Nu kan ik opzich wel naar de dokter,maar ik zit in den helder,dus dat wordt niet eerder dan naar het weekend. En voordat ik een vreemde dokter lastig val,en zelf het consult voorschiet,wil ik eigenlijk proberen of het zo weggaat.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 07:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
Bel even de weekendhuisartsenpost (nightcare) bij jou in de buurt en leg het probleem uit.
er zit dus geen bultje op mn oogquote:Op zaterdag 1 juli 2006 07:39 schreef Morwen het volgende:
Klinkt als een strontje![]()
http://www.kennisring.nl/smartsite.dws?id=55891
Mja,zou ik eventueel kunnen doen. Ehm,ik kan vanaaf toch ook bellen? als het vanaaf tegen 19u niet minder is bel ik evenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 07:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Een strontje.
Maar gewoon even bellen TS, mocht het verergeren is dat niet fijn voor je oog. Misschien kun je oogdruppels afhalen die het leed verzachten.
maar dat vraag ik me dus afquote:Op zaterdag 1 juli 2006 07:42 schreef Pleun het volgende:
Ik heb het ook gehad en bij mij hielp niks, behalve de zalf die ik an de dokter kreeg...
Sterkte, een ontstoken oog is geen pretje...![]()
Het is echt niet zo dat je minstens in levensgevaar moet zijn als je de huisartsenpost belt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 07:40 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Nu kan ik opzich wel naar de dokter,maar ik zit in den helder,dus dat wordt niet eerder dan naar het weekend. En voordat ik een vreemde dokter lastig val,en zelf het consult voorschiet,wil ik eigenlijk proberen of het zo weggaat.Kijk,als het echt niet weggaat,bel ik maandag gewoon de dokter. Maar om er nu al de huisartsenpost mee lastig te vallen
okeuj okeuj,ik bel strax welquote:Op zaterdag 1 juli 2006 07:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het is echt niet zo dat je minstens in levensgevaar moet zijn als je de huisartsenpost belt.
Een oog wat pijn doet, er niet uitziet en je wakker heeft gehouden is toch wel genoeg reden voor een belletje? Ze beoordelen dan verder of het nodig is langs te gaan of niet.
En het zijn wel je ogen. Een flinke ontsteking is geen pretje.
Nouquote:Op zaterdag 1 juli 2006 07:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het is echt niet zo dat je minstens in levensgevaar moet zijn als je de huisartsenpost belt.
gaat het niet meer om de zachtheid dan?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 07:49 schreef Pleun het volgende:
Volgens mij mag het best met wc papier. Dat is toch gewoon schoon?
Klopt, dat is erg kut. Het wordt dan namelijk heel droog en dan gaat het schilveren, en dan krijg je een zalfje van de doktor.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 07:51 schreef Zwaffel het volgende:
probleem is,we gaan vanaaf uit. En aan de ene kant ben ik bang dat al die rook in de kroeg mn oogje niet ten goede zal komen
planquote:Op zaterdag 1 juli 2006 07:55 schreef Zwaffel het volgende:
mooi,voordat ik wegga ga ik wel de dokter bellen
Je hebt toch geen schuurpapier op je wc hangen?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 07:49 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
gaat het niet meer om de zachtheid dan?
edit :quote:Op zaterdag 1 juli 2006 07:59 schreef Pleun het volgende:
[..]
Je hebt toch geen schuurpapier op je wc hangen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |