quote:Op maandag 3 juli 2006 07:31 schreef jogy het volgende:
Dat je maar niet 'hendig sjiek' een ravijn in donderd en sterft.
Dat zal een dikke smak zijn, zo pardoes in een ravijn... vervelend. Maar wel enorm opwindend enzo - voor de omstanderd.quote:Op maandag 3 juli 2006 07:31 schreef jogy het volgende:
Dat je maar niet 'hendig sjiek' een ravijn in donderd en sterft.
Nadeel is wel dat als hij weer terug is dat er een topic geopend zal worden met al zijn vakantiefoto's en zijn hendig sjieke slips met de Franse slag.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik had vanochtend een vreemd gevoel in mijn maag toen ik wakker werd. Ik dacht ff kijken op FOK! en toen las ik dit! Was het gevoel toch wel fijn eigenlijk! Geen hendig sjieke 'bohgek ik ben daar ook alweer herkend van FOK!'-topiques!
Dat is idd een nadeelquote:Op maandag 3 juli 2006 11:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat als hij weer terug is dat er een topic geopend zal worden met al zijn vakantiefoto's en zijn hendig sjieke slips met de Franse slag.
Waarom?quote:Op maandag 3 juli 2006 11:19 schreef opgebaarde het volgende:
popi gast die maikuuuul, waarom eigenlijk en kan ik me nog inschrijven voor zijn fanclub?
Is good jongquote:Op zondag 2 juli 2006 02:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee gek, die vriend zijn ouders moesten nog shit fixen dude.
Sure met Nebu erbij, en dan neem ik MaddoxX meemisschien een mini meet met nog andere Fokkers uit Maastricht ?
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:03 schreef Nebu1980 het volgende:
[..]
Is good jong![]()
En misschien wil Fraubitch ook wel mee
Kunnen we dan niet meteen een welkom-thuis-meet-voor-Maikuul organiseren??
omdat JIJ het bentquote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:10 schreef fraubitch het volgende:
waarom word ik hier onvrijwillig in betrokken he
Hoezo?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:10 schreef fraubitch het volgende:
waarom word ik hier onvrijwillig in betrokken he
ben je rijk/moderator/adnimistrator/van toevoegende waarde voor mij dan?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:12 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
Hoezo?
Wil je mij geen handje geven dan??
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:15 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ben je rijk [nog niet] / moderator [gelukkig niet]/adnimistrator [ook dat niet] /van toevoegende waarde [tja... dat weet ik niet? Misschien heeft Nebu hier n mening over??] voor mij dan?
quote:
Toch wel opvallend dat ie alleen jou een ansichtkaart heeft gestuurdquote:
Ik schrok me rot toen ik m'n mailbox zagquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:26 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Toch wel opvallend dat ie alleen jou een ansichtkaart heeft gestuurd![]()
Ideetje om een "sjop hier je mooiste Maikuuul vakantiekiek weetz" topic te openen zodat hij bij thuiskomst voldoende leesvoer heeft?quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:49 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Ideetje om een "sjop hier je mooiste Maikuuul vakantiekiek weetz" topic te openen zodat hij bij thuiskomst voldoende leesvoer heeft?![]()
Maikuuul in deTour, op de Eikelto.. euh Eiffeltoren bedoel ik, in het zwembad, op zijn bodyboard in zee, in de rent-a-jeep nou ja zeg laat je fantasie werken zullen we maar zeggen![]()
Dit vraagt om een nieuw topic dus als je hem nog ff daar wilt plaatsen:quote:
Hier dan maar?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:49 schreef Stofje het volgende:
Een Maikuuultopic, goh, die hadden we nog niet.
+++ FOK! JOURNAAL +++ (2)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:09 schreef NordicBlue het volgende:
[afbeelding]
Gewoon overal deze bordjes plaatsen
"Door het hele land duiken ineens verbodsborden op die er blijkbaar voor moeten zorgen dat de jongeren zich voortbewegen door het land. Zoals hier in Limburg op de grens met Nederland waar zoals gebruikelijk mensen zo snel mogelijk naar de bewoonde wereld willen."
Dit soort taferelen, bedoel je?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:08 schreef Stansfield het volgende:
Ik ben wel bang dat we een overkill aan filmpjes krijgen als hij terug is van vakantie.
Ja, breng 'm ff op ideëen zeg...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:11 schreef mrSPLIFFY het volgende:
psssst maaaaikul;
deze bestaan ook
[afbeelding]
KANKURquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:08 schreef NordicBlue het volgende:
Hopen dattie getroffen word met de vogelgriep (5hn1) , aangezien die in frankrijk actief is
damm dan ben je een van de weinigenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:51 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ken die hele dude niet.
Z'n nieren zijn verkocht, hij is dood. Begrepen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:03 schreef Pietklaaso het volgende:
Wanneer komt maikuuul weer?
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:04 schreef Furious het volgende:
[..]
Z'n nieren zijn verkocht, hij is dood. Begrepen.
op zich goed, maar aan de andere kant....quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:51 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ken die hele dude niet.
Hij heeft een tentje buiten zijn stacaravan gezet, dat is vakantie voor die jongenquote:Op zondag 16 juli 2006 20:05 schreef Evertjan het volgende:
is die sukkel nog steeds op vakantie? Hij kan toch niet zo ver op vakanie gaan met zijn vakkenvullers loontje?
en hij heeft geen laptop met WiFi mis zijn leuke topics wel een beetjequote:Op zondag 16 juli 2006 20:07 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Hij heeft een tentje buiten zijn stacaravan gezet, dat is vakantie voor die jongen.
maar helaas,onkruid vergaat niet en vind altijd een weg terug om je te irriterenquote:Op maandag 17 juli 2006 00:00 schreef Beach het volgende:
[..]
naar Marokko, zonder geld voor retourvlucht
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:23 schreef wolfrolf het volgende:
Hij komt alweer bijna terug hè??Alberto_Vermicelli zal al wel aan het rukken zijn daar om...
ik las het net in de krantquote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:53 schreef Klonk het volgende:
goed de franse verkeersinfo in de gaten houden, ongelukken met nederlanders in het speciaal...
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:51 schreef ikJur het volgende:
[..]
ik las het net in de krant
"Op de autoweg richting Lyon is gistermiddag een auto verongelukt. De inzittenden waren van nederlandse afkomst. De auto maakte een hendig sjieke lollerslip en kantelde. De gewonden zijn met de roflcopter afgevoerd."
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:51 schreef ikJur het volgende:
[..]
ik las het net in de krant
"Op de autoweg richting Lyon is gistermiddag een auto verongelukt. De inzittenden waren van nederlandse afkomst. De auto maakte een hendig sjieke lollerslip en kantelde. De gewonden zijn met de roflcopter afgevoerd."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |