijkst..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:51 schreef Nosh het volgende:
Het is gewoon warm en ik ben moe, en mijn gezicht zit zo het makkelijkst, dus hou eens op met stompzinnige vragen te stellen, want daar word ik wél chagerijnig van.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |