Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, bij ons Moslims gebeuen die dingen allemaal via via.... je weet toch
maar eh, even feliciteren mag best hoor
Inderdaad. Eerst verpesten de Duitsers de ene helft van mijn finale in de voetbalpool, en nu de Portugezen de andere helft!quote:
Stel je niet zo aan zeg.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inderdaad. Eerst verpesten de Duitsers de ene helft van mijn finale in de voetbalpool, en nu de Portugezen de andere helft!
Ik stel me niet aan. Dit is gewoon gemeen, wreed zelfs, van die onsportievelingen op het veldquote:
bij twijfel altijd neequote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:32 schreef Duiveltja het volgende:
Hmm...ik kan naar Sensation vanavond. Ik twijfel.
Ik heb niemand uitgenodigd hoorquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:32 schreef Duiveltja het volgende:
Hmm...ik kan naar Svensation vanavond. Ik twijfel.
Ben jij er ooit geweest dan?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
bij twijfel altijd nee
come on, Sensation?!? Réally????![]()
[al was 't nou nog Svensation.....]
Duiters onsportief?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan. Dit is gewoon gemeen, wreed zelfs, van die onsportievelingen op het veld
Ja, en de Portukneuzen ook!quote:
Dudek!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:40 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Hier. Nog zo'n voetbalpool.![]()
![]()
!!!!11111!!!!!!!!!!!~~~~
nee. in de tijd dat ik wel wilde, had ik nooit geld...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:36 schreef Duiveltja het volgende:
Ben jij er ooit geweest dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |