Hoe hebben jullie dat nu dan opgelost met de afstand?quote:Op maandag 24 juli 2006 02:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ben smoor verliefd op mijn meisje![]()
Het begon allemaal 3 jaar geleden, ik zat gewoon voor de lol 1X te chatten, en ik kreeg me toch een leuk gezellig gesprek met haarwe wisselde elkaar ons msn uit en zo zijn we verder gaan chatten, later werdt het toch serieuzer en uiteindelijk gaven we elkaar toe dat we elkaar wel zagen zitten, we camde toen ook best wel veel. De ontmoeting viel uiteindelijk in de zomervakantie van 2003, en dat liep echt mega goed, kleine maand later begon ze het toch steeds moeilijker te krijgen met de afstand, (ik woon in Dokkum en zij enkhuizen = kleine 139km) en ik begreep dat wel, later hebben we toch maar een . achter gezet, ik wou haar ook niet dwingen en, nu dik 5 maanden terug hebben we elkaar weer gevonden nadat plotseling de contact was verbroken. zo'n kleine 3 jaar lang geen contact met elkaar gehad tot 5 maanden terug dus, we kwamen elkaar tegen en kwam gelijk die hele blik weer terug, de blik die ik ook zag toen ik haar voor het eerste ontmoete, en het eerste wat we deden was, elkaar aankijken, naar elkaar toe rennen en gelijk elkaar in de armen nemen, en toen kon een kus niks meer tegenhouden...klinkt vreemd maar toch
toen ik thuis kwam werdt ik door iemand toegevoegt op msn, jawel mijn vriendin. En gelijk wou ze afspreken met mij, dag later wou ze me weer terug
en tot de dag van vandaag heb ik daar geen spijt van gekregen.
En nu zijn we super gelukkig met elkaar, we hebben heel wat plannen dus dat zit allemaal goed.zij is ook de eerste meisje die echt om me geeft
![]()
Nou ja, dit was zo'n beetje mijn verhaal![]()
Same here...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:50 schreef richsli het volgende:
Ook ik ben verliefd maar om nou te zeggen dat het fijn is......![]()
Damn ben meteen weer afgekoelt, bedanktquote:Op maandag 24 juli 2006 12:11 schreef Doagere het volgende:
Uh uh![]()
[[url=http://img149.imagevenue.com/loc448/th_21914_001_448lo.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img42.imagevenue.com/loc548/th_22046_Dsc00457_548lo.jpg]afbeelding][/URL]
Vuile slet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:54 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
[...] Ik zeg maar zo... alles kan kapot!![]()
Lange afstandsrelatiesquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:38 schreef Prince_of_Darkness het volgende:
Normaal ga ik over mijn nek van dit soort topics, maarreh Ik benverliefd!!
Morgen pak ik weer het vliegtuig om naar haar terug te gaan.
![]()
Ze is bezet sinds een paar dagen (enkele wekenquote:Op zondag 23 juli 2006 19:31 schreef DaMook het volgende:
Nog steedshelaas zou ik af en toe haast zeggen
Naar de film gaan vind ik voor een eerste date echt niet ok, hoor. Wordt een groot deel van je tijd verneukt doordat je naar een groot scherm zit te kijken. Je gaat toch voor en met elkaar uit? Ga lekker wat met haar drinken oid.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:05 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik ga vanavond eens kijken of mijn verliefdheid wederzijds is. Is iemand meenemen naar de film nog steeds romantsich of is dat uit de mode?
Ik heb haar leren kennen in een cafe, dus vragen of ze wat mee wil gaan drinken kan wat raar overkomenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:31 schreef Roeni3 het volgende:
Naar de film gaan vind ik voor een eerste date echt niet ok, hoor. Wordt een groot deel van je tijd verneukt doordat je naar een groot scherm zit te kijken. Je gaat toch voor en met elkaar uit? Ga lekker wat met haar drinken oid.
Heb je haar trouwens al wel mee uit gevraagd, of moet je dat nog doen?
Wake-up call: als iemand met je mee uit gaat wil dat nog niet meteen zeggen dat diegene ook daadwerkelijk verliefd op je is. Misschien vindt ze je wel interessant en leuk, en gaat met je uit om te kijken of ze misschien verliefd op je wordt. Maar of zij ook verliefd op jou is, kan je echt niet opmaken uit het feit dat ze met je mee uit gaat.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:46 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ik heb haar leren kennen in een cafe, dus vragen of ze wat mee wil gaan drinken kan wat raar overkomen. Nee, ik heb haar nog niet mee uitgevraagd, anders zou ik waarschijnlijk al weten of mijn verliefdheid wederzijds is he?
Ik heb haar pas 2x ontmoet, maar is gewoon een erg leuke meid om te zien en mee te praten. Ik wil het echter voorzichtig aanpakken, want iemand die je net kent meteen eeuwige liefde verklaren werkt ook niet. Wat betreft je commentaar op een bios: een bios kan ook heel romantisch zijn hoor. Je kan lekker tegen elkaar aanhangen, en afhankelijk van de kwaliteit van de film kan je er zelf voor kiezen of je je aandacht wel bij de film houdt...
Ik herken dat ook heel erg.. mischien toch een beetje macht wat je wil hebben over haar.. ik weet het nietquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:43 schreef Marczilla het volgende:
Heel apart geval dit:
Als ik haar zie (op werk) dan lijkt het wel alsof mijn hart ontploft, en wil ik alleen maar bij haar zijn. Met name wanneer ze een praatje komt maken, enz, enz.... Maar als ik haar een tijdje niet gezien heb dan denk ik ook niet zo vaak aan haar, zeg maar gerust niet. Tot dat ik haar weer spreek of tegenkom.
Ik ben misschien een te grote control freak om mijn gevoelens mijn leven te laten bepalen.......ben er zelf ook nog niet helemaal uit..
Ik denk dat er in mijn geval ook niet echt kan worden gesproken van verliefdheid. Maar meer dat ik me enorm tot iemand voel aangetrokken. Ik kan dus meerdere meiden leuk vinden op het zelfde moment. Werk, Stage, School, Kroeg......quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:49 schreef feessie het volgende:
[..]
Ik herken dat ook heel erg.. mischien toch een beetje macht wat je wil hebben over haar.. ik weet het niet
en ikke maar denke dat de afstand tusse helmond en geldrop groot was (zon kleine 20 km) mja ben al ruim 2 jaar smoorverliefd op der en het is de afstand echt wel waard!quote:Op maandag 24 juli 2006 02:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ben smoor verliefd op mijn meisje![]()
Het begon allemaal 3 jaar geleden, ik zat gewoon voor de lol 1X te chatten, en ik kreeg me toch een leuk gezellig gesprek met haarwe wisselde elkaar ons msn uit en zo zijn we verder gaan chatten, later werdt het toch serieuzer en uiteindelijk gaven we elkaar toe dat we elkaar wel zagen zitten, we camde toen ook best wel veel. De ontmoeting viel uiteindelijk in de zomervakantie van 2003, en dat liep echt mega goed, kleine maand later begon ze het toch steeds moeilijker te krijgen met de afstand, (ik woon in Dokkum en zij enkhuizen = kleine 139km) en ik begreep dat wel, later hebben we toch maar een . achter gezet, ik wou haar ook niet dwingen en, nu dik 5 maanden terug hebben we elkaar weer gevonden nadat plotseling de contact was verbroken. zo'n kleine 3 jaar lang geen contact met elkaar gehad tot 5 maanden terug dus, we kwamen elkaar tegen en kwam gelijk die hele blik weer terug, de blik die ik ook zag toen ik haar voor het eerste ontmoete, en het eerste wat we deden was, elkaar aankijken, naar elkaar toe rennen en gelijk elkaar in de armen nemen, en toen kon een kus niks meer tegenhouden...klinkt vreemd maar toch
toen ik thuis kwam werdt ik door iemand toegevoegt op msn, jawel mijn vriendin. En gelijk wou ze afspreken met mij, dag later wou ze me weer terug
en tot de dag van vandaag heb ik daar geen spijt van gekregen.
En nu zijn we super gelukkig met elkaar, we hebben heel wat plannen dus dat zit allemaal goed.zij is ook de eerste meisje die echt om me geeft
![]()
Nou ja, dit was zo'n beetje mijn verhaal![]()
en verkering nuquote:Op zondag 23 juli 2006 15:40 schreef LeoVulpes het volgende:
Meldt! Nu 17 dagen.
En ik maar denken dat de afstand tussen Aruba en Palmira/Colombia groot was (zon 2 uurtjes vliegen)quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:36 schreef Hellmond4Ever het volgende:
[..]
en ikke maar denke dat de afstand tusse helmond en geldrop groot was (zon kleine 20 km) mja ben al ruim 2 jaar smoorverliefd op der en het is de afstand echt wel waard!
* Blind_Guardian allang wakker is, heb wel vaker met meiden opgetrokken zonder er verliefd op te zijn hoor.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:05 schreef Roeni3 het volgende:
Wake-up call: als iemand met je mee uit gaat wil dat nog niet meteen zeggen dat diegene ook daadwerkelijk verliefd op je is. Misschien vindt ze je wel interessant en leuk, en gaat met je uit om te kijken of ze misschien verliefd op je wordt. Maar of zij ook verliefd op jou is, kan je echt niet opmaken uit het feit dat ze met je mee uit gaat.
quote:
Ik ken hetquote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ken hetmijn liefde schijnt ook bezet te zijn
. Ben nu maar opzoek naar andere leuke meiden, maar als deze weer vrijgezel is en wil dan dump ik alle andere ervoor
.
Ik wil echt niet lullig doen, maar gast... zij is 17 en jij 26. Dat kan je niet menen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:48 schreef Nyx96 het volgende:
Na zes jaar begint het weer te borrelen.
Meisje uit de kroeg. Zij en ik komen er vaker, maar vrijdag het eerste contact gelegd. Lekker stuntelig. Beginnende verliefdheid dus. Ze is niet bezet of zo, dus dat is alvast mooi meegenomen. Probleem is alleen dat ze 9 jaar jonger is
.
Love is a bitch.
Ik voel een nieuw topic aankomenquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:55 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik wil echt niet lullig doen, maar gast... zij is 17 en jij 26. Dat kan je niet menen.
Iemand van 24 mag je volwassen noemen. Iemand van 17 is nog een puber.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:00 schreef Sunshine2006 het volgende:
Kan toch, 2 vriendinnen van mij zijn 24 en hebben een gozer van 38.
Niets raars aanquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dacht dat raar was
om op een bezet iemand te vallen!
![]()
Go for itquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:35 schreef Volvoman het volgende:
Ik vind een meisje wel heel leuk, ik ben bijna 16, zij is nu 18. Ik heb haar in de vakantie ontmoet.
In die fase zit ik nu ook al een week of 3. Helaas is ze nu twee weken op vakantie naar een of ander zuipoord en hebben we pas 6 weken "iets". Ik hou echt mijn hart vast.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:27 schreef korenwolfje het volgende:
Vervelend.. verliefdheid. Waarom kan ik niet wachten op antwoord op een SMS-je en hou ik constant m'n telefoon in de gaten? Wacht al een uur, haha, normaal niet zo ergmaar weet niet wat ik heb
(Het is wel wederzijds hoor)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |