Relevant topic hoor.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:30 schreef APK het volgende:
Hmmz, waar zal ik eens een topic over openen?
Relevant voor watquote:
Wat is er mis met revereren aan een WK-Halve-Finale uit het verleden ? Er gaan beelden van vertoond worden op tv en mensen gaan er op terugblikken. Ik doe dat via dit forum.quote:
Zeikerdquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:30 schreef APK het volgende:
Hmmz, waar zal ik eens een topic over openen?
En jij denkt dat dit topic het wedstrijd-topic wordtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is er mis met revereren aan een WK-Halve-Finale uit het verleden ? Er gaan beelden van vertoond worden op tv en mensen gaan er op terugblikken. Ik doe dat via dit forum.
Mensen zeggen nu al dat het een kutwedstrijd wordt. Ik laat het tegendeel zien.
Mag er niet meer aan het verleden gerevereerd worden ?
Hoe oud was jij in 1970?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:49 schreef Slapshot het volgende:
[..]
Zeikerd![]()
Zal zeerzeker een fijne wedstrijd worden.
Wie heeft het daar in hemelsnaam over ?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:50 schreef APK het volgende:
[..]
En jij denkt dat dit topic het wedstrijd-topic wordt
Okay.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:54 schreef tong80 het volgende:
En omdat de meesten op Fok nogal negatief zijn over deze halve finale leek het mij leuk te posten dat het tegendeel ook kan worden bewezen.
Nee, hij moest worden foutgekeurd, hij was juist NIET over de lijn.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:53 schreef maril het volgende:
Was dat die wk dat o nee dat was in 1966 toen engeland kampioen werd door een bal dat achter de lijn lag en eigenlijk moest worden goedgekeurd.
Je hoeft toch niet te reageren. Ik vind het wel leuk om dit soort te dingen te horen.quote:
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:57 schreef SCH het volgende:
Vertel nog eens wat meer over die wedstrijd Tong, ik was toen 3.
Ik heb in feedback allang om een slotje gevraagd APK. De lol is er al vanaf.quote:
Hij heeft hem op video zegt ie, volgens mij was hij toen zelf ook een jaar of 7.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:00 schreef APK het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens.
Ik was toen 6 en mijn vader had een langspeelplaat met marriacchi-muziek.
Maar zeker weten dat Tong ons alles over de wedstrijd kan vertellen omdat hij voor de tv gekluisterd zat!![]()
Volgens mij niet.....quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:58 schreef SCH het volgende:
Is dit voor meer mensen de wedstrijd van de eeuw, staat ie ook echt zo bekend?
Ooooooh.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:00 schreef tong80 het volgende:
Ik heb in feedback allang om een slotje gevraagd APK. De lol is er al vanaf.
Wat loop jij te zeiken leipe donder? Rot anders een eind op ofzo? 'Een topic erbij'quote:
We hebben ook een VMBO-er in dit topic!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:28 schreef LaZZ het volgende:
Net alsof of Tong dat wat kan schelen, die heeft er al genoeg. Dat jij nou 'Mister UNsuccesfull' is wat anders.
Een paar maanden voor deze wedstrijd zat ik in de kokerquote:
Is dat eens even jammer. Ik kan me inderdaad zo uiten ja, helaas praat je tegen een echte WO'er met dito salaris.quote:
Niet voor mij. Dat is natuurlijk de finalewedstrijd van '88. Helemaal kapot van de drank tijdens de TT nacht die wedstrijd gezien. Vergeet het van m'n leven nooit weer.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:58 schreef SCH het volgende:Is dit voor meer mensen de wedstrijd van de eeuw, staat ie ook echt zo bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |