Gohquote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Het warme weer wordt veroorzaakt door een hogedrukgebied.
of een verplaatsinkje!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:14 schreef The_Terminator het volgende:
Ik dacht dat het hier over de warmte ging, maar nu gaat het al over bier.
Je weet het misschien nog niet TS, maar meebaggeren/offtopic gaan resulteert vaak in een slotje
nahh.... dan moet ik eerst nog een zaag gaan halen om mijn hersenpan open te zagen...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:55 schreef zhe-devilll het volgende:
sla jezelf met een hamer op je hersens ofzo![]()
ik kan de hele week al niet slapen denk stand der planeten oid...
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:25 schreef Maikuuul het volgende:
:/ idiotenist warm: oh tis zo warm
Ist te koud: oh tis zo koud
Tis ook nooit goed he flikkers
de gulden middenweg,quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:25 schreef Maikuuul het volgende:
:/ idiotenist warm: oh tis zo warm
Ist te koud: oh tis zo koud
Tis ook nooit goed he flikkers
Volgens mij omdat je lichaam dat dan weer gaat verteren en je daardoor moeilijker in de "slaapstand" komt... ofzoquote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
heb je een goede reden waarom dat slecht zou zijn?
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:30 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Volgens mij omdat je lichaam dat dan weer gaat verteren en je daardoor moeilijker in de "slaapstand" komt... ofzo
Ah joh, ooit gehoord van een mens die NIET in slaap kon vallen na een emmer whisky?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:30 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Volgens mij omdat je lichaam dat dan weer gaat verteren en je daardoor moeilijker in de "slaapstand" komt... ofzo
dat heet comaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:33 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ah joh, ooit gehoord van een mens die NIET in slaap kon vallen na een emmer whisky?
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:55 schreef zhe-devilll het volgende:
sla jezelf met een hamer op je hersens ofzo![]()
ik kan de hele week al niet slapen denk stand der planeten oid...
Nee want dan komen er weer muggen op je af die je uit je slaap houdenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 03:02 schreef Ringo het volgende:
Heb al besloten op mijn dekens te gaan liggen ipv eronder, maar wedden dat dat niet helpt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |