abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39420238
Welkom bij RJP voor Dummies

Opzet:
"RJP voor Dummies" is een spin off van Raad-je-Plaatje (RJP), het succesnummer van C&H. Ooit begonnen door Seborik, toen Yvonne hier de scepter zwaaide.

"RJP voor Dummies" is een poging om die oorspronkelijke bedoeling van het spelletje weer in ere te herstellen, zonder verder afbreuk te doen aan Raad-je-Plaatje. Een vergeefse poging is het zeker niet gebleken, gezien de grote populariteit van RJP voor Dummies.
Al spoedig gooide RJPvdD hogere ogen dan het origineel (RJP) op het wat reacties betreft tot dan toe kwakkelende C&H forum.

Wat we doen is dus een plaatje zetten, vragen stellen en dan zonder gebruik te maken van mighty Google de naam van het personage raden. De echte diehards in deze tak van sport kunnen dan mee blijven doen met Raad-je-Plaatje en het lekker knus houden. De dommere mensen, onder wie ik mezelf eigenlijk niet reken (maar enfin), kunnen dan hier terecht in "RJP voor Dummies".
Tussen plaatjes door kan je het feuilleton 'Avonturen in de Fok!straat' lezen.

enjoy

1e amendement: onraadbaar gebleken plaatjes kunnen, desgewenst, te vondeling worden gelegd bij onze goede overburen van RJP
2e amendement: Geen blote tieten vóór de namiddagborrel.

een link naar deze openingspost

RJPvD nu ook op de Fok! Wyccie !

Game on.

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2006 12:40:09 ]
  zaterdag 1 juli 2006 @ 12:42:08 #2
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_39420330
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 12:26 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

[..]

In Miracle Planet is het vast lekker koel
Hee hoe weet jij dat ik naar Miracle Planet ga
Make love, not war ☮
  zaterdag 1 juli 2006 @ 12:44:19 #3
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_39420382
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 12:31 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

"Er is niets waar ik op wacht". Prima, maar val mij er niet mee lastig.
[..]
quote:
Men heeft geen verstand van muziek. Single-tjes worden bijna alleen door kinderen gekocht die net K3 en Kabouter Plop ontgroeid zijn.
En door mensen van de lagere klasse

Maar goed, toch is het vreemd dat bepaalde bands niet meer mooi gevonden mogen worden voor de muziekpuristen omdat ze toevallig succes hebben. Kijk ook maar eens hoe Nederland in zijn algemeen omgaat met Anouk, Within Temptation en Kane....
Tis mijn smaak ook niet, maar ze doen het over de grens best aardig en hier in Nederland zeiken we alleen maar over ze... dat heeft mijn inziens te maken met instelling...
Nog een voorbeeld: Voor het WK is iedereen lyrisch en gaan 'we' wel even wereldkampioen worden en nu we uitgeschakeld zijn, kan Marco er ineens niks meer van...
pi_39420403
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 12:36 schreef peaceman het volgende:

[..]

[..]

Maar goed, toch is het vreemd dat bepaalde bands niet meer mooi gevonden mogen worden voor de muziekpuristen omdat ze toevallig succes hebben. Kijk ook maar eens hoe Nederland in zijn algemeen omgaat met Anouk, Within Temptation en Kane....
Tis mijn smaak ook niet, maar ze doen het over de grens best aardig en hier in Nederland zeiken we alleen maar over ze... dat heeft mijn inziens te maken met instelling...
Ik zal het maar niet over Kane hebben.

Anouk vond ik altijd al een arrogante, zeikende borderliner. Beklaagde zich over de manier waarop ze in haar eerste clip neergezet werd. Te sexy, teveel op haar gericht etc. Heeft vervolgens bij haar volgende clip zelf de touwtjes in handen en produceert een clip waarin zijzelf in slechts twee korte shots niet te zien is en vergeet bij haar tour t-shirts mee te brengen.
pi_39420404
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 12:44 schreef peaceman het volgende:

Nog een voorbeeld: Voor het WK is iedereen lyrisch en gaan 'we' wel even wereldkampioen worden en nu we uitgeschakeld zijn, kan Marco er ineens niks meer van...
Da's toch wel mooi hoe je je hele betoog ontkracht middels die eerste zin.
pi_39420445
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 12:42 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Hee hoe weet jij dat ik naar Miracle Planet ga
Daar had je het van de week over. Ik verbaasde me er over dat dat nog bestaat. Ik ben er wel eens geweest voor m'n werk. Toen bestond het net.
  zaterdag 1 juli 2006 @ 12:47:24 #7
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_39420449
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 12:45 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Da's toch wel mooi hoe je je hele betoog ontkracht middels die eerste zin.
Nee hoor, want die 1e zin is niet zo serieus bedoeld... wat je ook wel kan halen uit de smiley die er niet voor niks staat
  zaterdag 1 juli 2006 @ 12:48:46 #8
71048 Tokay
makes your day!
pi_39420477
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 12:37 schreef Treinhomo het volgende:
Hij dacht dat-ie kon vliegen.
Waarom trap ik er ook altijd in?!

"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_39420545
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 12:48 schreef Tokay het volgende:
Waarom trap ik er ook altijd in?!

Omdat jullie, van de AIVD, nogal 'n tikkeltje naïef zijn ?
pi_39420613
Wordt dit dan eindelijk het eerste RjPvD-topic zonder plaatjes?
  zaterdag 1 juli 2006 @ 12:55:47 #11
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_39420629
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 12:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Historisch moment zou dat zijn...
pi_39420692
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 12:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Lijkt me sterk.
Tong zal de pret op 'n gegeven moment toch wel weer bederven met zo'n wal-ge-lijk ontopic plaatje...
  zaterdag 1 juli 2006 @ 13:03:09 #13
114177 Diaan73
pi_39420768
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 12:47 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Daar had je het van de week over. Ik verbaasde me er over dat dat nog bestaat. Ik ben er wel eens geweest voor m'n werk. Toen bestond het net.
Wat goed van je onthouden dan... ik weet het zelf niet eens meer.

Ja het bestaat nog steeds, al is het nu wel wat anders ingericht dan in het begin. Er is nu ook een Chimpie Champ en een kartbaan.
Make love, not war ☮
pi_39420876
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 13:03 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Wat goed van je onthouden dan... ik weet het zelf niet eens meer.

Ja het bestaat nog steeds, al is het nu wel wat anders ingericht dan in het begin. Er is nu ook een Chimpie Champ en een kartbaan.
Die kartbaan waren ze toen aan het bouwen, of beter de karts waren gekocht en de hal was nog leeg. Wij deden in die hal wedstrijdjes tussen karts en onze auto's
pi_39420898
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 12:44 schreef peaceman het volgende:

[..]

[..]

Die zijn toch hardstikke succesvol hier, dus er gebeurt wel meer dan alleen zeiken over ze?
Als ze niet succesvol waren zou ik ze trouwens nog steeds slecht vinden: ik hou niet van die muziek en ik luister ook niks wat er maar op lijkt, ik kan er ook weinig kwaliteit in ontdekken, en voor zover ik weet worden ze in het buiteland nou ook weer niet de hemel ingeschreven door de pers.
Helpt waar hij kan!
pi_39421064
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 13:09 schreef NoSigar het volgende:
voor zover ik weet worden ze in het buiteland nou ook weer niet de hemel ingeschreven door de pers.
Kane en Within Temptation werden in 't programmaboekje van Werchter, vorig jaar, regelrecht de grond in geboord.
pi_39421201
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 13:18 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Kane en Within Temptation werden in 't programmaboekje van Werchter, vorig jaar, regelrecht de grond in geboord.
Volgens mij hebben die jongens van Kane een muziekverzameling bestaande uit twee cd's. Dinand heeft Once van Pearl Jam en die gitarist heeft een cd van U2.
  zaterdag 1 juli 2006 @ 13:42:49 #18
114177 Diaan73
pi_39421595
En nog steeds geen plaatje
Make love, not war ☮
pi_39421628
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 13:42 schreef Diaan73 het volgende:
En nog steeds geen plaatje
Tong heeft kennelijk geen slaapkamer gericht op het zuiden.
  zaterdag 1 juli 2006 @ 13:45:49 #20
114177 Diaan73
pi_39421666
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 13:44 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Tong heeft kennelijk geen slaapkamer gericht op het zuiden.
Nee inderdaad, maar dan nog.. hoe houdt ie het zo lang vol in bed....

Ondanks dat het warm is, staat er toch een lekker windje....
Make love, not war ☮
pi_39421679
Pfff, wat een hitte; vriendinlief heeft het idee gehad om vandaag een feestje te geven en ik mag dadelijk mee sjouwen.
Helpt waar hij kan!
  zaterdag 1 juli 2006 @ 13:48:02 #22
114177 Diaan73
pi_39421707
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 13:46 schreef NoSigar het volgende:
Pfff, wat een hitte; vriendinlief heeft het idee gehad om vandaag een feestje te geven en ik mag dadelijk mee sjouwen.
Ach zij wist toch ook niet dat het zó warm zou worden? En een troostje: wij moeten ook zo met boodschappen doen en ermee slepen. Peacemen en Twan zijn nu even de stad in... het is maar wat je leuk vindt. maar is voor een goed doel: kaartjes van Mark Foggo , zomaar hier in Enschede in Atak
Make love, not war ☮
pi_39421744
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 13:46 schreef NoSigar het volgende:
Gewoon alles op halve snelheid doen
  zaterdag 1 juli 2006 @ 14:10:35 #24
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_39422200
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 13:09 schreef NoSigar het volgende:

[..]

Die zijn toch hardstikke succesvol hier, dus er gebeurt wel meer dan alleen zeiken over ze?
Als ze niet succesvol waren zou ik ze trouwens nog steeds slecht vinden: ik hou niet van die muziek en ik luister ook niks wat er maar op lijkt, ik kan er ook weinig kwaliteit in ontdekken, en voor zover ik weet worden ze in het buiteland nou ook weer niet de hemel ingeschreven door de pers.
Persoonlijk heb ik er ook niks mee. Ze zijn hier idd erg succesvol. Maar vooral niet bij de muziek puristen. Die groep is geneigd om eerder af te branden, dan enige vorm van trots te hebben, ondanks dat het je smaak niet is. Vandaar ook mijn vergelijking met het voetbal. Daar gebeurt hetzelfde.
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 13:18 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

In België ligt het idd anders voor de genoemde bands..
pi_39422260
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 13:48 schreef Diaan73 het volgende:
kaartjes van Mark Foggo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')