Met hoeveel waren ze nou ?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:06 schreef Pakspul het volgende:
Nadat we vorige week ruzie hadden met een groep gabbers hebben drie van die XTC slikkers gisteren nacht een kameraad in elkaar geslagen met z'n 5en. ECHT STOER HOOR!![]()
Das wel waar, maar het blijft triestquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:16 schreef LudoSanders het volgende:
Zo'n deal opzichtig verpesten voor een stel gabbers is natuurlijk ook vragen om problemen..
teveel duhquote:
Wij staan in ieder geval op voor deze maatschappij. De meesten laten snuiven en slikken onder hun neus nog toe en zo steken wij niet in elkaarquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:16 schreef LudoSanders het volgende:
Zo'n deal opzichtig verpesten voor een stel gabbers is natuurlijk ook vragen om problemen..
Ja en nu is je kameraadje gepwnt door wat kapotte gabbers roflz.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:32 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Wij staan in ieder geval op voor deze maatschappij. De meesten laten snuiven en slikken onder hun neus nog toe en zo steken wij niet in elkaar
Heb jij er last van ?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:32 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Wij staan in ieder geval op voor deze maatschappij. De meesten laten snuiven en slikken onder hun neus nog toe en zo steken wij niet in elkaar
communistquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:06 schreef Pakspul het volgende:
XTC slikkers gisteren nacht een kameraad in elkaar geslagen met..
Die tiefuslijers krijgen het nog wel terug en dat weten ze zelf ook wel.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:47 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ja en nu is je kameraadje gepwnt door wat kapotte gabbers roflz.
Ja ik heb er last van. Elke keer als je beetje gezelligheid hebt in een disco heb je 99% kans dat het verpest wordt door z'n drugs gebruiker die daar een beetje stoer staat te doen en ruzie zoekt. Dat irriteerd mij gewoon en wij zullen als eerste ook wel laten merken dat ze op moeten tiefen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Heb jij er last van ?
Nee loop gewoon lekker door en bedenk je: yes zij gaan lekker jong dood
De mensen waarmee ik om ga gebruiken geen drugs, enige "drugs" die ze gebruiken is zware drank, maar dat valt met XTC dus nog reuze mee.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:59 schreef Misanthropist het volgende:
gewoon niet met foute mensen omgaan, gebeuren je dit soort dingen ook niet
sterkte iig!
Zochten ze ruzie dan ?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:02 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Die tiefuslijers krijgen het nog wel terug en dat weten ze zelf ook wel.
[..]
Ja ik heb er last van. Elke keer als je beetje gezelligheid hebt in een disco heb je 99% kans dat het verpest wordt door z'n drugs gebruiker die daar een beetje stoer staat te doen en ruzie zoekt. Dat irriteerd mij gewoon en wij zullen als eerste ook wel laten merken dat ze op moeten tiefen.
Volgens mij ben je echt zo'n mannetje wat heel dapper loopt te doen op een forum (oke probeert te doen). En probeer je in het dagelijkse leven aansluiting te vinden bij gabbers alleen moeten ze je nietquote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:02 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Die tiefuslijers krijgen het nog wel terug en dat weten ze zelf ook wel.
[..]
Ja ik heb er last van. Elke keer als je beetje gezelligheid hebt in een disco heb je 99% kans dat het verpest wordt door z'n drugs gebruiker die daar een beetje stoer staat te doen en ruzie zoekt. Dat irriteerd mij gewoon en wij zullen als eerste ook wel laten merken dat ze op moeten tiefen.
Jij hebt duidelijk geen idee wat XTC voor effecten heeft..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:06 schreef Pakspul het volgende:
... drie van die XTC slikkers ...
Jij bent dus gewoon z'n persoon die zulke mensen alle vrijheid gunt om met drugs aan de haal te gaanquote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:02 schreef Ordinair het volgende:
Je wilt zelf zeggen dat je een engeltje bent? Zoals Maikuuul zegt, jij hebt er denk ik geen last van.. laat ze dan gewoon ga. Ik zit wekelijks tussen dit soort gasten maar ik stoor me er niet aan.
Iedereen met coke in hun neus of een pil op hun lip zoekt al problemenquote:
ohja... invoerveld?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:05 schreef Ordinair het volgende:
Oja.. Hoe oud was je?
* Ordinair kijkt nog eens fotoboek
Ohja wat je niet weet mag je niet over pratenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:06 schreef Syndicate het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen idee wat XTC voor effecten heeft..
Dude ben je nou echt zo achterlijk ?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:06 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Jij bent dus gewoon z'n persoon die zulke mensen alle vrijheid gunt om met drugs aan de haal te gaansta er tegen op en zeg er gewoon wat van. Ik zie hier wel vooruit gang, maar baal gewoon dat die teringlijers aan onze kant slachtoffers maken.
[..]
Iedereen met coke in hun neus of een pil op hun lip zoekt al problemen
ohja wat op TV gebeurd is de werkelijkheidquote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dude ben je nou echt zo achterlijk ?
Bij spuiten en slikken slikte zoeen gast XTC hij wilde zelfs met iedereen vrienden zijn en dergelijke.
En trouwens wtf heb jij ermee te maken als zij snuiven of slikken ? heb jij geen bal mee te maken als ze je met trust laten.
Moraalriddertje die eens flink anaal genomen moet worden
Stel dat ik non-alcohol ben en ik kom jouw tegen met een pilsje ga ik toch ook niet lopen zeiken omdar alcohol slecht voor je is..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:06 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Jij bent dus gewoon z'n persoon die zulke mensen alle vrijheid gunt om met drugs aan de haal te gaansta er tegen op en zeg er gewoon wat van. Ik zie hier wel vooruit gang, maar baal gewoon dat die teringlijers aan onze kant slachtoffers maken.
[..]
Iedereen met coke in hun neus of een pil op hun lip zoekt al problemen
Waarschijnlijk heeft ze een vette pokkel en zweet ze.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:10 schreef caradoc het volgende:
Kut voor je maat pakspul ... ik hoop dat die geen blijvend letsel heeft. Enig idee hoe het met z'n zwangere vriendin is?
Heb te horen gekregen dat ze keer flink in haar buik was getrapt voor de rest geen "schade", maar ze mag morgen wel naar ziekenhuis toe.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:10 schreef caradoc het volgende:
Kut voor je maat pakspul ... ik hoop dat die geen blijvend letsel heeft. Enig idee hoe het met z'n zwangere vriendin is?
Bier == XTCquote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:10 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Stel dat ik non-alcohol ben en ik kom jouw tegen met een pilsje ga ik toch ook niet lopen zeiken omdar alcohol slecht voor je is..![]()
Wisten ze dat ze zwanger was dan? Je trapt niet iemand zomaar in de buik lijkt me, toch eerder de benen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:11 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Heb te horen gekregen dat ze keer flink in haar buik was getrapt voor de rest geen "schade", maar ze mag morgen wel naar ziekenhuis toe.
euhm, maar dan zoeken ze het wel op, net wat jij zegt:quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:02 schreef Pakspul het volgende:
De mensen waarmee ik om ga gebruiken geen drugs, enige "drugs" die ze gebruiken is zware drank, maar dat valt met XTC dus nog reuze mee.
Vergeet btw niet dat als alcohol niet dusdanig algemeen geaccepteerd was het net zo hard onder de opiumwet zou vallenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:06 schreef Pakspul het volgende:Dit begon allemaal nadat we vorige week een deal hebben verpest voor wat van die lui en z'n kut snuifer de bak in mocht, doe je keer wat goed voor de maatschappij krijg je dit weer te horen![]()
![]()
Ligt eraan hoe de mensen reageren op de alcohol. Als het allemaal slappe schaapjes worden .... tja, dan liever die alcohol.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:13 schreef Misanthropist het volgende:
Geloof me, je kan beter een hal met 20.000 mensen erin aan de XTC hebben dan 20.000 mensen erin aan de alcohol
Dat zeg ik niet, maar komt op hetzelfde neer. Je mag niet dronken zijn in Nederland en je mag ook niet strak staan. Plus het is allebei slecht. Begrijp je nu mijn punt?quote:
hehehe iddquote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:15 schreef caradoc het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe de mensen reageren op de alcohol. Als het allemaal slappe schaapjes worden .... tja, dan liever die alcohol.
Ze wist zin anderhalf maand geleden dat ze zwanger was.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:13 schreef caradoc het volgende:
[..]
Wisten ze dat ze zwanger was dan? Je trapt niet iemand zomaar in de buik lijkt me, toch eerder de benen.
En laat me raden nu komt het grote drugs goed praat praatje? laat maar die heb ik al vaak genoeg gehoordquote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:13 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
euhm, maar dan zoeken ze het wel op, net wat jij zegt:
Want mensen aan de XTC zijn nog aardige dan je eigen oma... wordt wakker knul.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:13 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Vergeet btw niet dat als alcohol niet dusdanig algemeen geaccepteerd was het net zo hard onder de opiumwet zou vallen
Geloof me, je kan beter een hal met 20.000 mensen erin aan de XTC hebben dan 20.000 mensen erin aan de alcohol
Liever een dronken gast die domme dingen zegt en lomp schreeuwt dan z'n lijpe kop die naar 1 ding wijst en dat is ruzie.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:16 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar komt op hetzelfde neer. Je mag niet dronken zijn in Nederland en je mag ook niet strak staan. Plus het is allebei slecht. Begrijp je nu mijn punt?
nee meer het praatje dat alcohol eenzelfde verwoestend effect heeft op je lichaam en vaak een aggressievere uitwerking heeft, maar dat laat ik wel even achter wegen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:18 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ze wist zin anderhalf maand geleden dat ze zwanger was.
[..]
En laat me raden nu komt het grote drugs goed praat praatje? laat maar die heb ik al vaak genoeg gehoord
Dat bedoel ik, TS weet dit niet en denkt dat alle drugs slecht zijn ( zijn ze ook ) maar ken op zijn minst de effectenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:18 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
hehehe idd
alleen zie ik hier toch elk weekend weer aggressieviteit door alcohol, mensen met xtc op worden meestal te blij en vriendelijk voor woorden
klopt,quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:13 schreef Misanthropist het volgende:
nee dat weet ik inderdaad nietquote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, TS weet dit niet en denkt dat alle drugs slecht zijn ( zijn ze ook ) maar ken op zijn minst de effecten
hehehe lamme gasten hebben hun spieren een stuk meer verslapt waarschijnlijk?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:29 schreef plopje het volgende:
[..]
klopt,
ik sta zelf als portier aan de deur,en 9 van de 10 keer dat het fout gaat dan is er teveel gezopen.
van die gasten die snuifen/slikken hebben we niet zoveel last.
het is wel als je zo`n snuifer/slikker naar buiten moet zetten,dat we er meer moeite mee hebben dan iemand die bezopen is.
Waarom hebje er een hekel aan als ze niks doen ?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:29 schreef Pakspul het volgende:
[..]
nee dat weet ik inderdaad nietbeetje lul praat als je zelf al zegt dat ze slecht zijn en dat je denkt dat ik er niks van af weet. Ik weet echt wel waar ik over praat en daarom heb ik ook een schijt hekel aan die lui.
en hun zenuwen ook dus je slaat ze en voelen niks en als hun slaat hebben ze weinig door van wat ze doenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:31 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
hehehe lamme gasten hebben hun spieren een stuk meer verslapt waarschijnlijk?
eerste klap geven heeft weinig nut, dan worden ze er niet uitgetraptquote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waarom hebje er een hekel aan als ze niks doen ?
Of ga jij als een mongool ine en discotheek rondlopen opzoek naar iemand met wijd openstaande ogen en deze in elkaar rammen ofzo ?
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:32 schreef Pakspul het volgende:
[..]
en hun zenuwen ook dus je slaat ze en voelen niks en als hun slaat hebben ze weinig door van wat ze doen
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:31 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
hehehe lamme gasten hebben hun spieren een stuk meer verslapt waarschijnlijk?
dus je daagt ze uit ofzo?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:32 schreef Pakspul het volgende:
[..]
en hun zenuwen ook dus je slaat ze en voelen niks en als hun slaat hebben ze weinig door van wat ze doen
goed punt, xtc werkt heel erg op emoties... als je verdrietig bent of wordt als je xtc gebruikt versterkt dit het gevoel heel erg, waardoor je nog verdrietiger wordt, zelfde geldt voor woede, blijdschap en bijvoorbeeld geilheid (neuken met xtc op is dan ook veel heftiger en intenser voor je gevoel dan zonder)quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:37 schreef plopje het volgende:
[..]
![]()
ja en nee,
maar meestal krijgen wij ze wel weer rustig.
maar iemand die strak staat blijft in die kwaadheid hangen,en die blijfen terug komen.
ik heb eens iemand gehad die zo strak stond als een garnaal,en die gozer was verdrietig.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:39 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
goed punt, xtc werkt heel erg op emoties... als je verdrietig bent of wordt als je xtc gebruikt versterkt dit het gevoel heel erg, waardoor je nog verdrietiger wordt, zelfde geldt voor woede, blijdschap en bijvoorbeeld geilheid (neuken met xtc op is dan ook veel heftiger en intenser voor je gevoel dan zonder)
Verdovende middelen my ass! het moeten active drugs genoemd worden.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:37 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
als ik met alcohol op gruwelijk op m'n smoel ga (wat nog te vaak gebeurt), heb ik daar op dat moment over het algemeen weinig tot geen last van, terwijl ik de ochtend erop verga van de pijn. ben zelfs een keer wakker geworden met mijn schouder uit de kom, omdat ik op m'n bek gegaan was met de bike. Het enige wat me is bijgebleven van die val is dat ik mijn arm moeilijk kon bewegen
ze noemen bepaalde drugs (en alcohol dus ook) niet voor niets verdovende middelen
Laten we het zo zeggen dat wij niet de eersten zijn die klappen uit delen. Geen reden is zoeken naar ruzie.quote:
wat bedoel je precies met 'active drugs' dan? (ik probeer je standpunt te begrijpen)quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:50 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Verdovende middelen my ass! het moeten active drugs genoemd worden.
[..]
Laten we het zo zeggen dat wij niet de eersten zijn die klappen uit delen. Geen reden is zoeken naar ruzie.
Dat die lui met 1 ding in hun ogen in de stad rond zwerfen het beste 6 meter onder de grond kunnen liggen. Dat zijn dus de personen die aan de XTC en/of coke op moeten tiefen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:52 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
wat bedoel je precies met 'active drugs' dan? (ik probeer je standpunt te begrijpen)
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:55 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dat die lui met 1 ding in hun ogen in de stad rond zwerfen het beste 6 meter onder de grond kunnen liggen. Dat zijn dus de personen die aan de XTC en/of coke op moeten tiefen.
kunnen ook mensen met alcohol op zijn of zelfs nuchtere mensen. en ja, als je dat mee had genomen in je "onderbouwing" had ik het nog met je eens geweest ookquote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:55 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dat die lui met 1 ding in hun ogen in de stad rond zwerfen het beste 6 meter onder de grond kunnen liggen. Dat zijn dus de personen die aan de XTC en/of coke op moeten tiefen.
Gast je bent 13, je hoort je niet met dat soort dingen te bemoeien.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:55 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Je moet het zelf weten dat je de maatschappij verneukt inderdaadquote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]weet je dat je best een triest figuur bent ?
Niet dat ik doe aan xtc ofzo
Maar wtf boeit het als ze dat slikken moeten ze toch zelf weten ?
Zoals ik zei... INVULVELD!!!!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gast je bent 13, je hoort je niet met dat soort dingen te bemoeien.
13 ja... als ik niet uit ga zou ik ook geen problemen krijgen. Jij houdt het maar lekker bij chatrooms. Ergste wat jij beleef is een stalker op je email, maar de rest van de wereld ken je niet dat zie ik wel weer.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:06 schreef Maikuuul het volgende:
OMG :/ is TS 13 :/ die gast komt niet eens discotheken binnen etc dus dit valt niet serieus te nemen.
LollerTSn00b
En hoe is dat nou ? op een soos limonade drinken ?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:09 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Je moet het zelf weten dat je de maatschappij verneukt inderdaad
[..]
Zoals ik zei... INVULVELD!!!!
[..]
13 ja... als ik niet uit ga zou ik ook geen problemen krijgen. Jij houdt het maar lekker bij chatrooms. Ergste wat jij beleef is een stalker op je email, maar de rest van de wereld ken je niet dat zie ik wel weer.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Stel je vriend is in elkaar geslagen door gabbers, wat doe je?
A) Je gaat naar de politie
B) Je formeert zelf een knokploeg
C) Je gaat op bezoek bij het slachtoffer
D) Je post het op fok
Informeren van de politie uiteraad zodat hun er niks aan doenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Stel je vriend is in elkaar geslagen door gabbers, wat doe je?
A) Je gaat naar de politie
B) Je formeert zelf een knokploeg
C) Je gaat op bezoek bij het slachtoffer
D) Je post het op fok
sorry dat ik het zeg hoor, maar jij hebt echt het niveau van een simpele ziel die niet denkt, maar er gewoon maar meteen op los slaat. als je de politie niet informeert kunnen ze er niets aan doen, maar er worden geregeld geweldsmisdrijven opgelost.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:24 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Informeren van de politie uiteraad zodat hun er niks aan doenEigen rechter spelen is niet altijd verkeerd
De grote dingen worden inderaad zo af en toe opgelost, maar als je het topic hebt door gelezen moet je het opvallen dat ik niet een persoon ben die er meteen op los slaat....:{quote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:27 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
sorry dat ik het zeg hoor, maar jij hebt echt het niveau van een simpele ziel die niet denkt, maar er gewoon maar meteen op los slaat. als je de politie niet informeert kunnen ze er niets aan doen, maar er worden geregeld geweldsmisdrijven opgelost.
Zo dat is vriendelijkquote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:55 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ah, met eigen rechter spelen bedoel je het vriendelijk uitpraten met deze beschaafde mensen?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:29 schreef Pakspul het volgende:
[..]
De grote dingen worden inderaad zo af en toe opgelost, maar als je het topic hebt door gelezen moet je het opvallen dat ik niet een persoon ben die er meteen op los slaat....:{
inderdaad, het blijkt dat je tot de groep debielen hoort die nog niet doorheeft dat die grijza massa meer kan dan alleen maar grijs zijn. mensen met xtc op aggressief en met alcohol op nietquote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:29 schreef Pakspul het volgende:
[..]
De grote dingen worden inderaad zo af en toe opgelost, maar als je het topic hebt door gelezen moet je het opvallen dat ik niet een persoon ben die er meteen op los slaat....:{
Coke helpt aan werk in arme landen? jaja tuurlijkquote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:30 schreef wackiejacky het volgende:
[..]
Zo dat is vriendelijkSorry maar wie ben jij om voor anderen te beslissen wat ze met hun leven moeten doen? Beetje naroowminded dat je drugs ook alleen amar ziet als iets negatiefs en dan weer geen problemen hebt met alcohol. Dat is nog altijd de drug waardoor de meeste doden vallen hoor. Het enige waarom mensen dat normaal lijken te vinden is omdat de staat het middel misbruikt om er geld mee binnen te slepen.
Oefening baart kunst, maar enige nadeel is wel dat jij ze misschien niet anders kent.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:30 schreef wackiejacky het volgende:Ik ken mensen die drinken, die wel eens een pil slikken en mensen die helemaal niets gebruiken. En de een is echt niet meer of minder dan de ander hoor.
verder dan me neus lang is? Ik weet hoe het gaat daar en ik wil dat gewoon bestrijden eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:30 schreef wackiejacky het volgende:Maar goed, zinloos om daar verder over in discussie te gaan, jij hebt jouw mening en die is zo straight forward dat je toch niet verder wilt kijken dan je neus lang is zo lijkt het. Ieder zn mening.![]()
Je generaliseert. En daar laat ik het verder bij, het blijft toch zo dat je ervaringen je werkelijkheid kleuren. Ik probeer wat dat betreft ook dingen vanuit andere invalshoeken te bekijken. Er is sowieso een verschil tusse mensen die zich klemzuipen en volsnuiven, zich bezighouden met illegale zaakjes, geweld en wat nog meer en mensen die een paar keer per jaar een xtc'tje slikken omdat ze dan mooie diepe gesprekken kunnen voeren of van de muziek kunnen genieten.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:34 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Coke helpt aan werk in arme landen? jaja tuurlijk
[..]
Oefening baart kunst, maar enige nadeel is wel dat jij ze misschien niet anders kent.
[..]
verder dan me neus lang is? Ik weet hoe het gaat daar en ik wil dat gewoon bestrijden eigenlijk.
Ik begrijp deze knecht ook totaal niet. Ik zit hier ook gabbers te verdedigen terwijl ik niks met die lui heb, puur omdat de TS totaal niet spoortquote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]weet je dat je best een triest figuur bent ?
Niet dat ik doe aan xtc ofzo
Maar wtf boeit het als ze dat slikken moeten ze toch zelf weten ?
Ik heb het topic nog een keer doorgelezen en ben toch tot de conclusie gekomen dat je dat wel doet.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:29 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens het XTC topic doorlezen voor je blaat knul..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:07 schreef Pakspul het volgende:
misschien weet ik de invloed niet, maar de effectten al te goed
Om van een paar internet hippies te horen te krijgen dat het toch wel tof spul is en blablablaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:34 schreef Syndicate het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens het XTC topic doorlezen voor je blaat knul..
13 jaar en denken dat meneer alles weet..![]()
Maar wie ben jij dan om iemand anders zijn drugsgebruik niet toe te staan..? Je klinkt als de overheid. Iedereen moet toch zelf weten wat hij of zij met haar lichaam doet.. hetzij drugs, tatoe's, amputaties.. ?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:32 schreef Pakspul het volgende:
Dat zegt niemand. Maar jij praat onzin, en daar spreken mensen je op aan.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:08 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Om van een paar internet hippies te horen te krijgen dat het toch wel tof spul is en blablabla
Vent, je maakt je toch niet druk omdat een stel losers wat drugs staan te gebruiken?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:32 schreef Pakspul het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:06 schreef Pakspul het volgende:
Nadat we vorige week ruzie hadden met een groep gabbers hebben drie van die XTC slikkers gisteren nacht een kameraad in elkaar geslagen met z'n 5en.
felle praat, maar denk je nu echt dat dealers echt niet verwachten en geheel zonder moeite afgerammeld worden als er een op los geslagen junk of een ouder achter hen aan komtquote:Op zondag 2 juli 2006 11:46 schreef Marruk het volgende:
13 jaar en toch al heel wat wijzer dan de meesten imbecielen hier. Natuurlijk zijn die achterlijke dealers overlastbezorgers. Zij zijn degenen die drugs doorverkopen aan kinderen, als ik er later achter kom wie aan mijn kind drugs verkoopt op een leeftijd als ts mag hij blij zijn als hij het na kan vertellen.
En iedereen die wel eens een lijntje of een schijf neemt is fout in jouw ogen?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:59 schreef Misanthropist het volgende:
gewoon niet met foute mensen omgaan, gebeuren je dit soort dingen ook niet
sterkte iig!
dat staat er niet toch?quote:Op zondag 2 juli 2006 12:46 schreef vosss het volgende:
[..]
En iedereen die wel eens een lijntje of een schijf neemt is fout in jouw ogen?
technisch gezien wel, want je verwijzing foute mensen doelt op mensen die snuiven e.d. . Misschien bedoel je iets andersquote:
nee, niet alleen foute mensen snuiven en slikkenquote:Op zondag 2 juli 2006 13:06 schreef Genjuro het volgende:
[..]
technisch gezien wel, want je verwijzing foute mensen doelt op mensen die snuiven e.d. . Misschien bedoel je iets anders
omdat hij kansloos zijn conclusies trekt terwijl hij totaal geen levenservaring heeft en niet eens weet waar hij over praatquote:
Het is triest voor de ts dat zijn vriend in elkaar is geslagen. Maar het is tevens triest van de topicstarter hoe hij reageert op zaken waar hij geen verstand van heeft en oordeelt uit vooroordelen. Wat in het begin natuurlijk logisch gezien is vanuit zijn emoties, maar meneer de topicstarter blijft hier verder over doorzagen... Waardoor de triestheid tot uiting komt.quote:
Ach, de situatie die de TS schetst is die van een paar snuivende gabbertjes, die (al dan niet agressief, ik was er niet bij) onder elkaar wat drugs heen en weer schoven, waarna hun rustige bezigheden werden gestoord door een NSB'ertje van 13 met een 'heal the world' complex..quote:Op zondag 2 juli 2006 11:46 schreef Marruk het volgende:
13 jaar en toch al heel wat wijzer dan de meesten imbecielen hier. Natuurlijk zijn die achterlijke dealers overlastbezorgers. Zij zijn degenen die drugs doorverkopen aan kinderen, als ik er later achter kom wie aan mijn kind drugs verkoopt op een leeftijd als ts mag hij blij zijn als hij het na kan vertellen.
Zullen we alcohol dan ook maar meteen verbieden?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:02 schreef Pakspul het volgende:
Ja ik heb er last van. Elke keer als je beetje gezelligheid hebt in een disco heb je 99% kans dat het verpest wordt door z'n drugs gebruiker die daar een beetje stoer staat te doen en ruzie zoekt. [..]
quote:De mensen waarmee ik om ga gebruiken geen drugs, enige "drugs" die ze gebruiken is zware drank, maar dat valt met XTC dus nog reuze mee.
Ah klopt, ik sta achter julliequote:Op zondag 2 juli 2006 14:29 schreef Panzer het volgende:
[..]
Het is triest voor de ts dat zijn vriend in elkaar is geslagen. Maar het is tevens triest van de topicstarter hoe hij reageert op zaken waar hij geen verstand van heeft en oordeelt uit vooroordelen. Wat in het begin natuurlijk logisch gezien is vanuit zijn emoties, maar meneer de topicstarter blijft hier verder over doorzagen... Waardoor de triestheid tot uiting komt.
Moet jij eens een keer naar THunderdome gaan....quote:Op zondag 2 juli 2006 15:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zullen we alcohol dan ook maar meteen verbieden?![]()
[..]
Ik heb nog nooit een XTC-slikker ergens problemen,vandalisme of ruzie zien veroorzaken.
Drankgebruikers daarentegen....![]()
dat zijn maar een paar mensen en dat gebeurt op elk feest wel waar veel mensen komen, maar die paar mensen vind ik te verwaarlozen op meer dan 20000 mensenquote:Op zondag 2 juli 2006 15:39 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Moet jij eens een keer naar THunderdome gaan....
Op Thunderdome kwamen een paar duizend mensen af geen 20000.quote:Op zondag 2 juli 2006 15:41 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
dat zijn maar een paar mensen en dat gebeurt op elk feest wel waar veel mensen komen, maar die paar mensen vind ik te verwaarlozen op meer dan 20000 mensen
Daarbij lijkt het me dat die op de speed of alcohol zijn, niet op xtc...quote:Op zondag 2 juli 2006 15:41 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
dat zijn maar een paar mensen en dat gebeurt op elk feest wel waar veel mensen komen, maar die paar mensen vind ik te verwaarlozen op meer dan 20000 mensen
Ik snap het probleem niet? Jullie hebben hun verlinkt, waarna zij wraak nemen op jullie, en waarschijnliljk ook een vriendin van jullie.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:30 schreef Pakspul het volgende:
[..]
teveel duh![]()
Schijnt nu ook nog dat ze zijn vriendin wat hebben aan gedaan. Die meid is net 4 maand zwangervieze drugs gebruikers
![]()
Een volgepakte Jaarbeurs is wel íets meer dan 'een paar duizend'.quote:Op zondag 2 juli 2006 15:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Op Thunderdome kwamen een paar duizend mensen af geen 20000.
Die mensen daar slikken natuurlijk niet alleen XTC .quote:Op zondag 2 juli 2006 15:39 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Moet jij eens een keer naar THunderdome gaan....
de jaarbeurs is wel iets groter dan datquote:Op zondag 2 juli 2006 15:54 schreef Nosh het volgende:
[..]
Een volgepakte Jaarbeurs is wel íets meer dan 'een paar duizend'.
Dat zeg ikquote:Op zondag 2 juli 2006 16:54 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
de jaarbeurs is wel iets groter dan dat
Hey gast, je kan ook te ver gaan weet jequote:Op zondag 2 juli 2006 18:43 schreef ArnhemCasual het volgende:
-edit-
16quote:Op zondag 2 juli 2006 18:31 schreef Takje het volgende:
Maar hoe oud is die zwangere vriendin van je maat eigenlijk?
Moet dat? Het is allemaal hard-drugs en je gaat er dus dood van en wordt direct verslaafd en een junk van...quote:Op maandag 3 juli 2006 00:17 schreef Razorfist het volgende:
Denk dat de TS een beetje het verschil niet weet tussen XTC, coke en speed..
Nou, je hebt ze alle hoeken laten zien he !quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:02 schreef Pakspul het volgende:
[..]
[..]
Nee, onze bikkel doet een drive-by-bedreiging.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:23 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Wat heb je tegen ze gezegd, "En als ik het nog een keer zie mogen jullie ook m'n andere vriend in elkaar slaan !!!" ?
quote:Op maandag 3 juli 2006 10:23 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Nou, je hebt ze alle hoeken laten zien he !
Dat doen ze nooit meer !
Wat heb je tegen ze gezegd, "En als ik het nog een keer zie mogen jullie ook m'n andere vriend in elkaar slaan !!!" ?
Ik mag ze wel. Bepaalde instellingen die ze hebben hoor ik graag!quote:Op zondag 2 juli 2006 18:34 schreef paullo het volgende:
hahahahaah
Overigens zijn gabber kansloze mensen maar dat terzijde. TS is een jankerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |