Hee hoe weet jij dat ik naar Miracle Planet gaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
![]()
[..]
In Miracle Planet is het vast lekker koel![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Er is niets waar ik op wacht". Prima, maar val mij er niet mee lastig.
[..]
En door mensen van de lagere klassequote:Men heeft geen verstand van muziek. Single-tjes worden bijna alleen door kinderen gekocht die net K3 en Kabouter Plop ontgroeid zijn.
Ik zal het maar niet over Kanequote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
[..]
En door mensen van de lagere klasse![]()
Maar goed, toch is het vreemd dat bepaalde bands niet meer mooi gevonden mogen worden voor de muziekpuristen omdat ze toevallig succes hebben. Kijk ook maar eens hoe Nederland in zijn algemeen omgaat met Anouk, Within Temptation en Kane....
Tis mijn smaak ook niet, maar ze doen het over de grens best aardig en hier in Nederland zeiken we alleen maar over ze... dat heeft mijn inziens te maken met instelling...
Da's toch wel mooi hoe je je hele betoog ontkracht middels die eerste zin.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:44 schreef peaceman het volgende:
En door mensen van de lagere klasse![]()
Maar goed, toch is het vreemd dat bepaalde bands niet meer mooi gevonden mogen worden voor de muziekpuristen omdat ze toevallig succes hebben. Kijk ook maar eens hoe Nederland in zijn algemeen omgaat met Anouk, Within Temptation en Kane....
Tis mijn smaak ook niet, maar ze doen het over de grens best aardig en hier in Nederland zeiken we alleen maar over ze... dat heeft mijn inziens te maken met instelling...
Nog een voorbeeld: Voor het WK is iedereen lyrisch en gaan 'we' wel even wereldkampioen worden en nu we uitgeschakeld zijn, kan Marco er ineens niks meer van...![]()
Daar had je het van de week over. Ik verbaasde me er over dat dat nog bestaat. Ik ben er wel eens geweest voor m'n werk. Toen bestond het net.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hee hoe weet jij dat ik naar Miracle Planet ga
Nee hoor, want die 1e zin is niet zo serieus bedoeld... wat je ook wel kan halen uit de smiley die er niet voor niks staatquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's toch wel mooi hoe je je hele betoog ontkracht middels die eerste zin.
Waarom trap ik er ook altijd in?!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:37 schreef Treinhomo het volgende:
Hij dacht dat-ie kon vliegen.
Historisch moment zou dat zijn...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Wordt dit dan eindelijk het eerste RjPvD-topic zonder plaatjes?
Lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Wordt dit dan eindelijk het eerste RjPvD-topic zonder plaatjes?
Wat goed van je onthouden dan... ik weet het zelf niet eens meer.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar had je het van de week over. Ik verbaasde me er over dat dat nog bestaat. Ik ben er wel eens geweest voor m'n werk. Toen bestond het net.
Die kartbaan waren ze toen aan het bouwen, of beter de karts waren gekocht en de hal was nog leeg. Wij deden in die hal wedstrijdjes tussen karts en onze auto'squote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat goed van je onthouden dan... ik weet het zelf niet eens meer.
Ja het bestaat nog steeds, al is het nu wel wat anders ingericht dan in het begin. Er is nu ook een Chimpie Champ en een kartbaan.
Die zijn toch hardstikke succesvol hier, dus er gebeurt wel meer dan alleen zeiken over ze?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
[..]
Kane en Within Temptation werden in 't programmaboekje van Werchter, vorig jaar, regelrecht de grond in geboord.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:09 schreef NoSigar het volgende:
voor zover ik weet worden ze in het buiteland nou ook weer niet de hemel ingeschreven door de pers.
Volgens mij hebben die jongens van Kane een muziekverzameling bestaande uit twee cd's. Dinand heeft Once van Pearl Jam en die gitarist heeft een cd van U2.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Kane en Within Temptation werden in 't programmaboekje van Werchter, vorig jaar, regelrecht de grond in geboord.
Nee inderdaad, maar dan nog.. hoe houdt ie het zo lang vol in bed....quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tong heeft kennelijk geen slaapkamer gericht op het zuiden.
Ach zij wist toch ook niet dat het zó warm zou worden? En een troostje: wij moeten ook zo met boodschappen doen en ermee slepen. Peacemen en Twan zijn nu even de stad in... het is maar wat je leuk vindt. maar is voor een goed doel: kaartjes van Mark Foggoquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:46 schreef NoSigar het volgende:
Pfff, wat een hitte; vriendinlief heeft het idee gehad om vandaag een feestje te geven en ik mag dadelijk mee sjouwen.
Gewoon alles op halve snelheid doenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:46 schreef NoSigar het volgende:
Pfff, wat een hitte; vriendinlief heeft het idee gehad om vandaag een feestje te geven en ik mag dadelijk mee sjouwen.
Persoonlijk heb ik er ook niks mee. Ze zijn hier idd erg succesvol. Maar vooral niet bij de muziek puristen. Die groep is geneigd om eerder af te branden, dan enige vorm van trots te hebben, ondanks dat het je smaak niet is. Vandaar ook mijn vergelijking met het voetbal. Daar gebeurt hetzelfde.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:09 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Die zijn toch hardstikke succesvol hier, dus er gebeurt wel meer dan alleen zeiken over ze?
Als ze niet succesvol waren zou ik ze trouwens nog steeds slecht vinden: ik hou niet van die muziek en ik luister ook niks wat er maar op lijkt, ik kan er ook weinig kwaliteit in ontdekken, en voor zover ik weet worden ze in het buiteland nou ook weer niet de hemel ingeschreven door de pers.
In België ligt het idd anders voor de genoemde bands..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Kane en Within Temptation werden in 't programmaboekje van Werchter, vorig jaar, regelrecht de grond in geboord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |