jij bent dan ook een meeloperquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:45 schreef Linc_The_Sink het volgende:
nee
Chelseaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:45 schreef Radegast het volgende:
Hij is zoooooooooooooooo goed.
Ben benieuwd waar ie komend seizoen zal spelen...
so truequote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:50 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
jij bent dan ook een meeloper
Nesta heeft geen persoonlijkheid en kan niet veel meer dan verdedigen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:47 schreef addictivebeat het volgende:
vergeet Nesta niet: "Dekken, Dekken, Dekken!"
Veruit de beste ter wereld.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:01 schreef Chocolademousse het volgende:
Inderdaad beste verdediger ter wereld!! Niet groot maar wint elk kopduel! FORZA FABIOOOOOOOOOOO!
Ajaxquote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:02 schreef Corksterr het volgende:
Italiaanse voetballers.![]()
En waarom ik een hekel heb aan Cannavaro? Daarom.
Fijn dat je doorhebt dat het nergens op slaat. Anders leg je het nog even uit.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:06 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Ajax
En waarom ik daar een hekel aan heb? Daarom.
(slaat ook nergens op, maargoed)
Jammer dat jij het niet doorhebt dat jouw zelfde opmerking nergens op slaat. Wellicht wil je dat dan wél uitleggen?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:13 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Fijn dat je doorhebt dat het nergens op slaat. Anders leg je het nog even uit.![]()
Ik had het ook over onze beide opmerkingen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:14 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Jammer dat jij het niet doorhebt dat jouw zelfde opmerking nergens op slaat. Wellicht wil je dat dan wél uitleggen?
Dat is Zomerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:44 schreef YellowLedbetter het volgende:
De man is onnavolgbaar! Beste verdediger van de wereld
Zeg hier hoe goed hij wel niet is!
Een van de betere? De beste!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Een van de betere verdedigers van het WK, indrukwekkend hoe goed hij speelt.
Puyol.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:05 schreef _Acid_ het volgende:
Puyol boven alles. Cannavaro is er wel overheen.
quote:Op zondag 2 juli 2006 01:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Puyol is een overschatte 2de rangs voetballer
Eensch isquote:Op zondag 2 juli 2006 08:56 schreef placebeau het volgende:
Samen met Zidane de speler van dit WK.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:36 schreef Beschouw het volgende:
Wat moeten wij ons toch behelpen met de Mathijsens, Heitinga's en Ooijers
Wat is er mis met Boula?quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Stam was/is de laatste grote nederlandse verdediger.
Geniet nog geen 100% vertrouwen van de bondscoach en denk ik ook nog niet van de spelers. Verdedigers hebben zowieso niet zo veel in te brengen in Oranje. Je moet opbouwend goed zijn, das belangrijker.quote:
Okee ..ben het helemaal met je eens. Maar ik denk dat Boula een hele goede kan worden ..quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:43 schreef sampoo het volgende:
[..]
Geniet nog geen 100% vertrouwen van de bondscoach en denk ik ook nog niet van de spelers. Verdedigers hebben zowieso niet zo veel in te brengen in Oranje. Je moet opbouwend goed zijn, das belangrijker.![]()
In Oranje is het middenveld gewoon niet goed en dan moet de verdediging ook een beetje opbouwen is de gedachte.
Als je de Italië-topics terugleest wel hoor, al vanaf Ghana.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:21 schreef twi het volgende:
Cannavaro is een ontzettend goede verdediger. Maar ten eerste worden verdedigers nooit zo gehyped, en ten tweede is dit ineens iets van zo rond de halve finale. Voor die tijd hoorde je niemand over 'm.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |