abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 juli 2006 @ 19:31:10 #151
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_40110292
Nog steeds helaas zou ik af en toe haast zeggen
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  maandag 24 juli 2006 @ 01:47:10 #152
145173 Paulster
Ik was hier
pi_40121425
Check..:D
Ik ben daar
  maandag 24 juli 2006 @ 02:15:31 #153
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_40122093
Ik ben smoor verliefd op mijn meisje
Het begon allemaal 3 jaar geleden, ik zat gewoon voor de lol 1X te chatten, en ik kreeg me toch een leuk gezellig gesprek met haar we wisselde elkaar ons msn uit en zo zijn we verder gaan chatten, later werdt het toch serieuzer en uiteindelijk gaven we elkaar toe dat we elkaar wel zagen zitten, we camde toen ook best wel veel. De ontmoeting viel uiteindelijk in de zomervakantie van 2003, en dat liep echt mega goed, kleine maand later begon ze het toch steeds moeilijker te krijgen met de afstand, (ik woon in Dokkum en zij enkhuizen = kleine 139km) en ik begreep dat wel, later hebben we toch maar een . achter gezet, ik wou haar ook niet dwingen en, nu dik 5 maanden terug hebben we elkaar weer gevonden nadat plotseling de contact was verbroken. zo'n kleine 3 jaar lang geen contact met elkaar gehad tot 5 maanden terug dus, we kwamen elkaar tegen en kwam gelijk die hele blik weer terug, de blik die ik ook zag toen ik haar voor het eerste ontmoete, en het eerste wat we deden was, elkaar aankijken, naar elkaar toe rennen en gelijk elkaar in de armen nemen, en toen kon een kus niks meer tegenhouden...klinkt vreemd maar toch toen ik thuis kwam werdt ik door iemand toegevoegt op msn, jawel mijn vriendin. En gelijk wou ze afspreken met mij, dag later wou ze me weer terug en tot de dag van vandaag heb ik daar geen spijt van gekregen.

En nu zijn we super gelukkig met elkaar, we hebben heel wat plannen dus dat zit allemaal goed. zij is ook de eerste meisje die echt om me geeft

Nou ja, dit was zo'n beetje mijn verhaal
pi_40124158
Ja !

Waar FOK! al niet goed voor is !
pi_40126008
quote:
Op maandag 24 juli 2006 02:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het begon allemaal 3 jaar geleden, ik zat gewoon voor de lol 1X te chatten, en ik kreeg me toch een leuk gezellig gesprek met haar we wisselde elkaar ons msn uit en zo zijn we verder gaan chatten, later werdt het toch serieuzer en uiteindelijk gaven we elkaar toe dat we elkaar wel zagen zitten, we camde toen ook best wel veel. De ontmoeting viel uiteindelijk in de zomervakantie van 2003, en dat liep echt mega goed, kleine maand later begon ze het toch steeds moeilijker te krijgen met de afstand, (ik woon in Dokkum en zij enkhuizen = kleine 139km) en ik begreep dat wel, later hebben we toch maar een . achter gezet, ik wou haar ook niet dwingen en, nu dik 5 maanden terug hebben we elkaar weer gevonden nadat plotseling de contact was verbroken. zo'n kleine 3 jaar lang geen contact met elkaar gehad tot 5 maanden terug dus, we kwamen elkaar tegen en kwam gelijk die hele blik weer terug, de blik die ik ook zag toen ik haar voor het eerste ontmoete, en het eerste wat we deden was, elkaar aankijken, naar elkaar toe rennen en gelijk elkaar in de armen nemen, en toen kon een kus niks meer tegenhouden...klinkt vreemd maar toch toen ik thuis kwam werdt ik door iemand toegevoegt op msn, jawel mijn vriendin. En gelijk wou ze afspreken met mij, dag later wou ze me weer terug en tot de dag van vandaag heb ik daar geen spijt van gekregen.

En nu zijn we super gelukkig met elkaar, we hebben heel wat plannen dus dat zit allemaal goed. zij is ook de eerste meisje die echt om me geeft

Hoe hebben jullie dat nu dan opgelost met de afstand?

Mijn meisje woont 2 km bij mn ouders vandaan en ong 8 bij mij zelf vandaan
pi_40128960
Uh uh

[ Bericht 49% gewijzigd door Doagere op 25-07-2006 21:25:17 ]
pi_40132762
al 1 dag verliefd, hoe ga ik dit aanpakken?! pffffff mijn maag draait
Carpe diem
  maandag 24 juli 2006 @ 15:25:02 #158
103822 zwareshag
geelgeblakerde velden
pi_40135144
Ik word nooit meer verliefd.
  maandag 24 juli 2006 @ 15:27:03 #159
14827 Kogando
Modelprutser
pi_40135197
Hmm, volgens Freud op mijn moeder.. maar die periode kan ik me niet meer zo goed herinneren.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  maandag 24 juli 2006 @ 17:21:34 #160
127100 Krupelhintsje
Tsjin sinleas geweld!
pi_40138383
Ik ben al sinds 28-05-05 jaar Verliefd op mijn hubbie.
28-05-06 zijn we Verloofd, en volgend jaar in Juli gaan we trouwen......!!!
*** The Truth Is Out There ***
  dinsdag 25 juli 2006 @ 11:31:53 #161
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_40161056
Ik ben druk bezig met verliefd te worden, alleen weet zij het nog niet. Maar ik ga kijken of ik daar komend weekend verandering in kan brengen
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_40171576
Ook ik ben verliefd maar om nou te zeggen dat het fijn is......
pi_40178671
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 16:50 schreef richsli het volgende:
Ook ik ben verliefd maar om nou te zeggen dat het fijn is......
Same here...

Tis lastig als iemand samenwoont met iemand anders. Ik zeg maar zo... alles kan kapot!
  dinsdag 25 juli 2006 @ 21:03:44 #164
142371 Noisekick
Kitty coke
pi_40178942
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_40192874
Normaal ga ik over mijn nek van dit soort topics, maarreh Ik ben verliefd!! Morgen pak ik weer het vliegtuig om naar haar terug te gaan.
It's better to reign in hell than to serve in heaven
pi_40193030
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 20:54 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

[...] Ik zeg maar zo... alles kan kapot!
Vuile slet.
  woensdag 26 juli 2006 @ 10:01:48 #167
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_40193339
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 09:38 schreef Prince_of_Darkness het volgende:
Normaal ga ik over mijn nek van dit soort topics, maarreh Ik ben verliefd!! Morgen pak ik weer het vliegtuig om naar haar terug te gaan.
Lange afstandsrelaties Ik geef 't je te doen, jij liever dan ik. Geef mij maar een meid in de buurt.
pi_40200331
Ideaal is anders ja. Maar goed, als het echt goed gaat dan zou ze eventueel hier naar toe kunnen komen, of ik naar daar. Het is wel een dure hobby. Maar goed, ik val nu eenmaal doorgaans niet op nederlandse vrouwen. In de balkan daarentegen is moeilijk om niet verliefd te worden. Zulke mooie meisjes...
It's better to reign in hell than to serve in heaven
  donderdag 27 juli 2006 @ 15:32:39 #169
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_40239885
ja hoi.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  donderdag 27 juli 2006 @ 17:53:21 #170
50442 DaMook
pi_40244892
quote:
Op zondag 23 juli 2006 19:31 schreef DaMook het volgende:
Nog steeds helaas zou ik af en toe haast zeggen
Ze is bezet sinds een paar dagen (enkele weken (geloof ik, meen ik tussen de zinnen door te begrijpen) . Was ik maar wat sneller geweest . Moet wel zeggen dat de verliefdheid minder is geworden de afgelopen dagen, maar dat ik d'r nog wel net zo leuk vind en er nog steeds iets mee wil . Nu maar wachten of d'r nieuwe relatie lang duurt, mischien maak ik dan nog een kans .

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
pi_40244915
ik blijf maar melden !

mijn liefde is mijn alles.
underground forever baby
  vrijdag 28 juli 2006 @ 10:05:46 #172
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_40262622
Ik ga vanavond eens kijken of mijn verliefdheid wederzijds is. Is iemand meenemen naar de film nog steeds romantsich of is dat uit de mode ?
pi_40263292
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 10:05 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik ga vanavond eens kijken of mijn verliefdheid wederzijds is. Is iemand meenemen naar de film nog steeds romantsich of is dat uit de mode ?
Naar de film gaan vind ik voor een eerste date echt niet ok, hoor. Wordt een groot deel van je tijd verneukt doordat je naar een groot scherm zit te kijken. Je gaat toch voor en met elkaar uit? Ga lekker wat met haar drinken oid.

Heb je haar trouwens al wel mee uit gevraagd, of moet je dat nog doen?
  vrijdag 28 juli 2006 @ 11:46:32 #174
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_40265381
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 10:31 schreef Roeni3 het volgende:
Naar de film gaan vind ik voor een eerste date echt niet ok, hoor. Wordt een groot deel van je tijd verneukt doordat je naar een groot scherm zit te kijken. Je gaat toch voor en met elkaar uit? Ga lekker wat met haar drinken oid.

Heb je haar trouwens al wel mee uit gevraagd, of moet je dat nog doen?
Ik heb haar leren kennen in een cafe, dus vragen of ze wat mee wil gaan drinken kan wat raar overkomen . Nee, ik heb haar nog niet mee uitgevraagd, anders zou ik waarschijnlijk al weten of mijn verliefdheid wederzijds is he?

Ik heb haar pas 2x ontmoet, maar is gewoon een erg leuke meid om te zien en mee te praten. Ik wil het echter voorzichtig aanpakken, want iemand die je net kent meteen eeuwige liefde verklaren werkt ook niet . Wat betreft je commentaar op een bios: een bios kan ook heel romantisch zijn hoor. Je kan lekker tegen elkaar aanhangen, en afhankelijk van de kwaliteit van de film kan je er zelf voor kiezen of je je aandacht wel bij de film houdt...
pi_40266111
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:46 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Ik heb haar leren kennen in een cafe, dus vragen of ze wat mee wil gaan drinken kan wat raar overkomen . Nee, ik heb haar nog niet mee uitgevraagd, anders zou ik waarschijnlijk al weten of mijn verliefdheid wederzijds is he?

Ik heb haar pas 2x ontmoet, maar is gewoon een erg leuke meid om te zien en mee te praten. Ik wil het echter voorzichtig aanpakken, want iemand die je net kent meteen eeuwige liefde verklaren werkt ook niet . Wat betreft je commentaar op een bios: een bios kan ook heel romantisch zijn hoor. Je kan lekker tegen elkaar aanhangen, en afhankelijk van de kwaliteit van de film kan je er zelf voor kiezen of je je aandacht wel bij de film houdt...
Wake-up call: als iemand met je mee uit gaat wil dat nog niet meteen zeggen dat diegene ook daadwerkelijk verliefd op je is. Misschien vindt ze je wel interessant en leuk, en gaat met je uit om te kijken of ze misschien verliefd op je wordt. Maar of zij ook verliefd op jou is, kan je echt niet opmaken uit het feit dat ze met je mee uit gaat.
pi_40268011
Sinds een weekje verliefd..

2 dagen verkering
pi_40272491
Sinds een weekje weer verliefd .Tis een mooi , lief en aardig meisje . Gisteren bij het afscheid gaf k der maar een kusj op der mondj , mjah nu nog hopen dat t wat wordt
pi_40273686
Zwaar verliefd. Soms bloeit het weer helemaal op om de een of andere vage reden.
pi_40273849
Heel apart geval dit:

Als ik haar zie (op werk) dan lijkt het wel alsof mijn hart ontploft, en wil ik alleen maar bij haar zijn. Met name wanneer ze een praatje komt maken, enz, enz.... Maar als ik haar een tijdje niet gezien heb dan denk ik ook niet zo vaak aan haar, zeg maar gerust niet. Tot dat ik haar weer spreek of tegenkom.

Ik ben misschien een te grote control freak om mijn gevoelens mijn leven te laten bepalen.......ben er zelf ook nog niet helemaal uit..
pi_40274081
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:43 schreef Marczilla het volgende:
Heel apart geval dit:

Als ik haar zie (op werk) dan lijkt het wel alsof mijn hart ontploft, en wil ik alleen maar bij haar zijn. Met name wanneer ze een praatje komt maken, enz, enz.... Maar als ik haar een tijdje niet gezien heb dan denk ik ook niet zo vaak aan haar, zeg maar gerust niet. Tot dat ik haar weer spreek of tegenkom.

Ik ben misschien een te grote control freak om mijn gevoelens mijn leven te laten bepalen.......ben er zelf ook nog niet helemaal uit..
Ik herken dat ook heel erg.. mischien toch een beetje macht wat je wil hebben over haar.. ik weet het niet
pi_40274914
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:49 schreef feessie het volgende:

[..]

Ik herken dat ook heel erg.. mischien toch een beetje macht wat je wil hebben over haar.. ik weet het niet
Ik denk dat er in mijn geval ook niet echt kan worden gesproken van verliefdheid. Maar meer dat ik me enorm tot iemand voel aangetrokken. Ik kan dus meerdere meiden leuk vinden op het zelfde moment. Werk, Stage, School, Kroeg......

Waarbij ik me enorm op mijn gemak voel als ik bij een van hun in de buurt ben. Ik denk ook wel dat ik meer kick op het gevoel van iemand lekker/geil/aantrekkelijk/bijzonder vinden, dan daadwerkelijk de buit binnen hebben.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 01:36:00 #182
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_40289761
Nog steeds
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  zaterdag 29 juli 2006 @ 12:36:26 #183
72163 Hellmond4Ever
Tegen zinloze sex
pi_40295432
quote:
Op maandag 24 juli 2006 02:15 schreef SpeedyGJ het volgende:

en ikke maar denke dat de afstand tusse helmond en geldrop groot was (zon kleine 20 km) mja ben al ruim 2 jaar smoorverliefd op der en het is de afstand echt wel waard!
Je praat geen poep maar wat ruik ik dan?
pi_40297288
quote:
Op zondag 23 juli 2006 15:40 schreef LeoVulpes het volgende:
Meldt! Nu 17 dagen.
en verkering nu
pi_40298006
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 14:14 schreef LeoVulpes het volgende:

[..]

en verkering nu
  zaterdag 29 juli 2006 @ 14:59:31 #186
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_40298120
tjah... Ook ik ben verliefd. Het kan mij een enorm goed gevoel geven vanbinnen. Maar aan de andere kant maakt het mij zo onzeker en op sommige vlakken ook wel jaloers. De jongen waar ik het over heb is met een vriendin van ons een cadeautje gaan kopen voor mijn verjaardag. Ben al jaloers dat ik niet met hem de stad in kan... Stom he... Verliefdheid doet de beste dingen in me bovenkomen, maar soms dus ook de slechte he blijkbaar
pi_40298729
Ik pas

Maar ik heb wel 2 erg lieve katten
  zaterdag 29 juli 2006 @ 15:46:16 #188
31971 KumA
[ Layer 13: Ego ]
pi_40299012
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 12:36 schreef Hellmond4Ever het volgende:

[..]

en ikke maar denke dat de afstand tusse helmond en geldrop groot was (zon kleine 20 km) mja ben al ruim 2 jaar smoorverliefd op der en het is de afstand echt wel waard!
En ik maar denken dat de afstand tussen Aruba en Palmira/Colombia groot was (zon 2 uurtjes vliegen) Maar ja t geeft me een goede reden om zo nu en dan is van dit kleine eiland af te gaan
no me digas que me amas, no me digas que me adoras, dime solo que te quedas una vida junto a mi
  zaterdag 29 juli 2006 @ 20:15:52 #189
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_40305264
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 12:05 schreef Roeni3 het volgende:
Wake-up call: als iemand met je mee uit gaat wil dat nog niet meteen zeggen dat diegene ook daadwerkelijk verliefd op je is. Misschien vindt ze je wel interessant en leuk, en gaat met je uit om te kijken of ze misschien verliefd op je wordt. Maar of zij ook verliefd op jou is, kan je echt niet opmaken uit het feit dat ze met je mee uit gaat.
* Blind_Guardian allang wakker is, heb wel vaker met meiden opgetrokken zonder er verliefd op te zijn hoor.

Maar een meisje meenemen naar de bios is een leuk begin om elkaar te leren kennen, en voor mij een makkelijkere plaats om te kijken of iemand me leuk vind dan in de een of andere kroeg.

Het maakt trouwens in dit geval niet meer uit, ze bleek nl. al bezet te zijn. Kwam ik gister achter toen ik 'r in een cafe met haar vriend zag (en ja, het was duidelijk haar vriend ).
pi_40334300
Ik heb haar ontmoet in de trein tussen Eindhoven en Weert. Ze zat in de hoek en glimlachte/keek steeds. Dit wederzijds. Het was maar 15 min maar ik had dr wel een speciaal gevoel erbij. Ze had 'iets' wat mij trok. Ze was wel lief . Maar denk niet dat ik haar zal tegenkomen

Jammer...
pi_40335475
Ik... ...ben... ...niet... ...verliefd.

Wanneer komt mijn tijd weer eens?
pi_40337435
Voorals nog ben ik niet verliefd.
Oké doei.
pi_40337458
quote:
Op maandag 24 juli 2006 08:14 schreef koenimex het volgende:
Ja !

Waar FOK! al niet goed voor is !

Niet dat het bij mij wederzijds gaat zijn/worden, maar toch
pi_40341769
bah
pi_40348811
*meldt zich*

(en hoi Eefje )
pi_40350162
mijn maag draait en ik heb deze week nog een date...!! ik heb serieus overwogen een middel te halen tegen dit gevoel want soms is het niet grappig meer om je 24 uur per dag zo te voelen zoals ik me nu voel....
Carpe diem
pi_40472468
* Bbfreak kan zich melden in dit topic.
Ze heeft gister voor me gekookt en daarna op de bank Amelie gekeken.
Het leven is Wil mijn tijd niet weggooien met slapen maar is liever
pi_40475157
niet meer
pi_40475435
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:43 schreef DENSKIE het volgende:
niet meer
sterkte!

mijn meisje zit op dit moment 1055 km van me vandaan, maar ik weet over 12 dagen zie ik haar weer!!!
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 13:45:36 #200
146730 R81
Ech wel...
pi_40479285
Bijna 14 maanden smoorverliefd
The most beautiful view is the one I share with you.
Mijn trots!
pi_40489085
Arghh

Maar heb er niets aan
bezet
Sowieso schrijf je zo.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 00:04:13 #202
30252 Soempie
Procreating
pi_40498523

In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 00:40:32 #203
50442 DaMook
pi_40499859
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 19:06 schreef -XX- het volgende:
Arghh

Maar heb er niets aan
bezet
Ik ken het mijn liefde schijnt ook bezet te zijn . Ben nu maar opzoek naar andere leuke meiden, maar als deze weer vrijgezel is en wil dan dump ik alle andere ervoor .

pi_40500207
Ik voel me nogal aangetrokken tot een meisje dat werkt op de sportschool/fitness club waar ik 3x per week sport. Ik weet alleen d'r naam en dat ik haar erg leuk vind, alleen weet niet hoe ik haar moet benaderen.. Ik heb dus geen idee of ze een vriendje heeft oid.

Ja ik weet het, ik ben een mietje, maar helaas nog erg onervaren op het gebied van versieren (ik ben zelfs al 20..)
pi_40500440
* Joehoee! * .
pi_40503443
Bijna en dat al na 48 uur!! Uitzonderlijk voor me...

Helaas doet ze moeilijk...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 08:54:25 #207
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_40504735
Overal verstand van.
pi_40547168
Bij mij begint het ook te groeien op dit moment..
pi_40547567
Is het een positief iets als een meisje uit zichzelf wil dat je je nummer in haar mobiel opslaat?
pi_40547975
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 00:40 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ik ken het mijn liefde schijnt ook bezet te zijn . Ben nu maar opzoek naar andere leuke meiden, maar als deze weer vrijgezel is en wil dan dump ik alle andere ervoor .
Gelukkig, ik dacht dat raar was om op een bezet iemand te vallen!
Sowieso schrijf je zo.
  maandag 7 augustus 2006 @ 18:43:04 #211
57319 Orcaman1984
Orca's zijn liev O+
pi_40580832
Een oud klasgenootje waar ik vroeger ook al gek op was na lange tijd tegengekomen! She's beautiful... Denk dat ik vlinders in m'n buik begint te voelen...
pi_40580974
Na zes jaar begint het weer te borrelen .

Meisje uit de kroeg. Zij en ik komen er vaker, maar vrijdag het eerste contact gelegd. Lekker stuntelig . Beginnende verliefdheid dus. Ze is niet bezet of zo, dus dat is alvast mooi meegenomen. Probleem is alleen dat ze 9 jaar jonger is .

Love is a bitch.
Lief klein konijntje had een vliegje op z'n neus
(__/)
(='.'=)
  maandag 7 augustus 2006 @ 19:46:21 #213
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_40582933
Niet verliefd, maar ik zag zaterdag een meisje. Niet normaal zo mooi
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_40583308
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 18:48 schreef Nyx96 het volgende:
Na zes jaar begint het weer te borrelen .

Meisje uit de kroeg. Zij en ik komen er vaker, maar vrijdag het eerste contact gelegd. Lekker stuntelig . Beginnende verliefdheid dus. Ze is niet bezet of zo, dus dat is alvast mooi meegenomen. Probleem is alleen dat ze 9 jaar jonger is .

Love is a bitch.
Ik wil echt niet lullig doen, maar gast... zij is 17 en jij 26. Dat kan je niet menen.
pi_40583514
Kan toch, 2 vriendinnen van mij zijn 24 en hebben een gozer van 38.
Always look on the bright side of life :-)
  maandag 7 augustus 2006 @ 20:04:01 #216
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_40583630
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 19:55 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Ik wil echt niet lullig doen, maar gast... zij is 17 en jij 26. Dat kan je niet menen.
Ik voel een nieuw topic aankomen
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_40584650
Vervelend.. verliefdheid. Waarom kan ik niet wachten op antwoord op een SMS-je en hou ik constant m'n telefoon in de gaten? Wacht al een uur, haha, normaal niet zo erg maar weet niet wat ik heb

(Het is wel wederzijds hoor )
A dirty mind is a joy forever
pi_40584681
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:00 schreef Sunshine2006 het volgende:
Kan toch, 2 vriendinnen van mij zijn 24 en hebben een gozer van 38.
Iemand van 24 mag je volwassen noemen. Iemand van 17 is nog een puber.
  maandag 7 augustus 2006 @ 22:36:28 #219
111964 Jitse
add goes here
pi_40590278
De knapste Russische chick van heel het land aan de haak geslagen geloof ik, helaas heb 'k wat haken & ogen ontdekt aan die rotverwende meid na paar weken nu. Dus dat kon verliefder.
or here.. contact me for further information or prices
  maandag 7 augustus 2006 @ 22:39:48 #220
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_40590429
het verliefde gevoel is hier alweer weg... tis geloof ik toch niet zo voor me weggelegd. Jammer, maar maak me er niet druk om. Tis verder prima.

Maar goed, lief gaat twee weekjes vakantie vieren... wie weet daarna weer.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 00:02:12 #221
50442 DaMook
pi_40593594
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 18:42 schreef -XX- het volgende:

[..]

Gelukkig, ik dacht dat raar was om op een bezet iemand te vallen!
Niets raars aan . Al hoorde ik nu weer dat ze wel vrijgezel is . Ik weet het allemaal niet meer ;') , kan natuurlijk ook zo zijn dat ze die collega's niets verteld heeft (zou best logisch zijn ).

Echt verliefd ben ik trouwens niet meer momenteel, vind d'r wel nog steeds errug leuk .

pi_40595972
Ik vind een meisje wel heel leuk, ik ben bijna 16, zij is nu 18 . Ik heb haar in de vakantie ontmoet.
Lange benen koud hoofd.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 01:37:40 #223
50442 DaMook
pi_40596021
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 01:35 schreef Volvoman het volgende:
Ik vind een meisje wel heel leuk, ik ben bijna 16, zij is nu 18 . Ik heb haar in de vakantie ontmoet.
Go for it

pi_40596477
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:27 schreef korenwolfje het volgende:
Vervelend.. verliefdheid. Waarom kan ik niet wachten op antwoord op een SMS-je en hou ik constant m'n telefoon in de gaten? Wacht al een uur, haha, normaal niet zo erg maar weet niet wat ik heb

(Het is wel wederzijds hoor )
In die fase zit ik nu ook al een week of 3. Helaas is ze nu twee weken op vakantie naar een of ander zuipoord en hebben we pas 6 weken "iets". Ik hou echt mijn hart vast.
pi_40596811
nog steeds!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')