![]()
ik kwam vanmorgen dus zo aan op het station, want ik ging naar m'n werk, en toen ik van m'n fiets afstapte, was daar een rimpelsauriër met haar grote tassen aan het slepen. ze vroeg me of ik even mee kon helpen haar tassen te dragen, en gezien ik gewoon te goed voor deze wereld ben hielp ik inderdaad haar tassen te dragen.
toen we pakweg 10 meter verderop waren begint ze zo tegen me aan te spreken, en ook al is mijn ego te groot om naar zielige verhalen te luisteren, luisterde ik toch maar weer met een half oor. "ja sorry dat ik je vrieg om mijn tassen te dragen, maar ik moet naar de wc en anders duurt het uren." oké dat kon er nog mee door.
maar wat dan uit die uitgewoonde mond van die rimpelige bejaarde kwam is gewoon niet te geloven, te smerig voor woorden: "
dan kan ik me even daar van onderen wassen.", gadverdamme smerige aow'er dat wilde ik dus echt
niet weten. ik heb d'r tassen gelijk neergezet en ben weggelopen, mompelend "ik heb haast, want de trein gaat zo"
ook al wilde ik haar helemaal naar de tyvus schelden, dat ze een smerige hoer is, maar als echte fok!er besloot ik er maar een topic over te openen.
en dan maar effe kort samengevat:
OV
![]()
bejaarden
![]()
'daar onder' i.c.m. bejaarden
![]()
en niet te vergeten: Talpa