Zeer goed, 3 uur Werktijd.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:13 schreef mark_dabomb het volgende:
status van de accu?
het is een 64 mb videokaartje.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:37 schreef angel008 het volgende:
wat voor video kaart zit hierin ?
en zou je mischien een foto kunnen maken met een cd-rom hoesje ernaast(kan zo niet echt de ''grote'' inschatten.
heb zeker intresse mits de video kaart een beetje goed is..
ati nvidia ?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:49 schreef WinkelKar het volgende:
[..]
het is een 64 mb videokaartje.
ik heb momenteel alleen nog een oude 6230 als camera hier![]()
zet ik er zo ff op
UT2k4 draait die wel op lowquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:51 schreef angel008 het volgende:
[..]
ati nvidia ?
zoek namelijk een laptop met minimaal pixel shader 1en mijn oude laptop kan deze dus net niet draaien (titan quest..)
begrijp me niet verkeerd hoefd geen super game pc zijn maar wil wel beetje spelletjes kunnen spelen op mn stagemaakt niet uit of dat nu op alles low is
Over hoeveel Financiele Interesse hebben we het dan?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:55 schreef angel008 het volgende:
hmm net ff de requirments erbij gehaald..
Minimum System Requirements:
•Windows® 2000 or XP
•1.8 Ghz Intel Pentium IV or equivalent or AMD Athlon XP or equivalent
•512 MB RAM
•5 GB free hard drive space
•64 MB NVIDIA GeForce 3 or equivalent or ATI Radeon 8500 series with Pixel Shader 1.1 support or equivalent
•DirectX® 9.0c compatible 16-bit sound card
•8x or faster CD-ROM drive
•Keyboard, Mouse
Recommended System Requirements:
•Windows XP
•3.0 Ghz Intel Pentium IV or equivalent
•1 GB RAM
•5.0 GB or more free hard drive space
•128 MB NVIDIA GeForce 6800 series or ATI Radeon X800 series or equivalent
•DirectX® 9.0c compatible or Soundblaster X-Fi series sound card
•8x or faster CD-ROM/DVD drive
•Keyboard, Mouse
gaan es ff met mn pa overleggen of we van laptop kunnen ruilen want alst echt zo'n kleine laptop is als ik denk heb ik nog steeds zeer veel intresse
top, ik hoor het wel.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:59 schreef angel008 het volgende:
+-600 ¤
mits ik mn pda kwijt raak hiero opt forum dan zou ik hem zelfs in zeer korte tijd kunnen overnemen..
mits mn pa ermee akkoord gaat anders gaatt niet lukken
Op te halen in Landgraaf, Zuid Limburgquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:48 schreef Sosa het volgende:
Waar op te halen?
Ik trap af met een bod van ¤ 500,- aangezien er geen garantie meer op zit.
yup, dat is geen probleem( toch vakantie, en OV is nog 2 weken geldigquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:16 schreef Sosa het volgende:
Donders, Zuid Limburg is geen optie inderdaad...
Maar ik ben wekelijks in Arnhem en Haarlem, dus dat is tzt wel te regelen.
de 12 inch is juist de kracht van deze laptopquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:34 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Voor 699,- heb je Asus met 15" alleen dan 20GB minder schijf
Mwa, heb thuis ook zo'n Medion ding liggen van 12" niet dat me die paar cm's iets uitmaakt voor groter schermquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:37 schreef WinkelKar het volgende:
[..]
de 12 inch is juist de kracht van deze laptop
je kent de waarde van het apparaat nietquote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:08 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Mwa, heb thuis ook zo'n Medion ding liggen van 12" niet dat me die paar cm's iets uitmaakt voor groter scherm
Kan niks op de officiële site vinden, wat is de nieuwprijs dan? Overigens ken ik dit merk ook niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:14 schreef WinkelKar het volgende:
[..]
je kent de waarde van het apparaat nietGa je even inlezen op google
![]()
Bod van Sosa staat zolang Angel008 het bod van 600 niet bevestigd
Dat zijn echte GHz.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:34 schreef Koenijntje het volgende:
Intel Pentium M 1.6 GHz
Hoe snel is dat omgerekend naar echte Ghzen?
Ahh kijk dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:37 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat zijn echte GHz.Maar qua snelheid te vergelijken met P4 2.8 Ghz.
neen. Deze is geimporteerd uit amerika, Winkel genaamd BestBuyquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:46 schreef Omkron het volgende:
Dat is toch dat ding dat bij de kruidvat toendertijd verkocht werd?
de nieuwprijs was 1600 dollar geloof ik.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:26 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Kan niks op de officiële site vinden, wat is de nieuwprijs dan? Overigens ken ik dit merk ook niet.
tis een pentium M geen centrino volgens mijquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:37 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat zijn echte GHz.Maar qua snelheid te vergelijken met P4 2.8 Ghz.
genoteerdquote:Op maandag 3 juli 2006 02:12 schreef timmy-i het volgende:
[..]
tis een pentium M geen centrino volgens mij
ik wil wel 525 geven voor de flaptop
dankuquote:Op maandag 3 juli 2006 20:11 schreef angel008 het volgende:
ik moet me helaas uit het bod halen..
mn pa wilt niet ruilen dus helaas
suc6 met de verkoop winkelkar
Pentium M en Centrino zijn twee totaal verschillende dingen. Ene is een CPU, andere is een platform, waarbij in dit geval het eerste (P-M) altijd onderdeel uit moet maken van het tweede (Centrino) als die deze naam wil dragen.quote:Op maandag 3 juli 2006 02:12 schreef timmy-i het volgende:
[..]
tis een pentium M geen centrino volgens mij
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:42 schreef timmy-i het volgende:
wanneer stopt de veiling ... ?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:39 schreef Sosa het volgende:
hoe staat het ermee?
AV3360-EH1quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:12 schreef off_topic het volgende:
Winkelkar, ik heb je een mail gestuurd.
Welk type is het precies??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |