in Italiaans is het nóg lastigerquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:02 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
En dan zeggen dat de nederlanders goed duits kennen.
Waren het maar kutten die flotenquote:
duitslandquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:03 schreef KNAK het volgende:
waar komt die scheids vandaan?
Mexicoquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:03 schreef KNAK het volgende:
mexicoquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:03 schreef KNAK het volgende:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hoor die duitsers fluiten, en ooit waren ze zo'n dikke maatjes met de Italianen![]()
Komt uit Mexico.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:03 schreef KNAK het volgende:
Mwoa, als Cristiano Ronaldo de autoriteiten wijst op een overtreding van Rooney is de wereld OOK te kleinquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:02 schreef TheVulture het volgende:
een klap is een klap... terecht geschorst die Frings... snap het gezever niet...
Lehman de man... simpel gevangen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:03 schreef dvdfreak het volgende:
Goede trap van Totti
Hij heet in ieder geval Benitoquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:03 schreef KNAK het volgende:
de kleedkamerquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:03 schreef KNAK het volgende:
Zo gelukkig was dat niet geloot tegen Argentiniëquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:05 schreef TheVulture het volgende:
Alleen al voor die Duitse supporters die nu ineens denken over een wereldteam te beschikken hoop ik dat Italie er overheen walst... ik blijf bij mijn standpunt dat deze halve finale meer is gebaseerd op een gelukkige loting dan op kwaliteit
dat waren spelers onderling... dit zijn tv-beelden... vind ik net wat anders...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, als Cristiano Ronaldo de autoriteiten wijst op een overtreding van Rooney is de wereld OOK te klein
En op laf spelen van Argentinië, die hadden Duitsland makkelijk kunnen pakkenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:05 schreef TheVulture het volgende:
Alleen al voor die Duitse supporters die nu ineens denken over een wereldteam te beschikken hoop ik dat Italie er overheen walst... ik blijf bij mijn standpunt dat deze halve finale meer is gebaseerd op een gelukkige loting dan op kwaliteit
ESPN heeft alles, daarnaast heb ik ook nog Star Sports en dergelijkequote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hebben die nouw ook NBA live en NHL ?
die zender wil ik ook
ja hallo toen stonden ze al in de kwartfinale en maakte die Argentijnse coach een kapitale blunder door achteruit te gaan voetballen...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo gelukkig was dat niet geloot tegen Argentinië
Een beetje stevige poule en ze hadden nooit tegen de Argentijnen gespeeld.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo gelukkig was dat niet geloot tegen Argentinië
Dus Argentinië stelt nu ineens niks meer voor.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:05 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:07 schreef Steijn het volgende:
[..]
Een beetje stevige poule en ze hadden nooit tegen de Argentijnen gespeeld.
Wel grappig dat er nog altijd wordt beweerd dat het spel van Duitsland niet goed isquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:07 schreef Steijn het volgende:
[..]
Een beetje stevige poule en ze hadden nooit tegen de Argentijnen gespeeld.
Je begrijpt me verkeerd Tong, Argentinie was de eerste zware tegenstander en door dat geklungel van die Argentijnse coach kon Duitsland gelijk maken... anders waren ze er zeker uitgevlogen...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus Argentinië stelt nu ineens niks meer voor.
scroll eens ietsjes naar bovenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:07 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
goeie scheids zeg, waar komt die vandaan ?
Vind het nergens over gaan. Opeens zijn alle landen zwak geweest zeker, zoals Argentiniëquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja hallo toen stonden ze al in de kwartfinale en maakte die Argentijnse coach een kapitale blunder door achteruit te gaan voetballen...
Ah okee johquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:07 schreef Peter6000 het volgende:
OKÉ, IK GEEF HET TOE, IK HEB TOTAAL GEEN VERSTAND VAN VOETBAL, IK ZIT ALLEEN JOHAN DERKSEN MAAR EEN BEETJE NA TE PRATEN![]()
ze hebben er ook wel de tegenstanders voor gehad he... Costa Rica, Polen Ecuador en Zweden in belabberde vorm lieten de Duitsers alle ruimte... tegen Argentinie hadden ze met name in de eerste helft weinig te vertellen en kwamen ze zoals gezegd door de Argentijnse coach in de wedstrijdquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel grappig dat er nog altijd wordt beweerd dat het spel van Duitsland niet goed is
tv-beelden van spelers onderling jaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat waren spelers onderling... dit zijn tv-beelden... vind ik net wat anders...
Behalve Argentinie kun je de overige landen geen hoogvliegers noemen hoor....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vind het nergens over gaan. Opeens zijn alle landen zwak geweest zeker, zoals Argentinië![]()
Hoop hetquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:11 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb het alweer gezien, dit gaan die duitsers verliezen....![]()
De Italiaanse pers heeft dit aangezwengeld, niet de Italiaanse spelers... ik vind het erger als spelers elkaar opzichtig een kaart aannaaienquote:
Zweden is normaal een stuk beter en Ecuador was zo slecht nog niet. Duitsland heeft met grote cijfers gewonnen en doen het gewoon niet slecht. Het is ook makkelijk om te zeggen dat de rest zo zwak is. Duitsland speelt gewoon best aardigquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Behalve Argentinie kun je de overige landen geen hoogvliegers noemen hoor....
En ik hoop dat Italie vanavond laat zien dat de Duitsers duidelijk kwaliteit tekort komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |