Ik moest lachenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:52 schreef Spacehamster het volgende:
Ik heb schoenmaat 36.
Ik kijk jou sjaggerijnig aan....quote:
kijkt in profielquote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:49 schreef Snever het volgende:
Inderdaad een lastig probleem lijkt me.
Maar ik heb maat 43 dus nergens geen last van
Sokken van Nike dragen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:52 schreef Spacehamster het volgende:
Ik heb schoenmaat 36.
** Spacehamster wacht ff tot de lezers zijn uitgelachen*
Ja, echt waar...![]()
Als ik sokken koop in de meest voorkomende maat 35 tm 39, dan zitten de hekken boven mijn hielen.
Dus ik dacht een goed koopje te hebben met sokken met de weirde maat 30 tm 36, zitten de hakken op mijn hielen.
Zie ik later sokken 30 tm 35...........officieel echt te klein dus het zou moeten passen.
Zitten de hakken weer op mijn hielen.
Kleinere sokken echter..........passen niet!
Bestaat er ook zoiets als sokken die alleen maar en echt maat 36 zijn of zit ik voor eeuwig in de tussenzone van sokmaten waar ik voor eeuwig sokken draag die nooit passen!!??!!![]()
Stomme sokken!![]()
Mannenschoenen maat 43 liggen overal in de winkels?quote:Op zondag 2 juli 2006 16:46 schreef werty het volgende:
[..]
kijkt in profiel
.....
juist ja.....
een man.....
dat klopt
(ik heb ook 43 maar kan dus echt bijna nergens schoenen vinden)
ot.
sokken vinden het is idd een ramp,
ze moeten gewoon sokken uitvinden per maat ofzo
net als bij schoenen
foute sokken
zijn![]()
![]()
auw
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.matige grap![]()
Vrouwen met kleine voetjes zijn echter lieeeev
I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
Dat brengt mij op een ideequote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:17 schreef Skv het volgende:
Heb je van die chinese afgebonden breekstaafjes als tenen? Met een theedoek dr omheen?
Het maakt niet uit welke maat ik koop, ze zijn altijd de verkeerde maat.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:13 schreef Devlinsect het volgende:
Op de kinderafdeling hebben ze toch wel de juiste maat?
Anders een keer heet wassen wil helpen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |