klopt, maar mijn schieuwnierigheid speelt parten nu; ik wil weten wat er aan de hand was.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:41 schreef dJ-Zcore het volgende:
Beetje sensatie kan geen kwaad.
ah, slechte verliezers dus.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:42 schreef thewishmaster het volgende:
Borowski schijnt na zijn benutte penalty de Argentijnen te hebben geprovoceerd door zijn vinger op zijn lippen te leggen. Nadat Cambiasso miste gingen de Argentijnen verhaal halen, waarbij reservespeler Cufre zelfs nog rood kreeg, omdat hij Mertesacker onderuit schopte.
Ik zou die provocerende onsportieve kutmoffen ook trappen.quote:
Die zit in de staf toch ?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:50 schreef Houniet het volgende:
waarom stond bierhoff op het veld?
Zijn metgezel had niet het juiste kaartje en toen zijn ze weer vertrokkenquote:en waarom kon maradonna het stadion niet in?
Omdat de Argentijnen het niet redden om tegen de stadionspeaker te schoppenquote:en waarom na afloop van de wedstrijd die zuid-amerikaanse muziek?
![]()
Tief op met je suggestieve praatjes en goedpraterijquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:47 schreef thewishmaster het volgende:
Als je er als favoriet uitgaat tegen een kwalitatief minder team, waarbij je ook nog eens geprovoceerd wordt, kan het gebeuren dat je door het lint gaat. Die Mertesacker zal heus niet branschoon geweest zijn.
daar heb je zeker gelijk inquote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:28 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Tief op met je suggestieve praatjes en goedpraterij![]()
Wel eens beelden van de Argentijnse competitie gezien? Dit doen die Argentijnen altijd: schoppen en trappen als ze verliezen en van provoceren weten ze zelf ook alles hoor.
idd, zuid-amerikaanse voetballers zijn felle mannetjes, zowel tijdens als na de wedstrijd, blijkt maar weerquote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:28 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Tief op met je suggestieve praatjes en goedpraterij![]()
Wel eens beelden van de Argentijnse competitie gezien? Dit doen die Argentijnen altijd: schoppen en trappen als ze verliezen en van provoceren weten ze zelf ook alles hoor.
en trouwens, van de sar staat ook bekend om het maken van overwinningsgebaren of trekken van een arrogante intimiderende kop, als hij weer eens een bal tegengehouden heeft... en dat doen tig andere voetballers met veel ervaring ook; toch zie ik hen niet een poging doen de darmen van een tegenstander met flinke schoppen via de neusgaten eruit te laten komenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:38 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
idd, zuid-amerikaanse voetballers zijn felle mannetjes, zowel tijdens als na de wedstrijd, blijkt maar weer
quote:Opstootje in Berlijn nader onderzocht (2)
N i e u w bericht, meer informatie
BERLIJN (ANP) - De FIFA gaat het opstootje dat zich voordeed na de
strafschoppenserie van de kwartfinale Argentinië - Duitsland nader
onderzoeken. Bij de rel kreeg de niet ingezette Argentijnse
wisselspeler Leandor Cufre de rode kaart. ,,We gaan bekijken of nog
meer spelers moeten worden aangesproken op hun gedrag'', zei Markus
Siegler van de FIFA.
De rode kaart van Cufre heeft dezelfde consequenties als een
,,normale'' veldverwijzing. Dat de speler geen seconde in actie
kwam doet in dat opzicht niet terzake. Verder deelde de
woordvoerder mee dat eventuele maatregelen snel moeten worden
genomen. ,,Als het nodig blijkt een Duitser te straffen, moet dit
voor de halve finale gebeuren.''
Volgens de Argentijnen maakte Tim Borowski zich schuldig aan
provocaties en was hij daarmee de aanstichter van de
ongeregeldheden. De Duitse speler, die een strafschop benutte, zag
dat anders. ,,Onmiddellijk na de beslissing kwamen enkele
Argentijnen met dreigende bewegingen op me af. Ze moeten nu niet
zeggen dat ze niets hebben misdaan. Die jongens zijn echt geen
heiligen.''
Sepp Blatter, voorzitter van de FIFA, zei woedend te zijn over
de vrij massale vechtpartij die zich in het olympisch stadion van
Berlijn afspeelde. ,,Tegen degenen die dit hebben veroorzaakt
zullen zeker maatregelen volgen. Dit kan echt niet. Verliezen hoort
bij de sport. Als iedereen zich hier na een mislukte
strafschoppenreeks gaat misdragen kan het een mooie boel worden.''
Volgens de Duitse middenvelder Torsten Frings lag de schuld bij
de Argentijnen. ,,Ze begonnen te schoppen. Ze toonde zich
onsportief en waren slechte verliezers. Dat is het verhaal.''
Ik ook.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:45 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik zou die provocerende onsportieve kutmoffen ook trappen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |