Gewoon veel tubgirl kijken..krijg je het zo koud vanquote:Op zaterdag 1 juli 2006 03:02 schreef Ringo het volgende:
ik zie er tegenop. Dat gezweet en gedraai...
Heb al besloten op mijn dekens te gaan liggen ipv eronder, maar wedden dat dat niet helpt?
Precies!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 03:10 schreef Morwen het volgende:
Gewoon niet doen, slapen is zwaar overrated![]()
Denk je alles gehad te hebbenquote:
Nee, want je zit al in het goede topic.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 05:37 schreef Corksterr het volgende:
En ik kan al de hele nacht niet slapen. Zal ik er een topic over openen?
Ah sorry, ben nogal slaperig.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 05:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, want je zit al in het goede topic.
Zometeen een vochtig zadel tussen je zwetende naad.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 05:47 schreef Camplo het volgende:
Ik zo krantjes doen *GAAP*
wat denk je dat ik voel?
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 05:48 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ah sorry, ben nogal slaperig.![]()
[..]
Zometeen een vochtig zadel tussen je zwetende naad.![]()
Terecht. Ik ga zo maar eens koffie zetten.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 05:51 schreef Camplo het volgende:
[..]![]()
En nieuws over feestende moffen nu op Ned2 haat ik ook![]()
Had ik ook, komt door tocht van raam of ventilator. Je hebt van die spray voor spieren, ff erop en een half uurtje later is er geen probleem meer. Sterkte!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:19 schreef Mirel het volgende:
Word soms wakker met nekpijn en hoofdpijn..
Koudbloedig neem ik aanquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:03 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb nog steeds m'n winterdekbed en heb het nog niet warm.
Jawel hoor, en dan onder het open raam.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 03:02 schreef Ringo het volgende:
ik zie er tegenop. Dat gezweet en gedraai...
Heb al besloten op mijn dekens te gaan liggen ipv eronder, maar wedden dat dat niet helpt?
Ik heb dus letterlijk niet geslapen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |