Ik ben verhuisd:
Goede nieuws: heb vijf vuilniszakken vol eruitgeclutterd.
Slechte nieuws: mijn kamer ligt vol met dozen en vuilniszakken, die allemaal nog een keer uitgezicht moeten worden voor ik ze in mijn nog aan te schaffen kasten kan stoppen. Ik heb vanmorgen nota bene 15 minuten staan zoeken naar mijn Labello en een schone onderbroek.
![]()
. Laat staan dat ik nou eens lekker kan gaan opruimen. Ik moet eerst kasten kopen en mijn muren verven. (Ja, dat is een rare volgorde, eerst verhuizen en dan dingen kopen om je verhuisde spullen in te stoppen en je muren verven.)
Ik heb vandaag de badkamer en keuken wel gewoon flylady-schoon gehouden. Allereerst gewoon meteen alle haren uit de badkamer overal opgeruimd meteen nadat ze ergens op vielen. Dat scheelt joh ! Schrikbarend hoeveel haar ik verlies in 1 douchebeurt.
![]()
! En ik heb meteen mijn afwas van het ontbijt en lunch gedaan na ik de dingen vies gemaakt had. Dat soort dingen voelt echt goed. Als je een opgeruimde badkamer en keuken achterlaat als je klaar bent met tutten. En ik had de tijd van het opruimen van de badkamer gebruikt om mijn gezichtsmasker te laten indrogen, dus dat was weer een mooie win-win-situatie. Zacht huidje en geen haren in de badkuip.
Ooit komt het wel goed met me.